Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke aanhef?

<<

Anoniem282

Bericht 18 Jun 2019 19:51

Welke aanhef?

Laatst werd ik geattendeerd op een vacature die vrij zou komen binnen de organisatie waar ik al werk. Ik werd hierop gewezen door de collega met wie ik nu maandelijks een overleg heb. Beiden werken we op dezelfde thema's; die ander alleen als hoofd voor de gehele organisatie en ik voor een deel van de organisatie (als c.oördinator).

Nu heb ik alleen een vraag: hoe hef ik aan in mijn brief?
Beste (voornaam)
Beste mevrouw (achternaam)
Geachte mevrouw (achternaam).

Die laatste twee voelen heel raar, ook al is het een hiërarchische organisatie waarin ik werk. Wij kennen elkaar gewoon en naast onze maandelijkse overleggen, mailen we elkaar regelmatig, of hebben we onlangs nog samengewerkt aan een document.

Waar zouden jullie voor kiezen qua aanhef?
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jun 2019 19:58

Re: Welke aanhef?

Geachte mevrouw achternaam, beste voornaam.

De combinatie dus. Daarmee laat je zien dat je het formeel insteekt maar doe je ook recht aan jullie relatie.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jun 2019 20:01

Re: Welke aanhef?

Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. De brief wordt niet alleen door deze collega gelezen, dus dit lijkt me idd een goede aanhef; thanks!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Jun 2019 21:49

Re: Welke aanhef?

Zo zou ik het ook doen idd! Succes!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Jun 2019 21:51

Re: Welke aanhef?

Eens met Caulfield, hele mooie aanhef op die manier. Succes!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jun 2019 21:58

Re: Welke aanhef?

De manier van Caulfield wilde ik inderdaad ook voorstellen!
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jun 2019 22:07

Re: Welke aanhef?

Dank jullie wel! Ik ga er dit weekend mee aan de slag. :)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron