Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kan jij niet tegen?

<<

Anoniem269

Bericht 13 Jun 2019 07:55

Re: Waar kan jij niet tegen?

Ik kan ook niks tussen mijn tanden houden of ik krijg dat kokhals gevoel. Van een papiertje of tandenstoker tussen mijn tanden krijg ik het al. En als ik met een oorstokje mijn oren schoon maak krijg ik standaard altijd ‘jeuk’ achterin mijn keel en tong. Heel gek!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Jun 2019 08:35

Re: Waar kan jij niet tegen?

Houten pollepels! Van die ongeschuurde.. zelfs met een overhandschoen trek ik dat niet. En dus ook schuurpapier.. als ik iets moet schuren begin ik te kokhalzen. Zelfs eraan denken nu geeft me al een heel naar gevoel.
<<

Anoniem316

Bericht 13 Jun 2019 09:08

Re: Waar kan jij niet tegen?

Oh en nog een geluid; de kat die zichzelf aan het wassen is. Wat irritant is dat.
Ik kan eigenlijk heel slecht over geluid. Bijv. het tikken van het rolgordijn tegen het kozijn door de wind, de deur die net niet helemaal dicht zit en zachtjes tikt, eetgeluiden van andere mensen (van de week in de wachtkamer van het ziekenhuis ging iemand van die kleffe broodjes eten. Ik ben ergens anders gaan zitten).
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jun 2019 09:13

Re: Waar kan jij niet tegen?

Zulke geluiden als Dee omschrijft. Iets wat ritmisch tikt door de wind, dat soort gruwels.

En ik vind dode vis met hoofd eraan echt verschrikkelijk. M'n vriend z'n oom vroeg eens of we makreel wilden hebben, dat had hij zelf gevist. Het zat in een plastic tas en ik had het meteen in de vriezer gedaan. Na ontdooien deed ik de tas open, zag die koppen en heb zo alles in de container geflikkerd. Dat vind ik zo verschrikkelijk eng/vies. Gatver, kippenvel overal!
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 14 Jun 2019 10:20

Re: Waar kan jij niet tegen?

Met de BBQ vlees aan van die metalen spiezen en dan met je vork langs zo'n spies gaan om het vlees eraf te halen... :pale:
Hier dus altijd houten prikkers!

Muggen op de slaapkamer en ze niet kunnen vinden/dooslaan. De hel!! Dat gezoem haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.

En inderdaad klapperende deuren of een rolgordijn dat tegen het raamkozijn tikt.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 14 Jun 2019 14:34

Re: Waar kan jij niet tegen?

Cotton schreef:Zulke geluiden als Dee omschrijft. Iets wat ritmisch tikt door de wind, dat soort gruwels.

En ik vind dode vis met hoofd eraan echt verschrikkelijk. M'n vriend z'n oom vroeg eens of we makreel wilden hebben, dat had hij zelf gevist. Het zat in een plastic tas en ik had het meteen in de vriezer gedaan. Na ontdooien deed ik de tas open, zag die koppen en heb zo alles in de container geflikkerd. Dat vind ik zo verschrikkelijk eng/vies. Gatver, kippenvel overal!


Inderdaad, die ritmische geluiden. Vreselijk.
En om door te gaan op een wassende kat: wij hebben een kat die haar eigen nagels bijt, daar kan ik echt van gruwelen.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 14 Jun 2019 21:02

Re: Waar kan jij niet tegen?

Bliss schreef:Als ik afbeeldingen opzoek van trypofobie, zie ik echt walgelijke plaatjes voorbijkomen. :shock: Honingraten vind ik nog te doen, maar gadver wat word ik naar van sommige andere foto's! Weet niet of ik nou ook trypofoob ben of dat iedereen dat heeft met die plaatjes.


Ik kon me er niets bij voorstellen maar wordt dus echt misselijk van de plaatjes. :no:

Verder kan ik slecht tegen menselijke geluiden als eten, ademen, knakken. Vreselijk ook als mijn vriend in slaap valt op de bank als ik tv kijk.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx