Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vlog camera voor kinderen?

<<

Linvi

Bericht 02 Jul 2019 13:41

Vlog camera voor kinderen?

Mijn dochter wordt bijna 8 en roept al maanden dat ze een vlog camera wilt. Nu zijn wij aan het rondkijken en er is weinig keuze in "betaalbare" kindercamera's.

Toevallig een mama hier van wie haar kind ook een vlog camera heeft? Ons max is €70. We hebben ook al een nieuwe ttampo gegeven nl aan beide kids.

Wij hebben nu deze op het oog;
https://www.voordeeldrogisterij.nl/vlog ... soundlogic
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 02 Jul 2019 14:11

Re: Vlog camera voor kinderen?

Mijn dochter heeft een panasonic lumix. Is wel iets duurder, maar doet het goed.
<<

Linvi

Bericht 02 Jul 2019 17:30

Re: Vlog camera voor kinderen?

Vlogt ze er ook daadwerkelijk mee? Mijn dochter zit echt op haar kamer voor de fun hele vlogs in te spreken.
Ik heb haar al onze fotocamera gegeven (compact camera van Nikon) maar daarmee red ze zich niet omdat ze niet een selfie kant zeg maar heeft. Ze ziet niet wat ze filmt dus meer dan de helft van de tijd zie je alleen haar voorhoofd bijv.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 02 Jul 2019 17:41

Re: Vlog camera voor kinderen?

En een (oudere) go pro of telefoon? Je hebt standaarden waaf je je telefoon in kunt zetten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jul 2019 06:57

Re: Vlog camera voor kinderen?

Ik zou idd voor een goedkoper GoPro model of een soortgelijke camera gaan. Daar kan ze vast prima mee uit te voeten. Hebben jullie een tablet waar ze op mag? Dan kan ze daarop de filmpjes zetten en ze uploaden (als ze dat mag) en heb je zelf er ook beetje toezicht op misschien nog.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2019 07:26

Re: Vlog camera voor kinderen?

Hier wordt er veel gefilmd met de telefoon en tablet. Verder misschien leuk, zo n vlog licht ring. Mocht je daarnaast nog een cadeau zoeken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers