Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eindrapport.. cadeau ja of nee?

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 29 Jun 2019 13:53

Re: Eindrapport.. cadeau ja of nee?

Die taart ga ik ook doen! Wat een leuk idee.

Ik wilde ze eigenlijk niet echt iets bijzonders geven, hebben ze eigenlijk nog nooit gehad voor hun rapport. Wel een kleinigheidje ofzo of even naar de Mac maar verder niks bijzonders.
Nu is mijn man over stag gegaan en heeft een mega grote trampoline voor ze gekocht. Beide meisjes zitten op gym en onze huidige trampoline vonden ze te klein om hun geleerde kunstjes op te doen :palm:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem269

Bericht 29 Jun 2019 13:59

Re: Eindrapport.. cadeau ja of nee?

Wij geven altijd iets kleins. Geen geld maar een cadeautje. We merken dat hij daar enorm van opbloeit en het hem wat zelfvertrouwen geeft. Ik heb voor deze keer een Donald Duck pocket voor hem gekocht. Heeft hij op vakantie ook iets te lezen.

We waren ook wel echt enorm trots deze keer. Hij had gewoon een dikke 10 op zijn rapport staan!
Dat hebben wij beide nooit gehad :laughcry:
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 29 Jun 2019 16:33

Re: Eindrapport.. cadeau ja of nee?

Gister kregen ze hun rapport (groep 1 en 3) en als verrassing gingen we barbecuen. Vandaag kregen ze een klein cadeau, een donaldduck pocket voor de oudste en een oefen rekenboekje voor de jongste, dat doet hij graag.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 29 Jun 2019 18:46

Re: Eindrapport.. cadeau ja of nee?

Ik kreeg vroeger zelf een cadeautje van mijn ouders en van mijn tante/oom en oma geld. Mijn zoon krijgt ook een cadeautje en van de opa's en oma's geld.

Dat is bij ons eigenlijk heel gewoon :laughcry:

We moeten hier nog 3 weken naar school, maar ik heb bij Ali een Fortnite rugtas en etui gekocht. Hij heeft nu nog Pikachu, maar hij gaat nu naar de bovenbouw en wilde graag wat stoers. Zonder geweren enzo, alleen met de naam Fortnite. Afbeeldingen van geweren naar school waar dan ook op vind ik dan weer niet nodig en ik denk de juf ook niet...
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 29 Jun 2019 20:07

Re: Eindrapport.. cadeau ja of nee?

Ik heb niks gegeven, behalve een compliment. Van mijn schoonouders kreeg hij geld, hij had nog niet echt door waarom, maar was er wel blij mee.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat