Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitjes met de hitte

<<

Anoniem279

Bericht 23 Jun 2019 10:24

Leuke uitjes met de hitte

Komend weekend komt mijn schoonmoeder een paar dagen bij ons. Normaalgesproken vinden we het niet zo moeilijk om dan iets te verzinnen om te gaan doen, maar nu staan er toch wel hoge temperaturen voorspeld. De ene voorspelling heeft het over 28 graden, de ander 37 (!). Binnen in huis blijven zitten en het daar zo aangenaam mogelijk maken vind ik een beetje zonde van haar weekend, ze komt van ver en vind het hartstikke leuk om dingen hier in de omgeving te zien/doen.

We zoeken iets in de regio Leiden/Gouda/Hoofddorp/Zoetermeer/evt Den Haag.
Ze had zelf het idee om naar Leiden te gaan en daar wat rond te slenteren, naar dat zien vriend en ik met die temperaturen dan weer niet zo zitten :) Ik heb nog heel even het strand overwogen maar dat zal wel niet te doen zijn met de drukte. Zwemmen is geen optie, vinden we alledrie alleen op vakantie leuk. Een rondvaart zaten we eventueel ook nog aan te denken, al hebben we die vanuit Alphen al gedaan. Sloep huren zou ik leuk vinden maar m’n vriend vraagt zich af of zijn moeder dat wat vind en of dat uiteindeljk niet te warm is.
Wat bij mij nu vooral te binnen schiet zijn musea in de regio, of in elk geval de meer overdekte en dus koele activiteiten. Maar misschien hebben jullie nog tips die ik eens in de groep kan gooien?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Jun 2019 14:21

Re: Leuke uitjes met de hitte

Dat geslenter door een stad zou ik ook niet zien zitten.
Lastig, wij zijn vorig jaar toen het zo warm was met onze logees met de speedo gaan varen maar dat is natuurlijk in Rotterdam...
<<

Anoniem279

Bericht 23 Jun 2019 14:27

Re: Leuke uitjes met de hitte

De voorspellingen lijken al iets minder heet te worden. M’n vriend had het idee om gewoon een plekje in de schaduw bij een meer op te zoeken. Koelbox met koud drinken en wat hapjes mee, wat spelletjes en leesvoer, en gewoon lekker in de schaduw.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Jun 2019 15:11

Re: Leuke uitjes met de hitte

Dat is ook leuk ja!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 23 Jun 2019 15:51

Re: Leuke uitjes met de hitte

Lekker lunchen bij Como & Co in Noordwijkerhout.
<<

Anoniem270

Bericht 23 Jun 2019 16:01

Re: Leuke uitjes met de hitte

Naar het meer van Valkenburg. Zit ook nog een museum bij over stoomtreinen en kan je een rondje met de trein om het meer. Maar daarvan moet je houden natuurlijk.
Zit een heel leuk restaurant met een groot terras en lekker eten.
<<

Anoniem279

Bericht 23 Jun 2019 16:36

Re: Leuke uitjes met de hitte

Scott schreef:Naar het meer van Valkenburg. Zit ook nog een museum bij over stoomtreinen en kan je een rondje met de trein om het meer. Maar daarvan moet je houden natuurlijk.
Zit een heel leuk restaurant met een groot terras en lekker eten.

Oh, goeie! M’n vriend wilde sowieso nog een keer naar dat museum. Die ga ik sowieso vanavond even met hem bespreken, dank je!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers