Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang poedermelk?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Jun 2019 14:05

Re: Hoe lang poedermelk?

Wij zijn 4 weken na haar eerste verjaardag overgestapt o gewone melk. Daarvoor waren we op vakantie in Thailand en vinden we het verstandig om nog even onze eigen poedermelk mee te nemen. De overstap hebben we gedaan door eerst een week te mixen.

Ze drinkt nu alleen nog in de ochtend een fles melk. Geen idee waarom maar ze vraagt er zelf om een wij vinden het niet zo'n probleem. Bij de lunch drinkt ze uit een beker.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem290

Bericht 14 Jun 2019 19:50

Re: Hoe lang poedermelk?

De provocatietest is mislukt, ze weigerde een druppel te drinken (zelfs met een spuitje in haar mond gedaan), dus we weten het niet zeker. Maar we denken dat het eerder intolerantie is. De kinderarts zei dat ze bij allergie al reageren op een beetje koemelk, bv in koek of een danoontje.
Maar zelf verdraag ik melk ook niet zo goed, dus denk dat het bij haar hetzelfde is. Zit er in bv amandelmelk wel dezelfde/voldoende voedingsstoffen? Sojamelk geef ik liever niet ivm oestrogeen.
De avondfles duwt ze tegenwoordig meteen weg, dus die ga ik binnenkort maar achterwege laten. Heel af en toe drinkt ze ineens nog wel wat.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron