Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 22 Jun 2019 10:54

Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik ben drie weken geleden bevallen. Ik ga op dit moment er nog even positief van uit dat ooit mijn oude figuur weer terug is, maar tot die tijd, wat trek ik aan? Ik heb nog echt een buikje en pas oude broeken bij lange na nog niet. Echt veel kledingstukken kopen wil ik nu niet, maar misschien net een paar handige basics. Hebben jullie tips voor goede verbloemende kledingstukken? Wat trokken jullie aan?
Smile, it's free!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Jun 2019 11:04

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Gewoon zwangerschapsjeans! Dat is met de naderende hittegolf alleen niet echt lekker. In jouw geval nu zou ik denk ik een paar fijne leggings kopen en wat van die blousejurken (die zijn er ook in dunne denim), die dingen kun je ook zonder legging aan.
#teammaple🍁
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Jun 2019 11:15

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Na mijn vorige zwangerschappen droeg ik inderdaad nog zwangerschapsjeans, maar die vind ik nu te warm. Ik draag nu van die flodderige zomerbroeken en wat wijdere shirts. Jurkjes vind ik nu niet fijn met borstvoeding. Heb wel twee voedingsjurkjes, maar die zijn vrij strak, daar voel ik me echt nog niet fijn in. Ik heb ook twee korte broeken met elastiek, die kan ik komende week mooi aan.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Jun 2019 12:43

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Nou idd! 3 wk na m’n zwangerschap liep ik nog lekker in m’n zwangerschapjoggies of broeken. Of van die sweatertruien/-jurkjes met een legging eronder, wat ik ook droeg tijdens de zwangerschap. En nu met dit weer zou ik losse jurkjes dragen, of van die luchtige broeken van de hennes enzo :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Berlin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 03 Jun 2019 07:39

Bericht 22 Jun 2019 12:58

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik droeg tot een aantal maanden na de bevallig nog zwangerschapsbroeken.
Er moet nog steeds wat vanaf (zoon is 10 maanden) en ik merk dat high waist spijkerbroeken erg goed zitten.
Tops heb ik geen problemen mee.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jun 2019 13:50

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik droeg vooral veel jurkjes en leggings. Spijkerbroeken ben ik pas maanden (en maten) later weer gaan dragen.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jun 2019 14:05

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0490176001.html

Dit soort broeken zijn ook ideaal. Als er iets van elastiek bovenin zit.
2015 💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Jun 2019 14:56

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik had het geluk toen al wat oude broeken te passen en droeg wat wijdere tops of blouses/shirts die ik met een puntje in mijn broek stopte.

Voor nu zou ik je ook een wat wijder jurkje aanraden of een blousejurk met touwtje in de taille voor wat vorm (ook handig met borstvoeding).

Zwangerschapsbroeken zitten wel lekker maar accentueren ook juist je buik vind ik. Iets hogere broek komt dan mooier uit.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Jun 2019 15:11

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Heb je ook last van je litteken bij jeans of rokjes? Dan kan ik je sowieso de corrigerende onderbroeken aanraden van de Hema (die tot over je navel komen). Die verdeelde druk erop vond ik heel fijn en daardoor voelde ik de rand van broeken/rokjes minder. Wat ik droeg: inderdaad blousejurkjes (ook handig ivm borstvoeding), van die stretchrokjes met een wat wijdere top of blousje erin en ik had ook een fijn shortje met print die met een strikkoordje dicht ging.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 22 Jun 2019 15:45

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ja thanks, goede tips! Ik draag nog mijn zwangerschapsjeans idd. Voel me nu het beste in mijn zwarte skinny en wijd t-shirt erop met het puntje erin en mijn legging met lang shirt/blouse maar om alleen dat aan te hebben is de komende tijd is ook wat saai. En warm ook wel. Maar ik ga even op zoek naar een blouse jurkje, zo’n luchtig shortje en broek zoals Minx plaats. Dat lijkt me goed afkleden idd :) En Teun ook een goede tips van die broekjes, het is idd nog gevoelig, vooral met ondergoed en broekrand er op. Ga ik ook even bekijken.
Smile, it's free!
<<

Pitty

Bericht 22 Jun 2019 16:51

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik zou eens kijken bij jurkjes van King Louie. Kun je met of zonder legging dragen en veel os ook borstvoedingsvriendelijk.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 22 Jun 2019 19:04

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Bij de Lidl hebben ze nu veel goedkope zomer basics, ook lange en korte zomerbroeken van dunne stof en met elastiek aan de bovenkant.
december 2016
juli 2019
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 26 Jun 2019 07:17

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Waar kopen jullie mooie leggings? En die blouse jurken zijn dus handig met borstvoeding geven?
<<

Anoniem290

Bericht 26 Jun 2019 11:13

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik had een jeans van dunne stof met veel stretch en een lage taille, die heb ik tot 18 wk zwangerschap gedragen en na de bevalling ook nog een hele tijd. Mijn positiebroeken waren meteen te groot. Ik heb vorige zomer veel lossere jurkjes gedragen, evt met een riempje erom. Ik gaf geen borstvoeding, maar bloesjurkjes (of overslagjurkjes) lijken me dan inderdaad wel handig!
Ook mooi en handig vind ik overslagrokken. Ik heb een mooie van Alchemist. Als je slanker bent, kun je ze gewoon wat strakker knopen. Ik doe er een iets losvallend shirtje in, ik vind dat wel mooi afkleden.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 26 Jun 2019 13:29

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik paste mijn eigen broeken redelijk snel weer, maar ik droeg ook graag rokjes met een elastieken band en een wat losser shirtje erin. Dat vond ik gemakkelijker met voeden en lekker luchtig vorig jaar in die warme zomer.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 26 Jun 2019 15:23

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik heb na de bevalling nooit meer zwangerschapsbroeken gedragen, vooral omdat die je buik accentueren en dat wilde ik niet meer. Bij de oudste kon ik meteen mijn oude kleding weer aan, in de kraamweek droeg ik vooral van die simpele tricot jurkjes met een legging er onder en een open vest ( in de winter), redelijk gekleed maar wel heel comfortabel.

De jongste is in juni geboren en het was toen warm, toen droeg ik van die tricot stretch rokjes met elastieke band en een wat losser shirtje er op. Het duurde toen wel even tot ik mijn figuur weer terug had dus na een week of 3 heb ik wat spullen waaronder een spijkerbroek bij de Primark gekocht om de tijd te overbruggen, ik vond het fijn om passende kleding te hebben waar ik me goed in voelde. Het was allemaal goedkoop spul en is na een aantal maanden in de kledingbak beland omdat het te groot was geworden maar dat was prima voor die prijs.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 26 Jun 2019 19:33

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik heb mn posititiekleding ook meteen verbannen. Idd ook omdat ik vind dat het juist accentueert. Ik heb een paar leuke nieuwe wijd vallende shirtjes gekocht en ik heb een paar stretch jeans shorts van h&m die me al goed passen. Verder heb ik ook wat stretch jeansbroeken liggen die ik hopelijk weer pas zodra het weer lange broeken weer is. En jurkjes idd zou ik doen!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jun 2019 20:52

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik had heel enthousiast m’n zwangerschapsbroeken gewassen en opgeruimd maar ze ook snel weer uit de kast gepakt want ik paste m’n broeken helemaal nog niet.

Goede tips de leggings en tuniekjes!

En wat leuk Lavendel, gefeliciteerd!!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2019 21:24

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ik zie hier een aantal mensen zeggen dat positiebroeken accentueren maar dat vind ik helemaal niet. Ik zou ze, als ik ze nog had, zo aan kunnen trekken en je zou niet zien dat het een positiebroek is. Of je moet er een croptop op dragen :)
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Jun 2019 21:33

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Had jij niet van die broeken met een buikband eraan UN? Zulke broeken toveren bij mij, als ik niet zwanger ben, een simpele vetrol om in een 3-4 maanden buikje :nopompom:
Die band maakt m’n buik een beetje rond ofzo, ik denk dat Plien en minoessepoes dat bedoelen?

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jun 2019 22:10

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ja idd. Als ik nu een positiebroek aantrek ben ik instant 4 maanden zwanger.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Jun 2019 22:13

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Ja dat soort broeken idd! Nou, misschien met een strak shirt er op dat je die band ziet zitten, maar verder doet ie weinig met m’n vormen :) Nou draag ik ook nauwelijks strakke tops dus misschien is dat het.
#teammaple🍁
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 26 Jun 2019 22:35

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Maar UN, jij hebt geloof ik ook niet echt een rest buikje. Als je buik plat is accentueert er ook niks. Mar als er nog wat zichtbaar is van je buik dan vind ik het idd echt ronder maken.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 27 Jun 2019 09:28

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Nou mensen, afgelopen zondag een poging gewaagd voor een paar cheap basics bij de h&m. Viel tegen! Heb heel veel gepast en het meeste accentueerde precies het verkeerde. Ze hebben nu heel veel shirtjes, playsuits en chino achtige broeken die high waist vallen en ik dacht eerst dat ik die vooral moest hebben maar dat werkt juist niet bij mij. Je ziet dan vooral zo’n ‘pouch’ tussen schaambeen en navel. Heel oncharmant.

Uiteindelijk 2 items gevonden die redelijk afkleden. Laat het vooral even lekker warm blijven de komende tijd ;)

Dit luipaard broekje en een zwart playsuitje.

Afbeelding

Afbeelding
Smile, it's free!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 27 Jun 2019 10:26

Re: Kleding na zwangerschap tot oude figuur terug is

Leuk lavendel! Blijft lastig die eerste tijd na de bevalling.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers