Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bang voor beestjes

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Jul 2019 21:11

Re: Bang voor beestjes

Wespen vind ik helemaal niks.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Jul 2019 21:31

Re: Bang voor beestjes

Ik houd niet van beestjes, schrik er altijd van, als er iets binnen vliegt kan ik ook niet meer rustig zitten en blijf ik het maar volgen of zoeken en gaat mijn hartslag omhoog. Het is wel een beetje overdreven ja.

Ik heb dit trouwens niet bij alle beestjes vanuit angst (mini spinnen, muggen, vliegen,zilvervisjes vind ik niet eng maar gewoon vervelend en vies). Grote spinnen, motten, wespen vind ik wel eng.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Jul 2019 22:40

Re: Bang voor beestjes

Libelles, enge dingen. Wisten jullie dat die kunnen bijten en steken.

Wespen ben ik niet bang voor en bijen al helemaal niet. Vorig jaar zat er een zwerm bijen in de straat. Ik heb toen gezien hoe de imker ze gevangen heeft en sindsdien ben ik echt helemaal fan. Ik zou ook graag 1 of 2 volkjes willen hebben maar dat doe je niet zomaar. Daarbij is onze achtertuin er nu ook veel te klein voor.
2015 💙
<<

Anoniem308

Bericht 11 Jul 2019 05:16

Re: Bang voor beestjes

Ik ben doodsbang voor slakken, naaktslakken en alles wat glibbert. Echt irrationeel word ik als ik ze zie.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Jul 2019 05:21

Re: Bang voor beestjes

Ik ben voor geen enkel beestje bang, zou ook onhandig zijn hier haha.
Wel hekel aan haaien, maar dat is meer een beest dan beestje natuurlijk.

Edit: ik ben niet zo'n fan van bloedzuigers bedenk ik me net.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 11 Jul 2019 07:09

Re: Bang voor beestjes

Ik roep altijd dat ik bang ben voor alles wat mínder dan 2, en méér dan 4 poten heeft. Vroeger was dat vooral heel erg. En dan woonden we nog in de polder ook, beestjeswalhalla. Tegenwoordig is het wel minder geworden, vooral sinds ik in de kinderopvang werk en ik niet kan gaan verstijven van angst bij elk beestje wat ik zie. Vind ze nog steeds allemaal vervelend, maar echt bang ben ik vooral alleen nog maar bij dikke en grote spinnen, en wespen.

Thuis (vierhoog, voordeel!) hebben we gelukkig niet heel vaak beestjes in huis. Spinnen sowieso nauwelijks, spinnen groter dan een halve cm ofzo heb ik hier nog nooit binnen gezien in de 14 jaar dat ik hier woon. Muggen helaas wel regelmatig. Misschien hadden we nog hoger moeten gaan wonen :laughcry:
Ohja, we hebben trouwens wel vleermuizen! Die wonen tussen de platen van de overkapping van ons balkon. Maar die geven geen overlast en vind ik ook niet eng, vind ik vooral in de schemer zo leuk om te zien hoe ze uitvliegen enzo.
Laatst gewijzigd door Anoniem279 op 11 Jul 2019 07:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Jul 2019 07:13

Re: Bang voor beestjes

Ik ben bang voor slangen. Als ik ze in een tijdschrift of op televisie zie blader of zap ik meteen door. In de dierentuin ga ik er ook niet langs.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 11 Jul 2019 07:57

Re: Bang voor beestjes

Voor huis-tuin en keuken insecten ben ik niet bang. Haal spinnen weg, torretjes, sprinkhanen of kakkerlakken, maakt niets uit.
Maar heel soms hebben we een naaktslak in huis en dan ga ik bijna over mijn nek. Vind ik echt zo walgelijk.
Inktvissen/octopussen vind ik ook geen pretje om naar te kijken, maar kan het wel. Laatst een keer een heel mooi stukje gezien over hoe octopussen/ inktvissen voor hun kleintjes zorgen. Toen hebben ze wat meer credits opgebouwd.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 11 Jul 2019 16:11

Re: Bang voor beestjes

Ik ga echt op de loop voor spinnen brrr. En hoornaars vind ik ook niet echt gezellig om in de buurt te hebben.

Ratten en muizen daarentegen doen me niks, eerder thuis (boerderij) prikte ik ze aan de greep haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jul 2019 16:17

Re: Bang voor beestjes

Ik ben bang voor spinnen! Die hooiwagens of kleine spinnetjes met dunne poten kan ik nog wel aan, maar van die dikke zwarte vind ik vreselijk. Die heeft m'n moeder in de herfst vaak in huis. Dan zit er ineens één op de muur en schrik je je lam. In ons huidige huis zitten bijna nooit spinnen, maar ik houd m'n hart al vast voor ons nieuwe huis. Dat is toch weer twintig jaar ouder en wie weet wat daar allemaal tevoorschijn komt. Foto's van bijvoorbeeld vogelspinnen of spinnennesten o.i.d. kan ik ook echt niet zien.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers