Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Okt 2013 13:37

Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Zo gek. Het valt mij al een paar dagen op dat er, wanneer ik aan het stofzuigen ben in de keuken, een spin onder het keukenblad vandaag komt. Maar voor de helft en zodra ik met de stofzuiger in de buurt kom kruipt hij er weer onder.
Maar ik zie hem dus alleen wanneer ik stofzuig. Blijkbaar vindt hij het reuze interessant. :P
Laatst gewijzigd door Milady op 29 Okt 2013 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 14:05

Re: Nieuwe huisgenoot

Haha wat grappig. Wij hebben Simon de huisspin. Zit elke avond bij het badkamerraam, al maanden. Echt zo'n dikkert. Alleen is ie soms lui en dan is z'n web kapot. En dan spreekt m'n vriend 'm heel streng toe en de volgende dag heeft ie z'n web weer netjes in orde.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Okt 2013 14:12

Re: Nieuwe huisgenoot

Dat is ook grappig Marin. :D

Ik heb m net op de foto kunnen zetten:

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 14:13

Re: Nieuwe huisgenoot

Ieeeeeu. Ik heb nog geen foto van Simon weten te maken, al praat ik elke avond therapeutisch tegen 'm. :laughcry:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Okt 2013 14:33

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Ik had D. laatst spin Sebastiaan voorgelezen en sindsdien vind ik het zielig om spinnen dood te maken of weer buiten te zetten. :laughcry:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Okt 2013 14:38

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Haha.. Ik had laatst een hele slechte emotionele dag. Dus toen ik, vlak voor het naar bed gaan, erachter kwam dat er een enorme spin net weggekropen was heb ik huilend m'n vriend opgebeld. Die probeerde me te kalmeren en zei dat het vanaf nu m'n nieuwe huisdier was en bedacht een naam voor hem: Antoine. Maar ik mocht 'm Toine noemen.

Vorige week wilde ik weer naar bed gaan, vriend lag er al in. Ik loop nog even door de kamer om licht uit te doen en stap over iets heen. Was ik bijna met m'n blote voeten op Toine gaan staan. M'n vriend heeft ' m gevangen en buiten vrij gelaten :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Okt 2013 14:38

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Wat een lieverd Milady!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 29 Okt 2013 14:39

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Iewwwl! Ik vind spinnen echt niet leuk! Alhoewel..wij hebben heel vaak van die langpoot spinnen in de badkamer en wc..die laat ik gewoon zitten maar vriendlief krijst de hele buurt bij elkaar :P Jaja een man die bang is voor spinnen, wat heb ik verkeerd gedaan haha..
Wat als het lukt
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Okt 2013 16:27

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Haha geweldig Feline. Gelukkig dat je niet op hem bent gaan staan, dat lijkt mij echt horror.

Ik laat m lekker zitten (krijg m toch niet te pakken) dus nu moet ik nog een naam voor hem bedenken. :yes:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 31 Okt 2013 10:54

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Ieuwwww
Uhm Harry? Mik? Pietertje? Haha

Waarom is dat randje daar dan? Zou het dicht kitten komt toch alleen maar vuil onder (en nu onder vandaan)
<<

Anoniem119

Bericht 31 Okt 2013 11:16

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Hier is Simon! Hij heeft weer een mooi web gesponnen ;)

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Okt 2013 11:25

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Zit die binnen Marin? Ik zo spontaan niet meer de badkamer in durven!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 3

Bericht 31 Okt 2013 11:34

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Ohhh wat zijn ze groot! Als die binnen zou zitten in z'n gesponnen web, dan zou ik hem wel heel snel naar buiten verplaatsen :P
<<

Anoniem119

Bericht 31 Okt 2013 12:02

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Caroow schreef:Zit die binnen Marin? Ik zo spontaan niet meer de badkamer in durven!

Nee aan de buitenkant van het badkamer raam. Het raam staat al maanden open dag en nacht, en hij komt niet naar binnen, maar houdt de mugjes wel tegen (althans, dat probeert ie maar lukt niet zo goed meestal). Ik ben nog steeds in therapie en praat elke avond tegen 'm, zodat ik leer dat spinnen niet eng zijn :P
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Okt 2013 12:09

Re: Nieuwe huisgenoot *foto van spin op pagina 1*

Wij hadden ook zo'n dikke bij ons slaapkamer raam, die heeft mijn vriend opgezogen. Zelfs door het glas was ik bang.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers