Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action decotime stiften

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 12 Jun 2019 19:08

Action decotime stiften

Klopt mijn vermoeden dat de action een soort twinmarkers verkoopt die watervast zijn? Die allerlei vrolijke kleuren?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 12 Jun 2019 20:15

Re: Action decotime stiften

De nieuwste aquamarkers die nu zoveel aandacht krijgen zijn juist om te gebruiken met water. Een beetje in de lijn van aquareltechniek. Daar zijn zes verschillende sets van verkrijgbaar.

De twinmarkers zitten al langer in het assortiment, daar bestaan vier verschillende sets van. Deze zouden behoorlijk doordrukken, maar over het algemeen zijn de reviews redelijk tot goed.

Ik heb zelf geen ervaring met de sets, wel met andere stiften van DécoTime (de metallic versie). Kleuren komen niet altijd overeen met de verpakking. Kwaliteit is verder redelijk. Ik heb twee keer gehad dat de punt van de stift wat gebreken toonde (alsof er een klein hapje uit was). Daar valt alsnog mee te werken, maar hoogwaardige kwaliteit is het zeker niet.

Mocht je het budget hebben, investeer dan vooral in materiaal uit een hogere klasse. Dat ga je zeker merken in het gebruiksgemak en het resultaat op papier. Mocht het puur voor de lol zijn of om de techniek uit te proberen, dan heb je hier best een leuke deal aan.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 12 Jun 2019 20:48

Re: Action decotime stiften

Nee ik heb het nodig om wat op krimpfolie te maken. Ik ben helemaal niet creatief met papier en tekenen of zo. Haha!

Voor krimpfolie moet het watervast zijn. Maar dat zijn deze dus niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem279

Bericht 13 Jun 2019 07:49

Re: Action decotime stiften

https://www.action.com/nl-be/p/sharpie-markers-/

Deze zijn wel watervast. Sharpies verkopen ze trouwens ook bij veel andere winkels.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 13 Jun 2019 12:29

Re: Action decotime stiften

De Decotimes zijn niet watervast.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Jun 2019 15:40

Re: Action decotime stiften

Jip schreef:Nee ik heb het nodig om wat op krimpfolie te maken. Ik ben helemaal niet creatief met papier en tekenen of zo. Haha!

Voor krimpfolie moet het watervast zijn. Maar dat zijn deze dus niet.


Textielstiften werken bij mij erg goed!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 13 Jun 2019 20:00

Re: Action decotime stiften

De twinmarkers heb ik thuis werkt heel goed en drogen niet uit.
Carpe Diem
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Jun 2019 20:02

Re: Action decotime stiften

Heb je ze voor transparant krimpfolie gebruikt Bergkristal?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 13 Jun 2019 20:05

Re: Action decotime stiften

Ja!! Als kind knutselde ik daar mee en heb het een jaar geleden met mijn dochter gedaan en samen sleutelhangers gemaakt toen hebben we de twinmarkers gebruikt voor de kleur. Heb de folie toen bij bol.com besteld kan wel kijken of ik nog een foto kan vinden. Kleur bleef goed en vervaagde niet zo als met gewone stift of potlood.
Carpe Diem
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11400

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Jun 2019 20:09

Re: Action decotime stiften

Tof! Ik krijg toevallig van iemand een zak vol van de action. Hopelijk morgen binnen en dan even op een proef stukje proberen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 13 Jun 2019 20:11

Re: Action decotime stiften

Succes laat maar weten of het is gelukt!
Carpe Diem

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers