Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je weet dat je forumverslaafd bent als....

<<

Anoniem23

Bericht 29 Okt 2013 16:03

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha, ja ik had al bedacht dat ik met Sinterklaas wat lekkers voor de deur zet!
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 16:31

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Harrison schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:

Hahaha, herkenbaar. Hij weet mn naam ook. En de onderbuurman neemt het vaak aan omdat ik overdag niet thuis ben, die begint ook steeds zorgelijker te kijken als ik weer eens wat op kom halen.


Haha hier ook herkenbaar!
Ik kreeg ooit dit briefje:
Laatst gewijzigd door Anoniem4 op 29 Okt 2013 19:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem23

Bericht 29 Okt 2013 16:34

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Hahaha, oh wat erg Rogue!
Ik hoop dat mijn buren niet boos zijn :P zal het eens vragen! Het zal mij overigens een worst zijn als ik pakjes aan moet nemen voor de buren, alleen maar prima dat ik iemand zo kan helpen.
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 16:38

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

De buurvrouw had gegrapt 'zet er maar op dat ze eens een bloemetje moet komen brengen' maar dat durfde die jongen niet denk ik haha.
De buren van de andere kant nemen ook heel vaak wat aan, maar die blijven zeggen dat ze het niet erg vinden (ik excuseer me altijd als ik weer wat op moet gaan halen).
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 16:38

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Oh en als ik eens zelf een pakje aanneem vraagt die jongen 'het is een belangrijk pakje zeker?'
<<

Anoniem19

Bericht 29 Okt 2013 16:49

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Oh wat erg haha! Mijn buurman neemt ook vaak iets voor me aan maar hij werkt thuis en volgens mij heeft hij er geen problemen mee. Laatst vertelde hij dat hij inmiddels tegen de postbode zegt: geef maar weer aan mij :laughcry: (deze week komt er weer een pakketje oeps :P)

Edit: sorry Marin :P
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 29 Okt 2013 19:35

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Pannetoet schreef:
Elliot schreef:
Cheese schreef:Iets andere categorie maar: je weet dat je shopverslaafd bent als de pakketbezorger vraagt of je een winkeltje hebt. :redface:


Haha zo één heb ik er ook, die is nog schandaliger! Je weet dat je verslaafd bent aan frikandellen speciaal als de medewerkers van de snackbar je gedag zeggen als je ze tegenkomt in de Albert Heijn.. :nerd:


Hahahha dat hebben wij ook! De vrouwen van de Turkse snackbar zeggen ons ook altijd gedag.. (daar kun je turks brood, kapsalon etc halen)


Ja, te herkenbaar. Vroeger gingen we altijd na het stappen naar de shoarmatent en ik heb jarenlang hetzelfde besteld (bv. pizza hawai) en nu noemt de baas me voortaan als hij me ziet "hawai". :redface:
<<

Anoniem29

Bericht 29 Okt 2013 20:42

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha hier weet de pakketbezorger volgens mij precies wanneer ik thuis ben. Laatst deed mijn vriend 2x open omdat hij toevallig thuis was. Toen had hij gevraagd 'Hoe gaat het met je vrouw?' Ik zie haar nooit meer? En hoe gaat het met de kleine?

Haha je had mijn vriend zijn gezicht moeten zien. Onze buren hebben 2 kleine kinderen, dus blijkbaar dacht hij dat wij er ook eentje hadden. De keer erop weer. Oh doet meneer weer open! Hoe is het met je vrouw?

En mijn vriend blijft maar zeggen 'Goed'.. Haha, achteraf zeg ik dan altijd 'Ohh ik ben je vrouw :D '


Of vandaag wilde hij ook nog pakjes van buren bij mij neerleggen, hij liep al weg en toen bedacht hij dat. Roept hij Eeuhh 'mevrouw Ma.de.lin.e (Ik heen M.ad.elon haha). Hij kan niet zo goed Nederlands.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 29 Okt 2013 21:15

Re: Je weet dat je forumverslaafd bent als....

Haha ik ken er ook zo één..
Ik woon in een dorp 10km van de stad waar ik werk. De pakketbezorger rijdt soms voor ons dorp en soms voor die stad. Ik was de dag ervoor niet thuis en hij had een briefje bij mij in de bus gedaan, de volgende dag moest hij dus rijden voor de stad en kwam het pakketje uit zichzelf bij mijn werk brengen haha..
2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers