Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend plannen!!

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Jul 2019 14:50

Weekend plannen!!

Hoi! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Sommige ook met vakantie denk ik? Geniet er allemaal van :sunny:

Mijn plannen;
Vandaag lekker vrij, net met mijn vader op pad geweest, nieuwe fiets uitgezocht (krijg ik van hem voor mijn verjaardag, superlief!!), en daarna nog samen geluncht. Ga zo nog wat losse boodschappen doen, en dan einde vd middag fietsen we met een bevriend stel naar Eindhoven om lekker op het terras te gaan borrelen, en later gaan we nog uit eten. Zin in!
Morgen: moet ik werken, verder geen plannen.
Zondag: ben ik ook lekker vrij (en maandag en dinsdag ook :cheers: ), eerst lekker uitslapen, mijn broer en zijn gezin komen lunchen (ze gaan maandag voor 3 weken naar Zuid-Afrika) en dan later de finale kijken van de voetbal dames.

Leuk weekend zo!
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jul 2019 14:55

Re: Weekend plannen!!

Klinkt leuk Kreeft, veel plezier! Ga je meteen al op je nieuwe fiets of moet die nog geleverd worden? :smile:

Ik ben nu nog aan het werk, straks om kwart voor 4 vrij, dan eerst door naar afspraak bij huisarts, daarna zoontje van kdv halen.
Morgen wordt het nog wat boodschapjes halen, nog wat schoonmaken, lekker aanlummelen.
Zondag sowieso voetbal kijken. Mijn jongste broer komt bij ons kijken, dus wil er een klein oranjefeestje van maken. Verder zien we wel.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Jul 2019 14:58

Re: Weekend plannen!!

Nee helaas, maar als het goed is krijg ik hem dinsdag al, wel lekker snel dus!

Jij ook de finale kijken, ben bang dat ze het niet gaan winnen, maar super knap dat ze de finale überhaupt gehaald hebben!
<<

Anoniem282

Bericht 05 Jul 2019 15:13

Re: Weekend plannen!!

Kreeft: wat een tof cadeau! Veel plezier met je nieuwe fiets!
Olifant: hoop dat de huisarts je van je klacht(en) af kan helpen en dat bescheiden Oranjefeestje heb ik hier zondag met m'n zus; leuk!

Vr: heb al vrij en zit nog bij te komen van een te drukke week. Vanavond borrelen en uit eten met een vriendin; heb gereserveerd voor een tafeltje buiten.
Za: overdag relaxen en 's avonds voetbal kijken.
Zo: relaxen en ik denk dat allerlei hapjes maak waar de kleur oranje in voorkomt (deed ik jaren geleden ook bij de mannen); m'n zus en ik gaan samen voetbal kijken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 05 Jul 2019 15:18

Re: Weekend plannen!!

Leuk meiden! Zondag voetbal, ben benieuwd!!

Ik heb vanaf 17.00u lekker drie weken vakantie :) (maar waarvan wel 1 Vierdaagse-week, haha)
Vanavond uit eten met collega's en daarna een escape-room doen.

Morgen 30km wandelen en 's middags lekker naar het zwembad met mijn man en de kids.

Zondag ook 30km wandelen (van hier naar Oreo), gezellig lunchen bij haar en daarna brengt ze me thuis, haha.
's Middags voetbal kijken, ik ben benieuwd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jul 2019 15:44

Re: Weekend plannen!!

Ik heb vandaag al weekend. Thuis met N, beetje gespeeld, boodschappen gedaan, J uit school gehaald. N slaapt nu en J zit boven even op de iPad en ik heb net een aflevering Grey's op gezet. Morgen gaat het weer van Videoland af, dus ik kijk nog even wat ik kijken kan en heb het op een half seizoen na gered tot de laatste aflevering!

Morgen ga ik met m'n vriend en N naar het oosten. Eerst lunchen en even bijkletsen bij m'n moeder en daarna BBQ bij m'n neef en z'n vriendin (en hun dochter van zes maanden) met m'n zusje en twee neefjes.

Zondag ga ik naar het concert van Live op Royal Park Live (bij Paleis Soestdijk). Het probleem is alleen dat ik ook voetbal wil zien, dus ik heb al gemaild of ze toevallig een groot scherm neerzetten daar. Denk het niet, dus mogelijk gaan we dan eerst voetbal kijken in een café daar in de buurt en daarna naar het concert. Er zijn allerlei voorprogramma's, maar het gaat me toch om Live zelf en ze spelen pas rond 21.15. Zin in!
❤ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 05 Jul 2019 16:01

Re: Weekend plannen!!

Om 17.30u heb ik weekend. N. heeft vandaag zomervakantie gekregen dus daarom eten wij vanavond frietjes, schoonouders komen ook eten. Als schoonouders op tijd weg zijn vanavond dan nog even boodschappen doen en anders doe ik dit morgenochtend. Zaterdag verder weinig plannen. Zondag verjaardag van zoontje van vrienden en daarna met wat vrienden voetbal kijken (waarschijnlijk bij ons).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Jul 2019 16:03

Re: Weekend plannen!!

Wat een leuk cadeau Kreeft!
Veel plezier bij Live Bliss.
Leuke plannen allemaal, veel plezier.

Vandaag heb ik schoongemaakt, geluncht bij mn ouders en boodschappen gedaan. Net even uurtje op de bank gelegen en vanavond Netflix kijken.

Morgen ga ik een nachtje weg met een vriendin naar Katwijk aan zee tot zondagavond. Lekker terras op en uit eten. Nu al zin in.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Jul 2019 16:09

Re: Weekend plannen!!

Ik heb verlof dus voor mijn gevoel altijd weekend momenteel :smile: .

Maar vanmiddag ben ik bij schoonmoeder in het zkh op bezoek geweest met de oudste en jongste. Daarna heb ik de oudste naar mijn ouders gebracht, hij wilde er logeren. Nu lig ik even met T. op de bank en straks J. nog halen van de opvang. Man is voor werk 4 dagen naar Zuid Duitsland, dus moet mezelf redden momenteel.
Morgen in de middag komt man terug en hebben we een feestje van een bekende die met pensioen gaat.
Zondag krijgen we s’morgens en s’middags nog kraamvisite. En ik wil ook heel graag de finale van de dames kijken!
<<

Kira

Bericht 05 Jul 2019 16:42

Re: Weekend plannen!!

Ik heb een heerlijk chill weekend voor de boeg.
Heb vandaag gewerkt tot 12, een uurtje geslapen, en moet straks even repetitie geven (laatste van het seizoen)
Morgen komt een vriendin bbqen en m'n date/vriend sluit ook nog even aan later.
Zondag heb ik bbq bij het orkest waar ik nieuw gestart ben als dirigente en daarna ga ik bij mijn ouders voetballen kijken.
<<

Anoniem291

Bericht 05 Jul 2019 18:03

Re: Weekend plannen!!

Vandaag hebben we nog even genoten van de laatste vakantiedag. Het is hier 36 graden dus vooral in het zwembad geweest.
Morgen rijden we terug vanuit zuid Frankrijk.
Zondag zal de wasmachine de hele dag wel draaien en ik verwacht nog wel opa’s en oma’s op bezoek.
<<

Anoniem317

Bericht 05 Jul 2019 18:08

Re: Weekend plannen!!

Vandaag: werken en naar de bouwmarkt.
Morgen: boodschappen, huishouden en m’n vriend helpen met het bouwen van een overkapping.
Zondag: zal ook wel in de tuin zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Jul 2019 19:04

Re: Weekend plannen!!

Bliss schreef:Zondag ga ik naar het concert van Live op Royal Park Live (bij Paleis Soestdijk). Het probleem is alleen dat ik ook voetbal wil zien, dus ik heb al gemaild of ze toevallig een groot scherm neerzetten daar. Denk het niet, dus mogelijk gaan we dan eerst voetbal kijken in een café daar in de buurt en daarna naar het concert. Er zijn allerlei voorprogramma's, maar het gaat me toch om Live zelf en ze spelen pas rond 21.15. Zin in!


Yes, had even gemaild en ze zetten bij het concert in de food area gewoon schermen neer! :cheering: Ideaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 05 Jul 2019 19:59

Re: Weekend plannen!!

Leuke plannen dames!

Wij hebben een rustig weekend. Vanavond lekker een boek lezen.
Morgen hebben we een verjaardag met een bbq en zondag gaan we ergens lunchen. Verder moet ik van mezelf eigenlijk beide dagen een uur lopen en ik wil nog iets in het huishouden doen.

Fijn weekend!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Jul 2019 00:32

Re: Weekend plannen!!

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en had vanavond een late dienst.

Morgen gaat mijn man op stap met zijn moeder.
Mijn moeder doet aan iets mee voor het goede doel waar ik met mijn dochter even wil gaan kijken.

Zondag hebben we een verjaardag. En voetbal kijken!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 06 Jul 2019 04:11

Re: Weekend plannen!!

Ik hoop dat de kinderen ons straks laten uitslapen :smile:
Elke ochtend is het een crime om ze op tijd het bed uit te krijgen voor school, maar in de weekenden zijn ze dan vaak juist wel vroeg wakker.

Zaterdagmiddag gaan we bij mijn ouders langs.
Zondagochtend komen er vrienden van ons op kraamvisite. Verder een rustig weekend.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers