Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Jul 2019 10:16

Re: Dagcafé

Hier is het 24 graden en zonnig Dee! Niets grauws. Hoe was het in het ziekenhuis?

Carrie, een vriendin van mij heeft de dvd-box en die mocht in lenen in mijn verlof. Zo heerlijk, even alles opnieuw kijken!

Wat heftig Jada! Mijn man (brandweerman) wordt ook altijd opgepiept voor reanimaties en laatst was er eentje bij ons om de hoek. Hij is toen vanuit huis direct naar het adres gerend en was als eerste ter plaatse. Dat vond hij zo heftig.

Hier verder niet veel te melden. Mijn schoonmoeder is hier om even de wc en keuken schoon te maken en wat was op te hangen. Vanmiddag ga ik even met D. bij ons nieuwe neefje gluren. Ik heb hem zelf al gezien maar D. nog niet en nu ze thuis zijn kan ik wat makkelijker even 5 minuutjes binnenwippen.

♥♥
<<

Anoniem271

Bericht 22 Jul 2019 10:19

Re: Dagcafé

Jada dat lijkt me inderdaad niet prettig wakker worden!

Hier schijnt de zon wel al een poos. Waait wel erg hard, maar dat vind ik wel lekker als het warm is/wordt.

Veel plezier bij je neefje Elliot. En fijn dat je zoveel hulp hebt van je moeder.

Ik ben vandaag een dag thuis. Zou naar het werk gaan, maar vannacht paniekaanvallen en vanmorgen verslapen en heb nu in overleg met werk afgesproken dat ik vandaag thuis blijf.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jul 2019 10:26

Re: Dagcafé

Oh wat fijn dat je die mocht lenen!
<<

Anoniem308

Bericht 22 Jul 2019 10:36

Re: Dagcafé

Goedemorgen!

Gek wakker worden idd Jada. Goed van je dat je gelijk bent gegaan.
Ik ben ook lid en heb al zon 6x een oproep gehad in 2 jaar. Helaas pas 1x echt erheen gekund omdat ik vaak niet in de buurt was.

Ik neem een kopje koffie (cafeïne vrij graag), mijn dochter is voor het eerst naar de opvang om te wennen. Heerlijk 2 uurtjes voor mijzelf!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 22 Jul 2019 10:39

Re: Dagcafé

Elliot schreef:
Wat heftig Jada! Mijn man (brandweerman) wordt ook altijd opgepiept voor reanimaties en laatst was er eentje bij ons om de hoek. Hij is toen vanuit huis direct naar het adres gerend en was als eerste ter plaatse. Dat vond hij zo heftig.

Oh dat kan ik mij heel goed voorstellen. Ik heb mij net een paar dagen geleden aangemeld en nu al de eerste oproep. Was ook wel blij dat de hulpdiensten er al waren.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2019 10:39

Re: Dagcafé

Lekker AMM. Ik ben vanmiddag vrij en dochter is ook naar de opvang. Lekker relaxen!
<<

Anoniem309

Bericht 22 Jul 2019 19:02

Re: Dagcafé

Jeetje, dat is heftig Jada. Goed dat je er gelijk op af bent gegaan! Ik heb zelf een keer een reanimatiecursus gevolgd toen de cursusleidster op dat moment werd opgeroepen. Dat was ook wel heel gek, maar laat je ook echt inzien hoe belangrijk zo’n cursus is.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jul 2019 08:15

Re: Dagcafé

Goedemorgen! Ik wilde de dag beginnen met een biertje maar kreeg het niet mee in de supermarkt omdat ik m´n ID niet kon laten zien.. Dus nu maar koffie ;)

Wel irritant want wilde ze koud leggen voor bbq vanavond en nu heb ik dus geen koud bier.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2019 09:09

Re: Dagcafé

Wat stom Feline. Soms heb je ook bier in die koeling staan, misschien kan je dat kopen vanavond?

Zo, ik ben geïnstalleerd in de tuin. Bikini en rokje aan en zit in de schaduw. Kind speelt in z'n zwembroekje met water.

Doe mij maar veel water! - - > had ik niet moeten zeggen, m'n zoon spoot me net nat met de tuinslang. :smile:
Let's discover the world together.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 23 Jul 2019 09:31

Re: Dagcafé

Goedemorgen! Ik zit nu geinstalleerd op de bank, binnenshuis is het toch het beste te doen. Dochter is naar de opvang. Mijn klusje voor vandaag is één van de laatste babywassen en het inpakken van de vluchttas. Maar daar heb ik de hele dag nog voor.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Jul 2019 10:00

Re: Dagcafé

Goedemorgen!

Marin, geniet er van vandaag. Klinkt heerlijk zo!
Nan, sterkte met deze temperaturen..

Ik ga zo even de afwas doen en dan mezelf ook ergens installeren. In de tuin in de schaduw of binnen, dat weet ik nog niet. Vanmiddag hebben we oriënterend hypotheekgesprek, ben heel benieuwd.
<<

Anoniem316

Bericht 23 Jul 2019 10:48

Re: Dagcafé

Het is binnen zo lekker, dat ik daar mooi zit. Het is nog maar 22 graden en hoop dat zo een beeje te kunnen houden.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jul 2019 10:55

Re: Dagcafé

Ja Marin, ik wilde graag witbiertjes! Werkgever zegt net dat ik wel even langs andere kantoor mag fietsen, daar staat genoeg in de koeling om mee te nemen.

Klinkt lekker bij jou! Kun je eigenlijk zwemmen in het water achter je huis? Of mag dat niet?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Jul 2019 10:57

Re: Dagcafé

Dee schreef:Het is binnen zo lekker, dat ik daar mooi zit. Het is nog maar 22 graden en hoop dat zo een beeje te kunnen houden.

Ja hier ook zo. Voel me nu een beetje schuldig dat ik m’n man gisteravond op stel en sprong het zwembad heb laten schoonmaken, haha!

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 23 Jul 2019 11:00

Re: Dagcafé

Elliot schreef:
Dee schreef:Het is binnen zo lekker, dat ik daar mooi zit. Het is nog maar 22 graden en hoop dat zo een beeje te kunnen houden.

Ja hier ook zo. Voel me nu een beetje schuldig dat ik m’n man gisteravond op stel en sprong het zwembad heb laten schoonmaken, haha!


Haha dan maar even met de voetjes er in, voor de show ;)
Ik zou het zwembad nog opzetten voor L. Beetje spijt van maar wel profijt van als ze straks thuis is denk ik.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2019 19:59

Re: Dagcafé

Feline schreef:Ja Marin, ik wilde graag witbiertjes! Werkgever zegt net dat ik wel even langs andere kantoor mag fietsen, daar staat genoeg in de koeling om mee te nemen.

Klinkt lekker bij jou! Kun je eigenlijk zwemmen in het water achter je huis? Of mag dat niet?


Oh dat is wel fijn, dan heb je alsnog koud bier nu als 't goed is!

Moet zeggen dat 't vandaag nog best te doen was ja. Veel in de schaduw onder de magnolia boom geweest.

En ja je kunt prima zwemmen achter, doen we wel vaker (alleen dit jaar nog niet). Het is goed stromend water en 12m breed dus je kunt prima baantjes trekken! Alleen uitkijken voor de boten. En de octopus die laatst in 't water is gevonden! :shock:
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2019 07:15

Re: Dagcafé

Ugh ik heb zo geen zin in vandaag. Het is NU al warm! Ik moet lpgeerspullen voor m'n zoon inpakken en m'n eigen koffer inpakken. En ik hoop zo dat de airco op Schiphol een beetje werkt (Flo, heeft je vriend geklaagd afgelopen dagen tegen je of viel 't mee). Ik heb 't altijd al zo warm op Schiphol. Verder ben ik verkouden geworden en heb ik buikloop door verkeerd eten gisteren. En 't ergste van alles, de koffie is op :cry:

Maar verder zin om op stedentrip te gaan hoor! Don't get me wrong. Alleen geen zin in 33 gr op een luchthaven en in een stad.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Jul 2019 07:51

Re: Dagcafé

Heb je dat opgegeten Marin? 3 weken over datum zei je toch?
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2019 07:56

Re: Dagcafé

Salome schreef:Heb je dat opgegeten Marin? 3 weken over datum zei je toch?


Ik had 't al in de pan zitten dus heb 't er zo goed mogelijk uit geschept maar gezien hoe ik me voel zat er denk ik toch nog wel iets in. Bah.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 24 Jul 2019 08:37

Re: Dagcafé

Oh Marin wat een timing.. Hopelijk ga je je vandaag nog een beetje beter voelen. Ga je vandaag weg?

Ik zit te wachten op bericht van de makelaar voor een bezichtiging van een huis. Hoop vandaag eigenlijk wat te horen. Allereerste bezichtiging ooit, in een mooi huis, ben heel benieuwd!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 24 Jul 2019 09:18

Re: Dagcafé

Goedemorgen!

Wat vervelend Marin! Succes vandaag.

Spannend Ise!

Ik heb de boodschappen al gedaan. Mooi voor de hitte. Verder een rustig dagje. Wat wasjes draaien en de oudste heeft vanmiddag zwemles.
2012
2016
2020

Instagram
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Jul 2019 09:30

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
Mag ik een bakkie zwart als je blieft?

Ik heb ook al snel de boodschappen gedaan, stond om 8 uur voor de deur bij de jumbo.

Vanmiddag een online training van het UWV, verder weinig op de planning staan.
Straks even het snijwerk voor vanavond doen en ik moet de douche nog in en wil daarna even mijn benen epileren. Kan ik daarna nog even snel een stofzuiger door het appartement halen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2019 09:33

Re: Dagcafé

[quote="Ise"]Oh Marin wat een timing.. Hopelijk ga je je vandaag nog een beetje beter voelen. Ga je vandaag weg?

/quote]

Ja ik vlieg vanavond om 20.55. Zit nu dus nog lekker relaxed in de tuin in Aquapark Ollie.
M'n buik is nog wat iffy, daar baal ik wel van maar hopelijk is 't vanavond rustig.

Spannend een huis bezichtigen! Ik vond dat zo leuk! Veel plezier en succes!

Dora, fijne dag!
Let's discover the world together.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Jul 2019 09:36

Re: Dagcafé

Veel water blijven drinken of een bouillon pakken Marin! Goede vlucht alvast en veel plezier de komende dagen. Hopelijk is het daar qua weer beter te doen dan hier
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Jul 2019 09:37

Re: Dagcafé

Oh wat balen Marin, bah! Hopelijk ben je vanavond weer opgeknapt voor de vlucht.

Ise, spannend! Veel plezier!

Lekker bezig Dora, om 8 uur al. Lekker voor de hitte.

Ik trakteer jullie vandaag op taart want ik ben vandaag 30 geworden! Jullie zullen vast begrijpen dat ik niks vier, maar een taartje hoort er wel bij toch?
Afbeelding

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers