Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 30 Jun 2019 20:10

Re: Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

Ik zou zelf als ik een feest van 12 tot 17 gaf een lunch aanbieden, en daarna taart&hapjes. En dan zou ik ervan uit gaan dat iedereen thuis ging avondeten.

Bij ons zijn de feestjes vaak vanaf half 2, en dan totdat mensen zin hebben om naar huis te gaan (meestal rond half 8, ivm kinderen). Ik zorg altijd voor taart, daarna op de tafels (teveel) hapjes, en dan een soort buffet. Bij mij gaan ze tonnetje rond naar huis :')
<<

Anoniem309

Bericht 30 Jun 2019 22:42

Re: Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

Ik zou niet een echte lunch verwachten, maar als het echt tot 17.00 duurt zou ik wel verwachten dat er genoeg andere lekkere dingen zijn zoals taart, crackers, zoutjes, snoepgroenten of wellicht bittergarnituur.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 01 Jul 2019 05:49

Re: Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

Je schrijft dat je tegen je broer zei dat jullie nog niet geluncht hadden toen je om een boterham voor je oudste vroeg. Hoe reageerde hij toen, bood hij jullie niks aan?

Gebaseerd op de uitnodiging waar wel avondeten benoemd wordt en geen lunch, was ik niet van lunch uit gegaan. Maar dat had ik denk ik wel even gevraagd en was dan ook later gegaan en had thuis of onderweg geluncht. Maar andersom, als ik het feestje gaf, had ik mijn familie zeker iets aangeboden op het moment dat bleek dat er onduidelijkheid over was en ik had sowieso gezorgd voor meer dan genoeg hapjes voor de middag.
december 2016
juli 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jul 2019 10:25

Re: Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

Wat een gekke bedoening. Ik zou dus van dezelfde aanname uit zijn gegaan als jij. Dat er eten zou zijn, en iig genoeg te snacken eventueel voor de volwassenen. Niet alleen maar een taartje en wat tomaatjes. Wat ik sowieso ook gek bij elkaar vind.

In dit geval heeft je broer dan maar pech gehad. Zijn zus moet met drie kleine kinderen een eind reizen, dus die mag wel wat eerder weg als dat zo uitkomt. En hoezo heeft hij niks voor zijn neefjes en nichtjes? Ik koop me altijd lens voor kinderen die langskomen. En als je hoort dat je zus niks heeft geluncht dan bied je toch een boterham aan? Heeeel gek dit.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 01 Jul 2019 10:42

Re: Als een housewarming om 12u begint, wel of geen lunch?

Ik weet niet of ik echt van lunch uit was gegaan maar zeker wel van hapjes. Qua tijdstip zou het logisch zijn als er nog iets van lunch zou zijn inderdaad. Ik zorg zelf sowieso altijd dat er genoeg te eten op tafel staat als er gasten zijn. Vervelend dat je er een naar gevoel aan hebt overgehouden! Heb je het nog besproken? Ik vind het trouwens ook wel een beetje vreemd dat je broer chagrijnig wordt als je eerder weg gaat, het is toch niet verplicht om er van het begin tot het einde bij te zijn?
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron