Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je weet dat je forumverslaafd bent als....

<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 11:46

Je weet dat je forumverslaafd bent als....

...je bepaalde woorden niet als woord ziet, maar als forumnaam. Ik zat laatst Pretty Little Liars te kijken, en één van de personages daarin heet Marin van haar achternaam. Dan denk ik dus meteen aan "onze" Marin.
Oh, ik heb dat trouwens ook nog steeds met Shisha, ook al heeft zij een andere naam inmiddels.

Wie heeft er leuke aanvullingen voor dit lijstje?
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 12:11

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha leuk! :)

Ik droom wel eens over forummers.

Of dan loop ik langs kinderkleertjes en dan denk ik hee dit zou leuk bij dit forumkindje staan :P
<<

Anoniem12

Bericht 29 Okt 2013 12:13

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Elliot schreef:...je bepaalde woorden niet als woord ziet, maar als forumnaam. Ik zat laatst Pretty Little Liars te kijken, en één van de personages daarin heet Marin van haar achternaam. Dan denk ik dus meteen aan "onze" Marin.Oh, ik heb dat trouwens ook nog steeds met Shisha, ook al heeft zij een andere naam inmiddels.

Wie heeft er leuke aanvullingen voor dit lijstje?

Ja ik ook!
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 12:14

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha toevallig Rush! Nu weet ik ook eindelijk hoe het 'echt' moet worden uitgesproken :wink:
<<

Anoniem119

Bericht 29 Okt 2013 12:14

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Rush schreef:
Elliot schreef:...je bepaalde woorden niet als woord ziet, maar als forumnaam. Ik zat laatst Pretty Little Liars te kijken, en één van de personages daarin heet Marin van haar achternaam. Dan denk ik dus meteen aan "onze" Marin.Oh, ik heb dat trouwens ook nog steeds met Shisha, ook al heeft zij een andere naam inmiddels.

Wie heeft er leuke aanvullingen voor dit lijstje?

Ja ik ook!



Tsss Darcy, dat heb je nog nooit verteld! (Die kijkt dat ook) :razz:
<<

Esmee

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:56

Bericht 29 Okt 2013 12:17

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Ik heb weleens dat ik iets vertel over een bepaald onderwerp en dan vraagt mijn man/vriendin 'wie was dat dan', en dan kom ik er maar niet op. Tot ik mij vervolgens besef dat het een verhaal op het forum was.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2013 12:24

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Ja erg is dat. Toen ik in Londen was zag ik steeds de naam rush en moest steeds aan het forum denken
Afbeelding
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 29 Okt 2013 12:25

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Mijne is vrij belachelijk maar here goes :redface:

Ik vind het voorbeeldscherm bij het posten erg prettig, ik lees m'n posts altijd door om eventuele typfouten te herstellen of dingen iets anders te formuleren. Nu heb ik mail bij G-mail en ik vind hun compose scherm totaal niet prettig. Als ik een lange mail moet schrijven lees ik die ook graag nog eens over maar dat vind ik in Gmail niet prettig. Dus dan schrijf ik hem op het forum zodat ik op voorbeeld kan klikken en het wel fijn na kan lezen. Daarna kopieer ik het naar Gmail om te verzenden. Wel altijd als nieuw topic trouwens, niet als post in een bestaand topic want mocht ik per ongeluk op versturen klikken dan vraagt hij altijd om een onderwerp zodat jullie niet meteen al mijn spannende mails kunnen lezen :P

Op het nieuwe forum probeer ik wel meer gebruik te maken van de Snel Antwoord functie, maar bij wat uitgebreidere reacties (zoals deze) moet ik toch altijd eerst even nalezen :angel:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 29 Okt 2013 12:35

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha wat grappig Novalee!

D. zit nu op schoot mee te koekeloeren, forumverslaafde in spe. :razz:

Zal hem wat laten typen:

l. bbbbb nv jm :nerd:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Okt 2013 12:40

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

.. Als je bij bepaalde situaties denkt: Dat moet ik op het forum vertellen!
.. Wanneer je iPad met het forum open, bovenop je studieboeken ligt.
Laatst gewijzigd door Lady op 29 Okt 2013 13:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 12:49

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Lady schreef:.. Als je bij bepaalde situaties denkt: Dat moet ik op hrt forum vertellen!


Oh ja dat heb ik ook heel vaak! :thumbup:
<<

Anoniem12

Bericht 29 Okt 2013 12:50

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Elliot schreef:
Lady schreef:.. Als je bij bepaalde situaties denkt: Dat moet ik op hrt forum vertellen!


Oh ja dat heb ik ook heel vaak! :thumbup:

Echt? Dat heb ik vrijwel nooit haha.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Okt 2013 13:25

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Ik zie regelmatig forumnamen voorbij komen in het dagelijks leven :P
Of ik zie iemand lopen met bepaalde schoenen oid, en dan denk ik hee die heeft Bliss ook, terwijl ik Bliss helemaal niet ken:P
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 13:31

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Rush schreef:
Elliot schreef:
Lady schreef:.. Als je bij bepaalde situaties denkt: Dat moet ik op hrt forum vertellen!


Oh ja dat heb ik ook heel vaak! :thumbup:

Echt? Dat heb ik vrijwel nooit haha.


Ja ik heb dat regelmatig. Bijvoorbeeld als iemand mij een bepaalde tip geeft, en ik die heb opgevolgd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 29 Okt 2013 13:32

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Ik had het wel met die nieuwe film die nu draait: Rush. En verder ook heel af en toe wel maar meer voorbeelden weet ik even niet te bedenken.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Okt 2013 13:35

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Okt 2013 13:40

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Alibi schreef:Ik zie regelmatig forumnamen voorbij komen in het dagelijks leven :P
Of ik zie iemand lopen met bepaalde schoenen oid, en dan denk ik hee die heeft Bliss ook, terwijl ik Bliss helemaal niet ken:P

Dat heb ik heel vaak!
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 14:05

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:


Haha zo één heb ik er ook, die is nog schandaliger! Je weet dat je verslaafd bent aan frikandellen speciaal als de medewerkers van de snackbar je gedag zeggen als je ze tegenkomt in de Albert Heijn.. :nerd:
<<

Anoniem5

Bericht 29 Okt 2013 14:38

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Rush schreef:
Elliot schreef:...je bepaalde woorden niet als woord ziet, maar als forumnaam. Ik zat laatst Pretty Little Liars te kijken, en één van de personages daarin heet Marin van haar achternaam. Dan denk ik dus meteen aan "onze" Marin.Oh, ik heb dat trouwens ook nog steeds met Shisha, ook al heeft zij een andere naam inmiddels.

Wie heeft er leuke aanvullingen voor dit lijstje?

Ja ik ook!


En ik ook! Haha. Nu weet ik in ieder geval dat ik het wel altijd op de juiste manier wist uit te spreken. :D
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 29 Okt 2013 14:43

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Elliot schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:


Haha zo één heb ik er ook, die is nog schandaliger! Je weet dat je verslaafd bent aan frikandellen speciaal als de medewerkers van de snackbar je gedag zeggen als je ze tegenkomt in de Albert Heijn.. :nerd:


Hahahha dat hebben wij ook! De vrouwen van de Turkse snackbar zeggen ons ook altijd gedag.. (daar kun je turks brood, kapsalon etc halen)
Wat als het lukt
<<

Anoniem23

Bericht 29 Okt 2013 14:43

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:

Hahaha, herkenbaar. Hij weet mn naam ook. En de onderbuurman neemt het vaak aan omdat ik overdag niet thuis ben, die begint ook steeds zorgelijker te kijken als ik weer eens wat op kom halen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Okt 2013 15:28

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Elliot schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:


Haha zo één heb ik er ook, die is nog schandaliger! Je weet dat je verslaafd bent aan frikandellen speciaal als de medewerkers van de snackbar je gedag zeggen als je ze tegenkomt in de Albert Heijn.. :nerd:


Yes!!! :dance: Man en ik zijn niet de enige bij wie dit dus overkomt! Meer man als mij (die moet het altijd halen).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem17

Bericht 29 Okt 2013 15:31

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Ik moet het nog wel een beeeetje nuanceren hoor; wij wonen ook echt vlak naast de snackbar, het zijn zo'n beetje onze buren. Dat maakt het al iets minder erg, toch? :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2013 15:45

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Harrison schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:

Hahaha, herkenbaar. Hij weet mn naam ook. En de onderbuurman neemt het vaak aan omdat ik overdag niet thuis ben, die begint ook steeds zorgelijker te kijken als ik weer eens wat op kom halen.

Een doosje Merci kan daar bij helpen. Heb ik ook aan de buren gegeven :P
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Okt 2013 16:03

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Carrie schreef:
Harrison schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:

Hahaha, herkenbaar. Hij weet mn naam ook. En de onderbuurman neemt het vaak aan omdat ik overdag niet thuis ben, die begint ook steeds zorgelijker te kijken als ik weer eens wat op kom halen.

Een doosje Merci kan daar bij helpen. Heb ik ook aan de buren gegeven :P


Idee! Moet ik misschien ook eens gaan doen..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers