Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Jul 2019 16:31

Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter gemiddeld per dag? En hoe vaak mag die snack / slecht en wat geef je dan?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem281

Bericht 06 Jul 2019 16:52

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ontbijt: 3 boterhammen zonder korst, met chocopasta, vlokken, gestampte muisjes en hij drinkt er een beker limonade bij.
Tussendoor: een appel of ander stuk fruit, of een verpakking koekjes. (Buurman & Buurman of Dora koekjes, dat zijn er dan twee) hij heeft altijd een beker limonade of water tot zijn beschikking.
Lunch: drie boterhammen soms met korst, vaker zonder. Met worst, kaas en chocopasta. Verder geef ik er altijd stukjes kaas, worst, komkommer bij en wat druiven of ander fruit.
Tussendoor: fruit of een cracker of, als ie sochtends nog geen koek heeft gehad, krijgt ie die vaak smiddags. Soms wat rozijnen of wat smarties.
Avondeten: altijd aardappelen en groenten, want hij lust niks anders. Gemiddeld 2 aardappelen en 100/150 gram groenten, denk ik? En een danoontje of iets als toetje of gewoon yoghurt. Daar drinkt hij ook een beker melk bij.

En paar keer per week een schaaltje chips. Woensdagmiddag, vrijdag bij oma en zaterdag of zondag een bakje of zakje.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jul 2019 17:05

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ontbijt pap
Tussendoor iets van fruit/rozijntjes
Middag 2 boterhammen met pindakaas/kipfilet/jam/appelstroop of yoghurt met banaan en lijnzaadjes
Kop thee met melk
Tussendoor weer fruit en van die ligakoekjes voor peuters, soms wil ze nog wel 2 boterhammen
Vaak tijdens het koken komkommer of paprika
En dan avondeten als ze het wil eten. Anders yoghurt. Toetjes eten we nooit
Verder drinkt ze thee of water
Ze krijg ook weleens chips van Goodies
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 06 Jul 2019 17:06, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 06 Jul 2019 17:05

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Wakker worden: fles thee of beker karnemelk
Ontbijt: 1 of 2 bruine boterhammen met hagelslag, vruchtenhagel, smeerworst, salami of jam en een smoothie met fruit en stiekem groente
Tussendoor: fruit
Lunch: 2 bruine boterhammen (zelfde beleg, lust niks anders op brood) met melk
Tussendoor: koekjes van kleine keuken/ fruit/ rozijnen/ cracker/ rauwkost/ ijsje/ kaakjes met sap
Avond eten: wat de pot schaft (of niet en dan eet ze amper) met water of melk
Toetje: yoghurt/vla/kwark/fruit

Tussendoor drinkt ze water of siroop
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Jul 2019 17:06

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Als ontbijt 1 boterham met meestal die 100% naturel pindakaas en een beker melk. Vaak snoept hij ook nog een paar muizen hapjes van mijn yoghurt met muesli.
Rond een uur of 10 fruit wat meestal twee mandarijnen of sinaasappels zijn want daar is hij dol op of een schaaltje met wat plakjes komkommer met een beker water of een kopje thee.
De lunch is meestal ook maar 1 boterham, heel soms twee of een plakje ontbijtkoek of een cracker er bij. Hij mag dan altijd kiezen en eet dan vaak chocopasta op brood en snackt meestal ook nog wel een plakje boterhammen worst of kaassssss zoals hij het zelf noemt. Ik kook er ook regelmatig een eitje bij want daar is hij dol op.

Als hij geslapen heeft en zijn broer uit school mogen ze een beker appelsap ( met water meestal) en wat lekkers, dat varieert tussen een waterijsje nu, een koekje, doosje rozijntje maar ook soepstengels of droge toastjes vinden ze beide lekker. Soms zet ik nog een schaaltje met komkommer of reepjes paprika voor ze neer.

En dan avond eten, geen idee hoeveel, zoveel als hij blieft. Toetje hebben we maar heel zelden eigenlijk, dat is dan vaak in het weekend een lekker toetje wat ze zelf mogen uitkiezen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Jul 2019 17:06

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

's Morgens rond 8.00 een fles melk (poedermelk) 180 +6.
Rond 10.00 fruithap van 2 stuks fruit (of 3 als het fruit klein uitvalt).
Rond 12.30 2 boterhammen, met pindakaas, pompoenspread of boter. Met mazzel een paar slokken water.
Rond 14.00/14.40 een fles melk 180+6 (gaat niet altijd op).
Rond 16.30/17.00 1 of 2 kleine babyrijstwafels, maisvingers of een stukje soepstengel.
Rond 17.30/18.00 avondeten, zal zo'n 200-300 gram zijn (ik weeg nooit af). Aardappels, rijst, pasta of couscous met groente. Soms wat kip of vis erdoor, of wat ei of champignons. Met mazzel een paar slokken water. En als toetje een schaaltje yoghurt (dat is wat hem betreft het hoogtepunt).
Rond 20.00 een fles melk 210+7.

Hij is trouwens net 1 geworden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Jul 2019 17:12

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

D. ontbijt met brood of havermout/brinta en een beker water of melk. Meestal eet hij twee boterhammen (op elkaar) met pindakaas of jam. Soms heeft hij daarna nog trek en dan eet hij er nog twee.
Tussendoor: een schaaltje fruit, het liefst eet hij appel, aardbei, druiven of meloen.
Lunch: twee boterhammen met willekeurig beleg. Daarnaast geef ik vaak een plakje wordt of een stukje kas en wat komkommer of fruit. Bij zijn lunch drinkt hij meestal melk, ‘s winters ook wel thee.
Tussendoor: dat verschilt, een koekje, een snoepje, een rijstwafel, een cracker, een krentenbol. Iets van die dingen meestal.
Avondeten: gewoon wat wij eten. Meestal geef ik als ik kook wel alvast iets van komkommer. Dat gaat er 9 van de 10 keer wel in en dan heeft hij dat alvast maar binnen. Qua avondeten ben ik vaak al blij als hij een hapje wil proeven. Hij krijgt ook altijd een toetje en da’s iets van yoghurt, vla, danoontje, fruit.. als hij geen hap heeft gegeten maak ik vaak wat meer werk van het toetje en dan doe ik soms ook nog aardbeien en een beschuitje in stukjes door de yoghurt, zodat het lekker vult.

Chips, koekjes en snoepjes krijgt hij eigenlijk niet heel vaak. Sowieso op dagen dat hij op het kdv is niet (tenzij er een traktatie is). Chips alleen op feestjes, snoepjes (of rozijntjes) soms in het weekend en koekjes misschien twee keer per week? Hij krijgt wel wekelijks een ijsje bij oma omdat hij daar 1 nachtje in de week logeert en precies die dat komt bij oma de ijscoman langs :wink:

Oh en qua drinken krijgt hij eigenlijk de hele dag door wel wat. Als hij wakker is vraagt hij altijd om een glas water, in de loop van de ochtend krijgt hij limonade/diksap. Bij de lunch dus thee of melk en in de loop van de middag weer iets van limonade. Bij het avondeten ook vaak limonade/diksap. Oh en voor het slapengaan wil hij ook nog een glas water en aangezien hij nog luiers draagt mag hij dat gewoon nog van mij.

♥♥
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Jul 2019 17:38

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ontbijt: pap gemaakt van infatrini
Tussendoor: soep stengel of ontbijtkoek met water/fruitsap.
Lunch: 2 boterhammen met korst. Met kaas, appelstroop (gestampte muisjes/vruchtenhagel crèche) echt heel soms chocopasta/jam thuis of een croissantje. Met water/sap soms melk op crèche.
Tussendoor: fruit en water/sap
17.00u rozijnen op de crèche thuis soms maiswafel.
Avondeten: weinig ze eet echt heel slecht maar we schotelen van alles voor en die paar hapjes die ze eet nou ja ze doet mee.
Toetje: yoghurt,vla soms hapjes ijs.
S'avonds voor slapen een smoothie van infatrini.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Jul 2019 17:40

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

M’n peuter van 3 eet ongeveer dit:
7.30 uur: een paar happen havermout
10.00 uur: fruit
12.00 uur: een of twee boterhammen
15.00 uur: een snoepje
17.00 uur: wat tomaatjes/komkommer
18.00 uur: een paar hapjes avondeten of niets. En daarna een klein bakje vla.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Jul 2019 17:43

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ohja en drinken.. als ik het forceer krijg ik er twee bekertjes water in op een dag.
#teammaple🍁
<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2019 18:18

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

7:00 fles poedermelk (150+5, maar drinkt ze meestal niet op)
7:30 1 boterham met jam of pindakaas
10:30/11:00 banaan of ander fruit
12:30 2 boterhammen (eet ze meestal niet op)
Evt tussendoor lange vinger, nog wat fruit, stuk krentenbol, maar ook niet elke dag.
16:30/17:00 potje groenten en danoontje.
19:00 probeer ik thee of melk, maar meestal wil ze dan niks.
Ze drinkt heel weinig. Ik zet elke ochtend een beker water en roosvicee klaar, maar ze drinkt hooguit 100cc. Dus in haar bedje ligt een flesje water (drinkt ze soms wat van).
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 06 Jul 2019 18:37

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

E is eind april 2 geworden en eet op een dag:

Ontbijt:Yoghurt met muesli en een bekertje melk
Tussendoor: stuk fruit, koekje en nog iets van kaas/komkommer verspreid over de ochtend
Lunch: 2 boterhammen en een beker melk
Tussendoor: koekje of iets van kaas/komkommer/tomaatjes/druifjes
Diner: wat wij eten. Soms eet ze alleen vlees, soms alleen aardappels, soms alleen groente, soms gewoon alles. Daarna nog wat yoghurt als ze wil.

Verder drinkt ze tussendoor water en tegenwoordig vraagt ze weleens om ranja/diksap. Als we ergens op een terrasje ofzo zitten dan drinkt ze verse jus d'orange.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jul 2019 19:36

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Even z'n 'normale' schema zonder al die wil-niet-eten rompslomp.

7.30 ontbijt van twee boterhammen of yoghurt met cereal. En altijd paar hapjes ei van m'n man.
10.00 fruit
12.00 twee of drie boterhammen
16.00 monkey platter met fruit, groenten (voor zover je wil) en wat crackers of koekjes oid. Wissel elke keer beetje af.
17.30 Avondeten. Als ie dat weigert, nog een boterham of yoghurt.

Tussendoor veel bekers melk. Tot een paar maanden geleden woog ik dit exact af, nu heb ik dat iets los gelaten, maar als 't heel veel melk is, dan leng ik 't aan met water. Soms een groene smoothie met sinaasappelsap, banaan en spinazie. Soms wat rozijntjes en een enkele keer een (baby) chipje. Als wij borrelen met vrienden zijn we wat losser en mag ie ook wel wat meer snacken en eet ie soms ook chips, crackers en stokbroodjes. En als we uiteten zijn of wat drinken in een kroegje ofzo mag hij ook appelsap.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2019 19:41

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

G is 15 maanden

'S ochtends tussen 7:00 en 9:30 een fles melk. Als ze vroeg is gaat ze meteen weer in bed.
10:00 een boterham of een banaan of ander fruit en een rijstwafel of plakje ontbijtkoek
12:30 1 of 2 boterhammen met melk en een rijstwafel/cracker of fruit
15:00 een koekje/cakeje of plakje ontbijtkoek of een knijpzakje fruit of goodies puffcorn
17:30 avondeten. Doorgaans gewoon wat wij eten of een potje Olvarit
19:00 kleine fles poedermelk en naar bed

Over de hele dag 2-3 rietjesflessen met limo zonder suiker of water of thee.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Jul 2019 20:06

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

2,5 jaar
Ontbijt: 200ml melk uit een flesje, 2 of 3 boterhammen met zoetigheid.
Tussendoor fruit
Lunch 2 of 3 boterhammen met kaas/worst en zoetigheid. Ik maak ook wel tosti.
Tussendoor fruit of een koekje oud
Avondeten: agv eet ze altijd wel. De rest zegt ze bij voorbaat al dat ze het niet lust. Ze krijgt wel altijd een bakje yoghurt.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Jul 2019 20:13

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

J (bijna 4) eet het volgende

O: twee boterhammen vaak met pindakaas
T: fruit
L: 2/3 boterhammen
T: een koekje/ wat rozijnen/ bakje chips
D: verschilt heel erg qua hoeveelheid. Als toetje fruit en soms een ijsje.

Drinken verschilt echt per dag, hij drinkt veel water maar melk is ook lekker en vaak 1 glas ranja of vruchtensap. Op dagen dat hij naar de opvang gaat eet hij rond half 5 nog een cracker.
2015 💙
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 06 Jul 2019 20:51

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Net 2 jaar

O: 1 boterham
T: fruit
L: 1 boterham
T: koekje, cracker, fruit
Rond 5 uur wat rauwkost
A: Wat de pot schaft. Soms een beetje aangepast.
Voor het slapengaan melk. Overdag krijgt ze dat soms ook, maar hoeveelheid wisselt weleens. Verder drinkt ze alleen water.

Heb het idee dat het wel weinig is als ik de rest zie, maar ze is wel best klein, dus zal ook wel iets minder verbruiken.
<<

Anoniem326

Bericht 06 Jul 2019 21:11

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ontbijt: boterham met jam of pindakaas en een beker melk met thee
Tussendoor: fruit en water
Lunch: twee boterhammen en soms gekookt ei of komkommer en tomaat en beker melk
Tussendoor: rauwe wortels/ paprika en fruit
Avondeten: groente, vlees of vis en aardappelen of pasta en ranja
Als ze goed gegeten hebben krijgen ze een blokje pure chocolade. Dat is dan ook meteen mijn chanteermiddel. “Als je goed gegeten hebt krijg je een stukje chocolade”. Werkt elke avond opnieuw.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Jul 2019 21:16

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ha, slimme! Bo lust ook pure chocola. Ik vind dat echt niet lekker.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 06 Jul 2019 21:53

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

E
Ontbijt: één of twer boterhammen met stroop/jam/smeerkaas/pindakaas/chocopasta oid. En een beker melk.
Tussendoor: fruit (meestal een appel) en water of ranja.
Lunch: twee boterhammen met beleg en een beker melk.
Tussendoor: koekje van de kleine keuken oid. Thee/water/ranja
Avondeten: wat de pot schaft dat verschilt nog al van agv naar pasta, rijstgerecht etc

En met dit weer vaak een ijsje als toetje of als tussendoortje. Gewoon een raketje of een split. Verdet eten wij nooit een toetje.

Schema van A is hetzelfde alleen eet zij in de ochtend vaak 3 boterhammen ipv 2.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jul 2019 22:38

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Bauke (3 jaar en 8 maanden) eet 's ochtends 2 boterhammen en drinkt daarbij een beker melk.
Tussendoor fruit en een beker limonade.
Lunch wederom 2 boterhammen met melk.
's Middags tussendoor een koekje en limonade.
Tja en dan 's avonds... Alleen als we pasta eten gaat alles op, anders eet hij altijd alleen het vlees en als we geluk hebben eem paar hapjes aardappel.
Hij houdt alleen van komkommer dus ik zet vaak een schaaltje met komkommerschijfjes op tafel.
Hij krijgt wel standaard yoghurt of vla.
Daarna niks meer.
O en als hij tussen de bedrijven door dorst heeft drinkt hij water.
Laatst gewijzigd door Anoniem321 op 08 Jul 2019 14:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Jul 2019 22:50

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

2 jaar (en probeer alle eetmomenten zelf mee te eten):
7.30 ontbijt: een boterham met pure pindakaas, een omelet met avocado of pap/weetbix
10.00: babychino zonder chocola (dus gewoon melk), snack als Bliss ball of popcorn, babykoekje, wortel of fruit
12.00 lunch: tosti of brood met pure hazelnootpasta, vegemite, pindakaas, ei (afhankelijk wat hij als ontbijt heeft gehad).
15.00: multigranen muesli, augurk of olijf (ja gek kind), fruit, nou ja, waar hij maar zin in heeft.
17.45 avondeten: met de pot mee. Hij eet alles behalve champignon en tomaat. En Griekse yoghurt als toetje.

En hij drinkt veeeeeel water.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Jul 2019 00:01

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Bijna 3,5 jaar:

Ontbijt: bord Brinta obv melk, paar slokken water
Tussendoor: fruit, thuis is dat vaak een banaan
Lunch: 2,5 boterham. Eerste altijd met stroop en kaas, verder soms pindakaas, huttenkase, jam, en in het weekend mag ze hagelslag of chocopasta. Ze drinkt karnemelk of gewone melk.
Tussendoor: cracker, water of appelsap, voor het eten soms een bakje rauwkost
Avondeten: paar happen met de pot mee. De ene keer eet ze vrijwel niks, de andere keer is haar bord leeg (die ik nooit zo vol schep). Als toetje krijgt ze yoghurt met blauwe bessen of soms iets van aardbeienroomyoghurt.

In het weekend krijgt ze meestal wel iets lekkers. Soms een ijsje, koek, of we halen kaasstengels bij de bakker. Ze snoept dus niet dagelijks maar wel regelmatig.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 07 Jul 2019 01:24

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

Ontbijt: 2 boterhammen, tegenwoordig vaak met pure chocopasta. Hij vraagt daar al om als hij nog in zijn bedje ligt, broodje sjcola? Daar drinkt hij een fles melk bij.

Tussendoor: fruit.

Lunch: 2 boterhammen, vaak met oude kaas en met jam.
Of soep. Hij is echt gek op soep, vooral groentesoep en kippensoep.

Tussendoor: meestal een bakje pitloze witte druiven, daar is hij echt gek op. Soms een koekje, maar die eet hij meestal niet eens op.

Avondeten: hij eet over het algemeen goede porties. Soms krijgt hij wat yoghurt na, maar dat vergeten we vaak omdat we het zelf nooit direct na het eten opeten.

Drinken doet hij ook altijd heel goed. Meestal water en kamillethee. Of thee met bomen er in, zoals hij zelf zegt. Verse muntthee dus :laughcry:
Soms een pakje sap, dat vind hij echt te gek.
10.04.17
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 07 Jul 2019 06:07

Re: Wat eet / drinkt jouw dreumes/peuter per dag?

M is 2,5

Ontbijt: een boterham met kaas/kipfilet/pindakaas of heel soms choco pasta en een beker melk
Tussendoor: fruit en vaak nog een cracker of een broodje/krentenbol
Lunch: zelfde als ontbijt, soms een eitje erbij of wat tomaatjes
Tussendoor: cracker, liga, fruit... net waar ze zin in heeft en hoe het uitkomt
Tijdens het koken eet ze vaak al wat tomaatjes/komkommer/augurk of de uiteinden van de courgette die ik eraf snij :palm:
Avondeten: wat de pot schaft. Alleen als wij salade ofzo eten of bewust koolhydraatarm, kook ik er voor M wat pasta of aardappels bij. Als toetje krijgt ze Griekse yoghurt, soms met fruit.

Overdag drinkt ze verder diksap, water en soms groene ijsthee, daar is ze gek op.
december 2016
juli 2019
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers