Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 25

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Jun 2019 12:01

Re: Week 25

Ik leef deze week van dag tot dag een beetje. Dus grote kans dat er een hoop veranderd

Maandag: college, daarna naar huis bijslapen. Misschien rij ik nog naar mijn vriend
Dinsdag:werken. Ik zal examen van de herkansers moeten nakijken. Afhankelijk hoe het met mij pa gas ga ik of naar het ziekenhuis of ik rij naar mijn ouders
Woensdag. Werken. Tentamen heb ik kunnen verzetten.
Donderdag werken en een nieuw tennisracket ophalen
Vrijdag werken

Weekend studeren. Maandag een tentamen. Hopelijk de laatste van het jaar
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jun 2019 12:24

Re: Week 25

Bliss schreef:Maandag: ik ben nog vrij, thuis met N. Gewoon een beetje relaxen, in de tuin zitten, misschien een stukje fietsen en boodschappen doen. Lang geleden dat ik zo'n dag alleen met N thuis had, lekker.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, 's middags stiefdochter uit school halen.
Zaterdag: borrelen met Esperanza
Zondag: geen plannen


Ik vergeet nog van alles zie ik in m'n agenda. Woensdagavond komt er een verzekeringsadviseur langs om onze woonverzekeringen te bekijken.
Vrijdagochtend ga ik naar de podoloog.
Zaterdagochtend moet ik naar de fysio voor dry needling.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Jun 2019 13:23

Re: Week 25

Maandag - werken, ik werk thuis en ik moet heel veel onderzoeksrapporten nakijken, maar gelukkig komt het einde in zicht, hopelijk lukt het om vandaag alles af te krijgen, tussendoor werk ik wat wasjesweg, vanavond geen plannen
Dinsdag - thuis met zoontje, we gaan naar de babybieb, en 's middags zijn we gewoon lekker thuis, 's avonds ballet
Woensdag - werken, ik moet de cijfers publiceren, wat mondelinge herkansingen afnemen en de toetsen ophalen, "s avonds ballet en aansluitend borrel om het jaar af te sluiten
Donderdag - de hele dag toetsen nakijken, ik werk weer thuis, en misschien tussendoor of anders 's avonds even boodschappen doen
Vrijdag - thuis met zoontje, ik denk dat ik nog wel verder moet met nakijken dus verder maak ik nog maar niet echt plannen
Zaterdag - huishouden en op bezoek bij familie en naar de verjaardag van een vriendin, als ik nog niet klaar ben met mijn toetsen misschien ergens tussendoor nog wat toetsen nakijken maar ik hoop van niet
Zondag - voorstelling van dansen, dus ik zal zo'n beetje de hele dag in de schouwburg zitten, gelukkig hebben we een gezellige groep
<<

Kira

Bericht 18 Jun 2019 07:17

Re: Week 25

Gisteren gewerkt van 8 tot 21u. Daarna niet veel meer.
Vandaag werken tot 12.30, boodschappen, thuis vanalles doen, zoon heeft muziekexamen op de muziekschool en erna wil ik naar McDonalds. Oh, en ik heb een zwembad besteld dat vandaag bezorgd wordt.
Morgen werken tot 12u, om 16u ga ik naar mijn vader in het ziekenhuis, tussendoor denk ik het zwembad opzetten. Daarna eet ik met mijn moeder bij haar.
Donderdag werken tot 12.30 en in de avond heb ik repetitie.
Vrijdag werken tot 12.30 en in de avond repetitie geven.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Jun 2019 10:28

Re: Week 25

Gisteren was de laatste dag van mijn vakantie.
Vandaag weer aan het werk de hele dag en 's avonds moet er weer wat gebeuren in de sportschool
Morgen hele dag werken
Donderdag vrij en 's avonds naar yoga
vrijdag hele dag werken
Zaterdag: 's middags naar nagelstyliste
Zondag: dagje uit naar pretpark
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers