Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner waarderingstopic

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Jun 2019 21:46

Re: Partner waarderingstopic

Hey Caro (en/of Sogood): heel erg off topic, maar ik heb net mijn EMDR therapie (therapie gericht op trauma) afgerond en daar kwam nog veel meer shit naar boven en ik voel me gewoon herboren. Als je tijd en ruimte overhebt, het is echt een aanrader.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Jun 2019 08:23

Re: Partner waarderingstopic

Als ik dit allemaal lees, besef ik me meer en meer dat scheiden echt de beste optie is geweest..
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 29 Jun 2019 09:24

Re: Partner waarderingstopic

Lejow, soms duren deze inzichten een tijdje voor je ze krijgt. Je zult vast ook gelukkige momenten hebben meegemaakt. Bewaar deze als een mooie herinnering. En kijk nu uit naar een heel nieuw hoofdstuk in je leven.

Ik waardeer mijn partner enorm. Hij verzorgt elke dag het eten, doet de boodschappen en doet de gehele was. Neemt de zware huishoudelijke taken over als dit mij niet meer lukt. Is een super papa en laat mij volledig mijn gang gaan. Ik mag zijn wie ik ben en ontwikkelen wie ik ben. Hij staat altijd achter mij. Steunt mij in moeilijke tijden en helpt mij ook realistisch te zijn als mij dit even niet meer lukt. We vullen elkaar aan waar het nodig is.

Ik weet 100% zeker dat ik met hem oud wil worden.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2019 09:45

Re: Partner waarderingstopic

Mijn man waardeer ik omdat hij het vaak helemaal niet zo makkelijk heeft met zichzelf en daar al zo lang ik hem ken enorm mee aan het werk is. Ik vind hem een doorzetter, ik vind hem bijzonder bescheiden, hij is heel eerlijk en oprecht. Naast zijn eigenschappen is hij in ons gezin ook iemand die mij vaak zorgen ontneemt. Zoals nu: hij moet allerlei dingen regelen voor zn verjaardag (boodschappen, gasflessen halen voor de bbq, nog wat spullen oppikken bij een vriend) en dan neemt ie onze zoons mee omdat hij weet hoe intens ik geniet van even twee uurtjes stilte na een drukke week. Hoe moe hij ook is, hij heeft altijd energie voor de jongens en sleept ze overal mee naar toe (of staat om 5 uur op met de jongste zodat ik kan blijven liggen).

Hij fixt alle financiële zaken en alles rondom de auto en het huis, hij doet de weekboodschappen, hij klust continu in het huis.

Ik zal dit allemaal ook nog eens tegen hem zeggen want dat vergeet ik vaak.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2019 09:47

Re: Partner waarderingstopic

Oh het is trouwens niet zo dat ik nu zit te niksen: ik bak een taart en maak de tuin in orde.
#teammaple🍁
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 30 Jun 2019 11:46

Re: Partner waarderingstopic

Mijn man is heel erg lief en zorgzaam (soms iets te haha). Hij is erg handig dus het meeste in en om het huis kan hij zelf wel maken of uitvogelen. In de 2 jaar dat ik heel ziek was zorgde hij overal voor en dat allemaal zonder mopperen. Nu gaat het gelukkig een stuk beter maar toch zorgt ie ervoor dat ik genoeg rust krijg en mensen mij niet overvragen. Hij doet vaak leuke dingen me de kinderen en als ik in het weekend eens geen zin heb om te koken neemt ie het met alle liefde van me over.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 01 Jul 2019 06:17

Re: Partner waarderingstopic

Wat een leuk topic! Leuk om te lezen allemaal :ja:

Mijn vriend neemt me veel uit handen nu in de zwangerschap. Hij doet veel met onze dochter en sjouwt se boodschappen enzo. En hij blijft nuchter onder al mijn hormonale buien en verzekert me dat het allemaal goed gaat komen.
december 2016
juli 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 01 Jul 2019 08:25

Re: Partner waarderingstopic

Marsy31 schreef:Hey Caro (en/of Sogood): heel erg off topic, maar ik heb net mijn EMDR therapie (therapie gericht op trauma) afgerond en daar kwam nog veel meer shit naar boven en ik voel me gewoon herboren. Als je tijd en ruimte overhebt, het is echt een aanrader.


Bedankt voor de tip maar zo extreem is het bij mij niet. Ik heb goede hulp voor mij nu momenteel en het gaat ook al een heel stuk beter dan vorige week.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jul 2019 12:36

Re: Partner waarderingstopic

Caro schreef:
Marsy31 schreef:Hey Caro (en/of Sogood): heel erg off topic, maar ik heb net mijn EMDR therapie (therapie gericht op trauma) afgerond en daar kwam nog veel meer shit naar boven en ik voel me gewoon herboren. Als je tijd en ruimte overhebt, het is echt een aanrader.


Bedankt voor de tip maar zo extreem is het bij mij niet. Ik heb goede hulp voor mij nu momenteel en het gaat ook al een heel stuk beter dan vorige week.


Snap ik en het klinkt meteen ook extreem maar een trauma kan ook een auto-ongeluk of een beet van een hond te zijn bijvoorbeeld. Het hoeven geen grote trauma's te zijn meteen, het is ook heel erg geschikt voor kleinere trauma's. Ik denk dat ik na mijn studie zelfs EMDR training wil gaan doen omdat het ook een groot effect heeft op kinderen. Voor kleine trauma's heb je ook minder sessies nodig. Probeer je niet te overtuigen overigens, ieder zijn eigen, maar wilde het even gezegd hebben voor de zekerheid.
Afbeelding
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Jul 2019 12:51

Re: Partner waarderingstopic

Vanuit mij ook bedankt voor de tip Marsy maar dit gaat ons helaas ook niet helpen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Jul 2019 13:11

Re: Partner waarderingstopic

Als ik even niets, of minder kan doen neemt hij alles van me over. Toen ik na de bevalling 2 weken echt uitgeschakeld was, deed en regelde hij alles en zorgde hij heel goed voor ons, ik hoef me dan nergens druk om te maken. In tijden dat ik het even niet makkelijk had met mezelf kookte hij uit zijn werk, terwijl ik de hele dag thuis was geweest en hij vaak lange dagen maakt. En daar hoor je hem dan niet over. Ook doet hij dingen (in huis bv) die hij niet nodig vindt, maar omdat hij weet dat ik het fijn vind.
Hij geeft me de ruimte veel met vrienden af te spreken en me m'n eigen ding te laten doen. Maar ik kan ook uren, dagen met hem alleen zijn (ok nu niet meer;) en dan hebben we het ook nog steeds leuk.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 01 Jul 2019 13:32

Re: Partner waarderingstopic

Het mooiste aan mijn vriend vind ik dat hij feilloos aanvoelt wat ik nodig heb.
Laatst liepen we door Ikea en opeens vloog de drukte mij aan, terwijl ik nog bestek "moest" kiezen nadat ik servies had gekozen. Ik keek naar al het bestek, hij komt naar mij toe, geeft mij een knuffel en zegt, kom we gaan eerst even koffie drinken, daarna gaan we wel weer terug. Zelf denk ik op dat moment, joh stel je niet aan, kies even wat, terwijl hij merkt dat dat eigenlijk niet gaat op dat moment.
En tja hij is gewoon heerlijk attent, helpt met alles zover hij kan (ondanks onze afstand), als we samen zijn altijd even een hand op mijn been, rug of een knuffel of een blik.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 01 Jul 2019 13:51

Re: Partner waarderingstopic

Op dit moment vind ik mijn man vooral de allerliefste en allerbeste vader! Wat bijzonder om dit zo te voelen, mijn liefde voor hem is de afgelopen 1,5 week nog veel groter geworden.
Verder is hij ontzettend zorgzaam, wil altijd alles voor mij doen en zorgen dat ik lekker mijn rust kan pakken. Zodra hij thuis komt vraagt hij al of hij iets voor me kan doen. En ik vind het altijd erg fijn om samen veel tijd door te brengen met het doen van leuke dingen en ben blij dat hij dat ook graag doet.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jul 2019 19:56

Re: Partner waarderingstopic

Oh en een hele grote waar ik echt heel erg blij mee ben is dat mijn vriend zijn werktijden 2 dagen in de week gaat aanpassen aan de school van J. We hebben dan een constructie waarbij J helemaal niet naar de BSO hoeft. Ik vind dat zo lief want hij kan natuurlijk ook zeggen jouw kind regel het maar
2015 💙
<<

Anoniem269

Bericht 03 Jul 2019 16:49

Re: Partner waarderingstopic

Ik had ook echt even een onwijs waarderings weekje! Ik kan me best wel snel druk maken over dingen, terwijl mijn partner echt het tegenovergestelde is. Hij blijft altijd zo rustig en kalm en helpt mij daar heel erg mee als we ons in een stressvolle situatie of (zoals nu) periode bevinden. We zijn daarin echt tegenpolen en dat werkt heel prettig voor mij.
Daarnaast pikt hij feedback snel op zonder mokken.

We geloven allebei in karma en do good/feel good. Had ie vandaag ineens een hele doos met speelgoed dino's gekocht omdat ie ergens op Reddit had gelezen dat iemands dino uit de tuin was gejat hier een paar straten verderop. Nu gaat ie vanavond de hele doos met een briefje achterlaten in de tuin. Daar word ik blij van!
<<

Anoniem284

Bericht 20 Jul 2019 22:37

Re: Partner waarderingstopic

Nou, na een dag katten op elkaar realiseer ik me ook nog wel dat hij echt een topper is. Hij heeft mijn hele zwangerschapsverlof ELKE dag ontbijt op bed gebracht. Goud! Ik ga hem zo vertellen dat ik dat echt heel erg gewaardeerd heb.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Jul 2019 06:25

Re: Partner waarderingstopic

Dat is lief Gympie!

Ik vond mijn man vrijdag echt de beste van de hele wereld.
Ik had een enorme dip dag en L voelde dat haarfijn aan en was een enorme draak. Ik was dus om een uur of 14 al helemaal kapot. Stuurt hij op gegeven moment een stukje tekst van een liedje van Krezip over thuiskomen. Waarop ik stuur ja lekker dan, nu stuur je dit en dan kom je niet eens eerder thuis. Nog geen 5 seconden later rijdt hij de auto de oprit op. Hij had eerder vrij genomen omdat ik zo'n zware dag gehad. Ik stond te huilen op de oprit :laughcry:
<<

Anoniem307

Bericht 21 Jul 2019 07:22

Re: Partner waarderingstopic

Ik vertel mijn man te weinig hoe waardevol hij voor mij is. Als ik verdrietig ben, dan troost hij me. Hij kijkt altijd naar manieren om mij gelukkig te maken. Weet wanneer ik niet lekker in mijn vel zit. En ook wanneer ik ongesteld moet worden. :palm: Hij is ontzettend lief voor Q (Jack Russel) en als ik hem haar zie knuffelen dan voel ik zoveel liefde voor hem. Hij helpt mee in de huishouding en sinds ik hem duidelijk heb gemaakt dat hij meer is dan alleen ziek, ziet hij overal mogelijkheden i.p.v. de 'Ik kan niets. Ik ben ziek' uitspraken waar ik op een gegeven moment mijn buik van vol had. Hij is verschrikkelijk sociaal en dat ben ik niet, maar het heeft me wel geholpen om ook socialer te worden. Hij is gewoon een fijne aanvulling op mijn leven.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jul 2019 07:23

Re: Partner waarderingstopic

Ah ik kan me voorstellen dat dat je even brak, Dee. Zo fijn, precies even goed op dat moment. Dat had ie goed aangevoeld.
Let's discover the world together.
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 16:03

Bericht 21 Jul 2019 09:58

Re: Partner waarderingstopic

Mijn vriend is ook zo’n lieverd.

Nu ik steeds zo’n last van mijn hormonen heb, luistert hij elke keer geduldig naar mijn zorgen en knuffelt me als ik weer moet huilen.
Ook beschermt hij me altijd. Ik weet niet hoe ik dat precies moet uitleggen maar ik voel me altijd heel veilig bij hem.

Ook vindt hij het heel belangrijk dat we gelijkwaardig zijn. Dus alle keuzes in huis maken we samen. Ook al duurt het daardoor wat langer.

En hij is best groot en heeft grote armen dus als hij me knuffelt, voel ik weer dat ik de wereld aan kan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Jul 2019 10:34

Re: Partner waarderingstopic

Ik vond mijn vriend zo lief gister. Ik kwam Mn bed uit en hij zat heel lief met J te spelen. Die gaan altijd met zn tweeen uit bed. Mijn vriend staat door de week om 5 uur op dus half 7 is voor hem al echt enorm uitslapen.
Vervolgens zegt hij minx we gaan vandaag auto’s kijken. Er is een nieuwere motor gekomen voor de auto die jij wil en ze zijn nu dus echt gunstiger geprijsd. Aan het eind van de dag dus een nieuwe auto gekocht waarvan hij een groot deel betaald heeft. En dat is voor hem echt een enorme stap, want hij is heel bang dat ik dan ineens zeg joo dank je voor de auto maar verder zoek je het maar uit wij zijn weg.

En vanochtend maakte hij me wakker. Ik lag met mijn armen boven de deken en die waren flink afgekoeld. Waarschijnlijk lag ik heel diep te slapen want ademde zo rustig dat hij het niet kon zien. Zegt ie sorry dat ik je wakker maakte maar je voelde zo koud en zag je niet ademen. Haha dat vind ik dan zo lief.
2015 💙
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Aug 2019 06:22

Re: Partner waarderingstopic

Hij heeft stiekem heel veel voor mij over. Hij lag pas om 4 uur in bed van zn werk, maar staat wel om half 7 op om de kijndjes mee naar de opvang te brengen (en daarna weer naar bed te gaan). En nu is de bso van dochter er niet, komt hij hierheen om met haar te wachten zodat ik alvast naar mn werk kan
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Geel

Bericht 10 Aug 2019 15:46

Re: Partner waarderingstopic

Ik ben zo verliefd op mijn man nu. Of niet echt verliefd, maar zo'n gevoel van diepe liefde en waardering. Voel me zo fijn als hij bij me is, vanochtend maakte hij superleuke grappen waardoor ik voor t eerst in lange tijd de slappe lach had, en hij werkt zo hard om 'mijn' babylijstje af te krijgen. Heel vaak neemt ie M dan mee, zodat ik echt rust kan pakken en kan opladen, echt te gek. Hij is momenteel echt mijn droomman.
<<

Anoniem269

Bericht 10 Aug 2019 15:57

Re: Partner waarderingstopic

Ik ben heel erg gek op mijn man. Ik ben iedere dag blij dat hij weer lekker thuis komt na het werken en we ‘s avonds lekker kletsen en tv kijken samen als de kinderen op bed liggen. Heel burgerlijk maar ik vind dat zo fijn. Mijn man is ook heel gevoelig en laat mij iedere dag merken dat hij van mij houdt. Ondanks dat hij veel werkt helpt hij toch een beetje mee in het huishouden en legt iedere avond de kinderen op bed. En hij doet ook heel veel voor mij. Als ik niet lekker ben neemt hij alles over waar kan en als ik een keer weg wil met vriendinnen, een keer toe ben aan uitslapen etc dan laat hij mij mijn ding doen. We houden verder van dezelfde dingen en waarderen ook wat we hebben. We hebben het heel fijn samen! :heart:
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 10 Aug 2019 17:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem326

Bericht 10 Aug 2019 16:09

Re: Partner waarderingstopic

Wat een lief topic is dit.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron