Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Foto op Hema taart

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 09 Jul 2019 18:09

Help! Foto op Hema taart

Help!
Wie kan/wil mij helpen om een foto geschikt te maken voor op een Hema taart? Op mijn iPhone krijg ik steeds melding "te lage kwaliteit". Ik heb vervolgens op de laptop in paint het aantal pixels aangepast naar 930 x 1240 maar nog steeds heeft de foto een te lage kwaliteit. Ik vermoed dat ik het dpi aan moet passen maar hoe doe ik dat?
Wie heeft dé tip?

Is er iemand die mij kan helpen? Of mag ik iemand met verstand van photoshop de foto mailen??
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 09 Jul 2019 18:44

Re: Help! Foto op Hema taart

Ik had dat ook, toch de taart besteld en hij was prima. Kreeg ook continue die melding.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 09 Jul 2019 19:07

Re: Help! Foto op Hema taart

Ik heb ook gewoon besteld!
Carpe Diem
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1704

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 09 Jul 2019 20:47

Re: Help! Foto op Hema taart

Had die melding ook, toch besteld en was prima
Juli 2019
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 09 Jul 2019 20:49

Re: Help! Foto op Hema taart

Ah oké, bedankt! Ik ga gewoon bestellen, de smaak zal er wel niet minder om zijn :P
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 09 Jul 2019 21:06

Re: Help! Foto op Hema taart

Dat zeker niet Pandora! Bij mij was het echt top. Ik vermoed dat het meer te maken heeft met de afmetingen omdat telefoon foto’s vaak breder zijn dan fototoestel foto’s en daar slaan sommige programma’s op hol.
Carpe Diem

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers