Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restauranttip Utrecht?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 13 Jun 2019 19:43

Restauranttip Utrecht?

Hai!

Wij gaan eind deze maand samen een nachtje naar Utrecht en nu ben ik hard op zoek naar een leuk en lekker restaurantje.
Liefst aan een van de grachten en liefst iets van tapas-achtig/shared dining, maar alle tips zijn welkom.
Als het maar een lekker terras heeft waar we, als het mooi weer is, ook lekker buiten kunnen eten en borrelen.

Wie heeft de tip?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jun 2019 19:53

Re: Restauranttip Utrecht?

De Zwarte Vosch! Een héle gezellige pinchos bar, onwijs lekker altijd. Bij mooi weer is het terras beneden aan de werf open.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 13 Jun 2019 20:29

Re: Restauranttip Utrecht?

Thanks Teun! Ik had de naam al ergens voorbij zien komen, ik ga ‘m eens opzoeken!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jun 2019 06:37

Re: Restauranttip Utrecht?

Le Jardin!
Zit niet aan een gracht en is ook geen tapas, maar wel onwijs lekker eten!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jun 2019 09:00

Re: Restauranttip Utrecht?

Ooh La La! schreef:Le Jardin!
Zit niet aan een gracht en is ook geen tapas, maar wel onwijs lekker eten!

Vond deze vooral erg duur! Best ok eten maar zou er niet nogmaals heen gaan.

De Zwarte Vosch ben ik met UN eens heen geweest en vonden we ook niet zo leuk. Maar misschien zijn we gewoon zeikerds.

Mijn tip is Tapasbar Vintage, zit in een gezellig straatje in het centrum.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jun 2019 10:02

Re: Restauranttip Utrecht?

Ja ik vond dat bij de zwarte vosch vooral gedoe, steeds dingen kiezen en dat ze weer langskomen enzo. Steeds die keuzes. Word er nu al weer onrustig van.
#teammaple🍁
<<

Anoniem328

Bericht 14 Jun 2019 10:12

Re: Restauranttip Utrecht?

Dat is toch vaak zo bij tapas? Dat je wat bestelt, opeet en dan opnieuw weer bestelt, etc.

Die Tapasbar Vintage klinkt wel echt top zeg. Ik ga met een vriendin ook een weekend naar Utrecht. Gaan we daar eten!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Jun 2019 10:25

Re: Restauranttip Utrecht?

Urban Naked schreef:Ja ik vond dat bij de zwarte vosch vooral gedoe, steeds dingen kiezen en dat ze weer langskomen enzo. Steeds die keuzes. Word er nu al weer onrustig van.


Dat vind ik juist zo leuk eraan, echt Spaans!

Je hebt een vitrine met koude tapas en ze komen eens in de zoveel tijd langs met warme. Je bewaart de stokjes, die hebben een kleur. Dat bepaalt de rekening. Er is goed aangegeven welke allergenen er in de tapas zitten én ze hebben ook nog heerlijke wijn.

Nou ja smaken verschillen maar ik vind het echt heel gezellig en lekker.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jun 2019 10:31

Re: Restauranttip Utrecht?

Haha ja ik hou ook niet echt van tapas, dat zal het ook zijn :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jun 2019 10:41

Re: Restauranttip Utrecht?

Teun schreef:
Urban Naked schreef:Ja ik vond dat bij de zwarte vosch vooral gedoe, steeds dingen kiezen en dat ze weer langskomen enzo. Steeds die keuzes. Word er nu al weer onrustig van.


Dat vind ik juist zo leuk eraan, echt Spaans!

Je hebt een vitrine met koude tapas en ze komen eens in de zoveel tijd langs met warme. Je bewaart de stokjes, die hebben een kleur. Dat bepaalt de rekening. Er is goed aangegeven welke allergenen er in de tapas zitten én ze hebben ook nog heerlijke wijn.

Nou ja smaken verschillen maar ik vind het echt heel gezellig en lekker.

Ik vond het allemaal maar ingewikkeld. En lang wachten ook tot ze langs kwamen met de hapjes. En dan ter plekke moeten kiezen en vond het per hapje ook relatief duur. Ik hou wel van tapas en menukaarten en dan zelf in control zijn, haha
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 16 Jun 2019 10:52

Re: Restauranttip Utrecht?

Bedankt voor jullie reacties!
Le Jardin en vintage ga ik ook nog even bekijken en dan maar even een knoop doorhakken voordat alles vol zit.
En ‘Het Zusje’ , is iemand van jullie daar wel eens geweest?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Jun 2019 11:05

Re: Restauranttip Utrecht?

Het Zusje is ook prima, maar ik word van dat onbeperkt eten zelf niet per se blij. Ik vind Vintage echt véél leuker persoonlijk.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 16 Jun 2019 13:46

Re: Restauranttip Utrecht?

Het zusje is leuk en erg lekker eten!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2019 14:19

Re: Restauranttip Utrecht?

Bij Vintage kun je alleen niet echt lekker in de zon op het terras zitten. Maar je weet ook niet wat voor weer het wordt natuurlijk, het is wel een heel leuk straatje!
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 18 Jun 2019 17:41

Re: Restauranttip Utrecht?

In dezelfde straat als Vintage zit ook F.A.K. heb ik ook echt lekker gegeten.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 03 Jul 2019 10:17

Re: Restauranttip Utrecht?

Bedankt voor al jullie reacties! We waren afgelopen weekend en het is uiteindelijk Vintage geworden. Helaas viel het ons erg tegen. Kwam vooral omdat we op het terrasje zaten en recht daar tegenover (en het is dus een heel smal straatje) de rook/hangplek van tegenoverliggend restaurant was. Dus er stond eigenlijk constant een groep van 19 man ofzo te paffen voor onze neus. Kan Vintage op zich weinig aan doen, maar was voor ons wel even minder. De tapas vonden we ook niet echt bijzonder, maar dat kan ook komen door de hitte, dan heb je toch net even wat minder trek.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jul 2019 11:10

Re: Restauranttip Utrecht?

Naaah Janedoe, wat ontzettend jammer! Wat een pech!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Jul 2019 13:05

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik ben een paar weken geleden met Frankie naar Vintage geweest en ik vond de kwaliteit van het eten ook wel wat tegen vallen. Jammer JaneDoe!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 03 Jul 2019 14:09

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik vond Vintage ook helemaal niet zo goed.

En idd in dit straat kan je nog wel eens last hebben van rokers, jammer.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem328

Bericht 27 Sep 2019 21:20

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik ga volgend weekend met een vriendin een nachtje naar Utrecht.
Ik lees veel over the streetfood club. Is dat wat?
<<

Anoniem301

Bericht 28 Sep 2019 07:17

Re: Restauranttip Utrecht?

Olijfje schreef:Ik ga volgend weekend met een vriendin een nachtje naar Utrecht.
Ik lees veel over the streetfood club. Is dat wat?

Ja vind het eten en de cocktails lekker met heerlijke muziek (90’s en 00’s RnB, m’n lievelings) maar het is wel erg luid qua muziek en je kunt niet reserveren van te voren. Dus gokken op een plekje, het is erg gewild.

Als je verstaanbaar wilt kletsen kun je hier in dit restaurant heerlijke echte Italiaanse pizza’s eten met lekkere wijn:

https://pizzabeppe.nl/#quote
<<

Anoniem328

Bericht 28 Sep 2019 07:32

Re: Restauranttip Utrecht?

Oh goeie tip Carrie, thanks! Misschien dan later op de avond naar the streetfood club voor cocktails.

Zitten ook nog steeds aan Vintage te denken. Spreekt ons erg aan. Alleen de reacties hier maken me aan het twijfelen nog.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Sep 2019 08:03

Re: Restauranttip Utrecht?

Olijfje schreef:Oh goeie tip Carrie, thanks! Misschien dan later op de avond naar the streetfood club voor cocktails.

Zitten ook nog steeds aan Vintage te denken. Spreekt ons erg aan. Alleen de reacties hier maken me aan het twijfelen nog.

Ja daarvoor is het zeker leuk! Of https://rum-club.nl/ voor cocktails.

Ja ik durf Vintage ook niet meer aan te raden ? Zelf heb ik geen slechte ervaringen daar maar wellicht is het veranderd. Ben denk ik een half jaar niet geweest.
<<

Anoniem328

Bericht 05 Okt 2019 22:15

Re: Restauranttip Utrecht?

Vintage. Heel gezellig. Lekkere wijn. Eten oke, maar heb ik echt veel beter gehad! Wat eten betreft zou ik het niet aanraden.

De Rum Club daarentegen :smile: :banaan: :yes: :cheering: :dance:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2019 09:29

Re: Restauranttip Utrecht?

Olijfje schreef:Vintage. Heel gezellig. Lekkere wijn. Eten oke, maar heb ik echt veel beter gehad! Wat eten betreft zou ik het niet aanraden.

De Rum Club daarentegen :smile: :banaan: :yes: :cheering: :dance:

Oh toch naar Vintage geweest ja?
En de Rum Club dus? Ja leuk hè! Wat heb je daar precies gedaan? Was er nog een plekje voor jullie?
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers