Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Jun 2019 12:48

Weekend!

Poe alweer vrijdag, de weken gaan zo snel voor mijn gevoel de laatste tijd!
Wat zijn jullie plannen? Hieronder die van mij.

Vandaag: lekker vrije dag, heb heerlijk uitgeslapen, bed verschoond en hond uitgelaten. Zo even langs mijn schoonzusje wat spullen afgeven, en rijd dan even naar het winkelcentrum. Daarna ook nog even naar het tuincentrum. Voor vanavond hebben we nog geen plannen (we hadden afgesproken met vrienden, maar die hebben afgezegd). Misschien ergens hapje eten samen.
Morgen: werken van 10 tot 21 uur, daarna mijn vriend ophalen.
Zondag: werken van 10 tot 18, nog geen plannen daarna, dan ook nog een soort weekend voor mij, ben maandag en dinsdag ook vrij :banaan:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Jun 2019 12:53

Re: Weekend!

We hebben een lekker lang weekend voor de boeg (voor wie Tweede Pinkerstdag vrij heeft). Zin in!

Vandaag moet ik nog werken. Later vandaag boodschappen halen en nog even een cadeautje kopen voor een vriendin die jarig is geweest. Verder weinig plannen.
Zaterdag: Misschien even langs Ikea. Ik wil ook mijn tuin gaan doen dit weekend, is echt nodig. Verder in elk geval 's avonds met 2 vriendinnen naar de Bijlmergevangenis voor de voorstelling Gevangenismonologen 2. Ben heel erg benieuwd.
Zondag: nog geen plannen. Denk klusjes doen in en om het huis, uit eten met mijn vriend en wellicht naar de bios oid.
Maandag: Mijn vriend afzetten bij de bios, hij gaat met zijn neef naar de film. Daarna rij ik door naar mijn ouders. Eventjes op visite. Als hij klaar is hem weer ophalen en op verjaardagsvisite van zijn kant.

Fijn weekend allemaal!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Jun 2019 12:59

Re: Weekend!

Vandaag: vrij! Vanmorgen kwam een vriendin op de thee. Verder geen plannen vandaag.
Morgen: Schommel plaatsen, pannenkoeken eten bij mijn ouders en 's avonds naar Miss Montreal.
Zondag en maandag: Late dienst.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 07 Jun 2019 14:12

Re: Weekend!

Vandaag: thuis met oudste en jongste zoon. Heb het zwembad opgezet voor M. Daar kan hij zich zometeen lekker in uitleven. Vanavond mogen we met het hele gezin naar Wildlands voor Dreamnight at the zoo!
Morgen: smiddags kraambezoek, verder geen plannen.
Zondag: er even lekker op uit met ons gezin, nog geen concreet plan.
Maandag: met zijn allen een dagje thuis uitrusten denk ik.
<<

Anoniem282

Bericht 07 Jun 2019 15:48

Re: Weekend!

Vandaag: had een intensieve afspraak en verder relaxen. Vnvd opening WK voetbal voor vrouwen kijken!
Za: overdag beetje opruimen, boek lezen, 's avonds naar een kroegje met een vriend.
Zo: relaxen en uitgebreid koken.
Ma: relaxen met series kijken.

Eigenlijk dus amper plannen en ik vind dat wel even fijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2019 16:14

Re: Weekend!

Mijn weekend was al begonnen, net terug van een nachtje Noordwijk en bij soldaat van oranje geweest. Kwam thuis allemaal cadeaus uitpakken want ben jarig. Man heeft alles versierd en bloemen gehaald

Morgen vroeg naar de winkel. Daarna gaat man klussen bij mijn broer, ik de was doen en schoonmaken

Zondag mijn verjaardag vieren. Hopelijk kunnen we buiten zitten
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 07 Jun 2019 16:35

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Sarah! Lief dat je man alles versierd had.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Jun 2019 17:43

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Sarah!

Ik had vandaag ook al vrij.
Boodschappen gedaan. En vanmiddag wezen thee drinken bij een buurvrouw. Nu pizza in de oven. Mijn man belde net dat hij laat is.
Morgen nog een paar boodschappen doen en verder huishouden doen.
Zondag taart maken voor maandag, huis opruimen, stofzuigen en dweilen.
Maandag vier ik mijn verjaardag. (Woensdag ben ik jarig)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem317

Bericht 07 Jun 2019 17:49

Re: Weekend!

Vandaag: vanmiddag ben ik terug gekomen van schoolkamp. Net lekker gedoucht en nu op de bank. Vanavond even bij een vriend kijken.
Zaterdag: boodschappen, huishouden en een feestje.
Zondag: nog geen plannen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 07 Jun 2019 17:51

Re: Weekend!

Wij zijn onderweg naar Terschelling voor een lang weekend :)
<<

Peanutbuttercup

Bericht 07 Jun 2019 18:28

Re: Weekend!

Ik zou morgen naar een festival gaan maar ik zie net dat die is afgelast. :nopompom:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Jun 2019 20:18

Re: Weekend!

Mijn baby is vandaag 1 jaar geworden! We hebben er een leuke dag van gemaakt: we zijn naar de kinderboerderij geweest, daarna ergens pannenkoeken gegeten en tot slot naar de binnenspeeltuin. Was leuk!
Morgenmiddag vieren we haar verjaardag voor familie en vrienden.
Zondag ga ik lunchen met twee vriendinnen, verder een beetje uitrusten.
Maandag gaan we een vloer uitzoeken bij de woonboulevard.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Jun 2019 20:25

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Bliss!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Jun 2019 21:15

Re: Weekend!

Jammer Peanutbuttercup!
Gefeliciteerd Bliss!
<<

Kira

Bericht 08 Jun 2019 06:13

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Bliss en Sarah!

Ik moet werken vandaag, eens in de zoveel maanden werk ik een zaterdag. Ik moet openen om 7u dus ik liep om 5.30 al met de honden buiten. Ik blijf tot 13u en dan nog even naar de winkel, thuis wat doen, koken, mijn ouders komen eten, en vanavond kijk ik met zoon een film.
Morgen moet mijn zoon met zijn drumband een processie lopen, en ik ga dan een stuk met de honden lopen, verder denk ik dat ik lekker op de bank serie ga kijken, misschien the Handmaids tale.
Maandag werk ik ook gewoon, dus niet echt weekend voor mij. Heb wel dinsdag vrij!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2019 06:54

Re: Weekend!

Bedankt voor de felicitaties, het was een dubbele dag

Bliss jij ook gefeliciteerd met je dochter
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 08 Jun 2019 07:51

Re: Weekend!

Gefeliciteerd met je dochter, Bliss!

Vandaag onze laatste dag op vakantie. Straks naar de bakker, daarna lekker naar het strand. Vanmiddag tapas eten en daarna misschien nog even naar het strand. Vanavond inpakken, opruimen en schoonmaken.
Zondag; vroeg opstaan, laatste dingen inpakken, schoonmaken, was aanzetten. Om 7.15 uur op weg naar het vliegveld, huurauto inleveren. 10.15 uur vliegen we.
We worden opgehaald door mijn ouders en zullen zondagmiddag thuis wat boodschappen gaan doen, uitpakken, wasjes draaien.
Maandag; lekker even een relaxdagje thuis. Mijn cv afmaken en wat sollicitatiebrieven versturen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Jun 2019 08:40

Re: Weekend!

Ik heb drie dagen vrij en nu kan ik eindelijk doen waar een weekend voor bedoeld is! Vandaag ga ik aanrommelen in huis: huishouden, boodschappen, misschien puzzelen. Morgen ga ik naar Den Haag naar de Lion King en dan blijf ik overnachten daarna zodat ik maandag ook lekker kan gaan shoppen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers