Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn jullie ook wat kwijt?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Okt 2013 14:42

Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik snap er echt niks van...een paar weken geleden heb ik twee geboorte kaartjes gekocht Een jongens en een meisjes kaartje, voor iemand die niet wist wat het geslacht van de baby zou zijn. Ik dacht dan heb ik ze maar ast in huis. Nu is vorige week die baby geboren, maar ik kan dus die kaartjes nergens meer vinden!!! :nopompom:
Heb dus maar weer een nieuw kaartje gekocht...en verstuurd ondertussen. Maar ik snap nog steeds niet waar ik ze heb gelaten.

Zijn jullie nog dingen kwijt?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 29 Okt 2013 15:05

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

En blauw t-shirt, al ruim een jaar. Ik snap er helemaal niks van en baal nog steeds. Het was mijn favoriete basic. :cry:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Okt 2013 15:15

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Een sd kaart van mijn man.. Met al zijn foto's van Auswisch/birkenhauw (?) erop.. Ergens in huis ligt hij, maar waar..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Okt 2013 15:17

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Een stuk of 5 dweilen... Ik ben eindelijk helemaal rond met m'n was en dacht m'n dweilen daar wel tegen te komen, maar ze zijn nog steeds weg. Dat wordt een ritje naar de action een deze dagen (wat een straf).

Verder ben ik ook m'n thermo legging kwijt. Na vorige winter niet meer gedragen en nu ze langzaam weer nodig worden zijn ze niet te vinden. Maar die hebben ze ook bij Action, dus die halen we dan maar tegelijk met de dweilen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 29 Okt 2013 15:18

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben eigenlijk nooit echt iets kwijt, behalve M&M's. Ik houd met vriendinnen regelmatig een M&M-gevecht en dan rolt er altijd wel een aantal weg, die ik dan met geen mogelijkheid kan vinden.

Misschien eet mijn huisspin ze wel op :yes:
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 15:24

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik was net m'n pinpas kwijt, maar die heb ik gelukkig weer gevonden! Ik had 'm gister los in m'n tas gegooid nadat ik had getankt, dus ik was heel bang dat 'ie eruit was gevallen. Gelukkig niet!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 29 Okt 2013 15:29

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben al een paar jaar een trui kwijt. Ik snap er echt niks van. Ik had hem ook pas nieuw en pas 1 keer aangehad. Ik had gedacht hem met de verhuizing wel weer tegen te komen maar helaas.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Okt 2013 16:08

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mijn pet van het werk! Ik kan hem nergens vinden, maar het lijkt me sterk dat hij op het werk uit mijn tas is gestolen.. Ik heb maar een nieuwe besteld.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 16:12

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben ooit een shirtje kwijtgeraakt.
De dag dat ik wegging uit Sunny B had ik m'n koffer ingepakt, en de kleren die ik die dag ging aantrekken klaargelegd op de bank. Ik ging douchen en toen ik terugkwam was dat shirtje weg. Er was in die 15 minuten niemand anders in ons appartement geweest, en hij zat ook niet in de koffer van 1 van de andere meiden.
Ik snap er nog steeds niks van.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 29 Okt 2013 16:18

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Eén slipper die toen ik in Turkije aankwam ineens niet meer in mijn koffer zat en thuis ook nergens gevonden de afgelopen 3 jaar.
Nu ben ik al een paar weken het bhzakje voor in de wasmachine kwijt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 29 Okt 2013 16:51

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

mijn verstand (soms) :laughcry:
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 29 Okt 2013 16:52

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben vaak van alles kwijt, lijk heel geordend maar dat ben ik totaal niet. Nu ben ik al weken mijn telefoonhoesje en een pyjamabroek kwijt.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Okt 2013 16:54

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Nieuwe douchekop. Echt nérgens meer te vinden.

Maar veel erger, een (kleine) erfstuk van mijn oma, een parfumflesje. Ook al weken nergens meer te vinden.
L2014 & H2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2013 17:16

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mijn pandora armband met veel pandora's. Ben hem al bijna een jaar kwijt maar kan hem nergens vinden!
Ik baal er echt van.
2014 2016
<<

Anoniem83

Bericht 29 Okt 2013 17:22

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben altijd wel wat kwijt. Mijn telefoon het meest. Ik zal nu ook wel weer wat kwijt zijn, maar ik ben even kwijt wat dat nou ook alweer was...
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Okt 2013 17:43

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mini schreef:Ik ben altijd wel wat kwijt. Mijn telefoon het meest. Ik zal nu ook wel weer wat kwijt zijn, maar ik ben even kwijt wat dat nou ook alweer was...


:D
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Okt 2013 19:06

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Laatst een zo goed als volle spaarkaart voor een boodschappenpakket. Moesten nog een paar zegeltjes op, die ik inmiddels in m'n portemonnee had. Echt die spaarkaart was nergens meer te bekennen, heb de hele oud papier doos op z'n kop gehad toendertijd. Ow wat baalde ik! Hij is ook nog steeds niet terecht.
<<

Anoniem9

Bericht 29 Okt 2013 19:12

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

De hamster....

In het vorige huis was onze kat er net. En op een morgen lag de kooi op de grond, maar geen hamster. Ook geen enkel restje of aanwijzing dat de kat hem heeft opgegeten. We zijn nu verhuisd en hebben nog steeds geen flauw idee wat er gebeurd is..
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 29 Okt 2013 22:08

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben een hele tijd de visitekaartjes van mijn werk kwijt geweest, had al nieuwe besteld inmiddels en na een jaar ofzo vond ik ze weer. Ben ook heel lang een lippenstift kwijt geweest. Beide was een kwestie van een tas die ik bijna nooit meer gebruikte...

Op dit moment ben ik een shirts kwijt, maar heb eerlijk gezegd ook nog niet écht goed gezocht.
<<

Nyx

Bericht 29 Okt 2013 22:18

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Ik ben al een week van alles kwijt. Dan een schroevendraaier, dan een kwast, dan mijn tas en vervolgens weer mijn telefoon. Om gek van te worden. Zou ook blij zijn als alles weer gewoon op zijn plek ligt en ik klaar ben met klussen.
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Okt 2013 22:42

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Mijn telefoonhoesje :thumbdown: Ben zelden wat kwijt, maar deze is écht niet meer te vinden. Ben bang dat ik 'm buiten verloren heb toen ik 'm los in m'n zak had omdat ik foto's aan het maken was met de telefoon.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Okt 2013 23:34

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Hier ook een hamster die spoorloos is verdwenen...
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 30 Okt 2013 08:25

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Het meest frustrerende blijf ik die sokken vinden. Als ik álle was heb weggewassen blijven er altijd sokken over. Nergens te vinden.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 30 Okt 2013 08:40

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Milady schreef:Ik ben al een paar jaar een trui kwijt. Ik snap er echt niks van. Ik had hem ook pas nieuw en pas 1 keer aangehad. Ik had gedacht hem met de verhuizing wel weer tegen te komen maar helaas.



O dat heb ik met een horloge. Mijn goeie horloge :( Ik dacht ook die vind ik wel weer met verhuizen, maar niet. Zo vreemd omdat ik dacht hem thuis kwijt te zijn geraakt.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Okt 2013 08:41

Re: Zijn jullie ook wat kwijt?

Kenya schreef:Mijn telefoonhoesje :thumbdown: Ben zelden wat kwijt, maar deze is écht niet meer te vinden. Ben bang dat ik 'm buiten verloren heb toen ik 'm los in m'n zak had omdat ik foto's aan het maken was met de telefoon.


Oh en ik ben ook nog een oorbel kwijt :( Met nieuw en van mijn man gekregen. Ik zeg wel zelden wat kwijt te zijn maar ondertussen....
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers