Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Personal Body Plan

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jul 2019 07:36

Personal Body Plan

Wie doet dit/heeft dit gedaan? Wat waren jouw resultaten, ben je er echt fitter van geworden? Ik ben sinds maandag (langzaam aan) begonnen, zit nu dus in mijn proefperiode. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. De macro’s zijn wennen, de app snap ik nog niet helemaal. Ik heb voor iedere dag een coach maar echt ‘personal’ is het nog niet. Maarja, je hoort zoveel goede ervaringen! Ben benieuwd of ‘het gevoel’ nog gaat komen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Jul 2019 13:55

Re: Personal Body Plan

Ik heb het ook gedaan en het viel mij persoonlijk best wel tegen. Ik deed het voornamelijk omdat ik een goed trainingsschema wilde en wat dat betreft beviel het me prima. Het was ook wel goed om m'n eten weer eens te tracken en inzicht te krijgen maar de verdeling over de macro's beviel mij persoonlijk niet zo goed (veel koolhydraten in verhouding tot vetten), dat kon mijn coach wel voor me aanpassen overigens. Mn coach vond ik een beetje matig. Al met al was mijn conclusie dat ik het het geld niet waard vond. Eten tracken kan ook prima met gratis apps, een schema maken ze zo voor mn in mn gym (die komt dan ook in mn gymapp inclusief filmpjes) en de coach voegde niet zoveel toe.

Ik kan me overigens wel voorstellen als je wilt afvallen (mijn doel was spieren kweken) en je nog niet zo bekend bent met wat voedsel doet, krachttraining etc. dat het dan echt wel leerzaam kan zijn. Ik kan me ook voorstellen dat een coach een goede stok achter de deur is om te gaan, er is toch iemand die meekijkt zeg maar. Achteraf gezien had ik gewoon moeten wisselen van coach nadat ik een paar keer feedback had gegeven.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 15 Jul 2019 21:08

Re: Personal Body Plan

Harrison schreef:Ik heb het ook gedaan en het viel mij persoonlijk best wel tegen. Ik deed het voornamelijk omdat ik een goed trainingsschema wilde en wat dat betreft beviel het me prima. Het was ook wel goed om m'n eten weer eens te tracken en inzicht te krijgen maar de verdeling over de macro's beviel mij persoonlijk niet zo goed (veel koolhydraten in verhouding tot vetten), dat kon mijn coach wel voor me aanpassen overigens. Mn coach vond ik een beetje matig. Al met al was mijn conclusie dat ik het het geld niet waard vond. Eten tracken kan ook prima met gratis apps, een schema maken ze zo voor mn in mn gym (die komt dan ook in mn gymapp inclusief filmpjes) en de coach voegde niet zoveel toe.

Ik kan me overigens wel voorstellen als je wilt afvallen (mijn doel was spieren kweken) en je nog niet zo bekend bent met wat voedsel doet, krachttraining etc. dat het dan echt wel leerzaam kan zijn. Ik kan me ook voorstellen dat een coach een goede stok achter de deur is om te gaan, er is toch iemand die meekijkt zeg maar. Achteraf gezien had ik gewoon moeten wisselen van coach nadat ik een paar keer feedback had gegeven.


Hier ben ik het mee eens! Ik heb het maar heel kort gedaan, omdat het met mij persoonlijk niet goed ging en m'n prioriteiten ergens anders lagen.
Ik twijfel nog om het over een tijdje weer op te pakken. Ik zou het dan eigenlijk alleen doen voor het trainingsschema, maar dat kan ik ook ergens anders vandaan krijgen. Ik twijfel ook omdat ik het 'personal' aspect veel minder vind nu het, naar mijn idee, wat uit de kluiten gewassen is. Qua trainingsschema's zie ik iig veel mensen in de sportschool hetzelfde doen.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers