Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij te danken aan het forum?

<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2019 16:12

Wat heb jij te danken aan het forum?

Ik lees net dat er 2 forumsters naar de bruiloft van June gaan. Nou weet ik niet of zij elkaar voor het forum al kenden, maar het bracht me wel op een idee voor een topic.

Welke vriendschappen en wat nog meer heb jij te danken aan het forum?
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2019 16:18

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Jeetje best wel wat!
De vriendschap met UN en Geel en sowieso veel leuke vrouwen ontmoet via hier
Veel kennis over diverse zaken
Spelling
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jun 2019 16:18

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Nou, Carra en June dus! We kenden elkaar idd niet voor het forum dus dit is wel ontstaan via het forum.

Verder heb ik met wel meer meiden/ vrouwen contact via het forum en dat vind ik ook heel waardevol.
<<

Anoniem326

Bericht 03 Jun 2019 16:27

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2019 16:29

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Vroeger vele vriendschappen, nu een paar.
Een hele hoop wijsheid. Ik heb ontzettend veel over mezelf, anderen, bepaalde situaties en bepaalde dingen geleerd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Jun 2019 16:32

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

In het verleden heb ik hier wel mensen leren kennen met wie ik bevriend werd. Contacten zijn in de loop der jaren verwaterd; heel af en toe spreek ik uit die periode nog een voormalig forummer.

En tegenwoordig spreek ik Quizzle nagenoeg dagelijks, dus dat is heel leuk!

Ik heb hier verder leuke ideeën opgedaan voor stedentrips en kan inspiratie halen uit de kooktopics.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2019 16:36

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

HollyGolightly schreef:Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.



Nee hoor, er stond ook nog en wat nog meer! :smile: Jetske Ultee idd, zo fijn! Ik had de tip van UN. Vind het nog steeds prijzig maar ik ben niks tegengekomen dat net zo fijn is, dus vooruit dan maar.
Heb nu die grote fles zonnebrand, die is nauwelijks plakkerig, zo prettig!
<<

Anoniem326

Bericht 03 Jun 2019 16:39

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Carrie schreef:
HollyGolightly schreef:Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.



Nee hoor, er stond ook nog en wat nog meer! :smile: Jetske Ultee idd, zo fijn! Ik had de tip van UN. Vind het nog steeds prijzig maar ik ben niks tegengekomen dat net zo fijn is, dus vooruit dan maar.
Heb nu die grote fles zonnebrand, die is nauwelijks plakkerig, zo prettig!


Ja zag het op insta al voorbij komen. De zonnebrand heb ik nog niet. Mijn laatste aanwinst is het vitamine A serum. Wel duur inderdaad, maar een stralende huid is wat waard.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jun 2019 16:45

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Ook wel stylingtips, make up tips maar ook wel echt andere inzichten over bepaalde thema’s.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2019 16:47

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

HollyGolightly schreef:
Carrie schreef:
HollyGolightly schreef:Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.



Nee hoor, er stond ook nog en wat nog meer! :smile: Jetske Ultee idd, zo fijn! Ik had de tip van UN. Vind het nog steeds prijzig maar ik ben niks tegengekomen dat net zo fijn is, dus vooruit dan maar.
Heb nu die grote fles zonnebrand, die is nauwelijks plakkerig, zo prettig!


Ja zag het op insta al voorbij komen. De zonnebrand heb ik nog niet. Mijn laatste aanwinst is het vitamine A serum. Wel duur inderdaad, maar een stralende huid is wat waard.

Oh die wil ik ook wel maar inderdaad nog niet gekocht omdat ik hem zo duur vind. Is het de moeite waard ja?
<<

Anoniem326

Bericht 03 Jun 2019 16:50

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Die producten doen echt zichtbaar wonderen voor mijn huid. Vitamine A serum ook. Daar wordt mijn huid heel zacht van.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jun 2019 16:55

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Wat goed! Ik neem het in overweging :smile:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 03 Jun 2019 17:45

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Mijn liefste vriendinnen heb ik via het forum leren kennen. Verder heel wat andere contacten, die ik van zelden tot regelmatig spreek. Indirect via het forum nu ook leuk contact met wat stiefmoeders.

En leuke weetjes, kennis, babygedoe en dat sommige mensen neefje tegen mug zeggen.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2019 19:41

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Een vriendschap met veel high teas met Cotton, Elliot, Bazinga en Joan.

En gewoon veel algemene kennis. En bewustwording (omtrent racisme, omtrent gevoel wat je als beginnend ouder kan hebben, etc.)
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 03 Jun 2019 20:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 03 Jun 2019 20:00

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Hoe gaat het eigenlijk met Joan? Heb haar al een tijdje niet gezien!
Ik heb een aantal vriendschappen en veel leuke contacten te danken aan het forum. Daarnaast inspiratie voor outfits, kennis en inzichten over bepaalde thema’s en kookinspiratie haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jun 2019 20:48

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Caro schreef:Nou, Carra en June dus! We kenden elkaar idd niet voor het forum dus dit is wel ontstaan via het forum.


Graag gedaan :wink: (ik heb jullie destijds samengebracht in een appgroep!)

Hier ook vriendschappen en wel met Carra, Islandgirl, Esperanza en Sushi. Verder veel leuke meetings, heel veel info over baby's, contacten met andere moeders en zelfs mijn nieuwe huis en woonplaats heb ik indirect te danken aan Carrie, want toen ik bij haar informeerde werd ik er zo enthousiast over dat we er een huis gekocht hebben.

Bedankt allemaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jun 2019 20:50

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Oh ja en heel veel FB-vrienden, IG-volgers, een kussenset voor m'n Tripp Trapp, babykleertjes, outfitinspiratie en een luisterend oor bij dateperikelen.
❤ 7 juni 2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Jun 2019 21:09

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Een baby :love: :love: :love:
En een hele waardevolle vriendschap.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jun 2019 21:13

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Bisq schreef:Een baby :love: :love: :love:
En een hele waardevolle vriendschap.


Beste post ooit! Zo mooi dat dit via het forum is gelukt!
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Jun 2019 21:21

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Bliss schreef:
Bisq schreef:Een baby :love: :love: :love:
En een hele waardevolle vriendschap.


Beste post ooit! Zo mooi dat dit via het forum is gelukt!


Hier kan inderdaad niks tegenop. Zo fijn!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem308

Bericht 03 Jun 2019 22:26

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Heeeeel veel kennis, veel leuke verhalen en mooie verhalen. IG volgers, en het leukste de wintermamas :love:
<<

Anoniem269

Bericht 04 Jun 2019 13:29

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

HollyGolightly schreef:Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.

Voel me nu wel een beetje verdrietig dat ik je vriendin niet meer ben haha. Ik begrijp wat je bedoelt.

Naast die dame hierboven heb ik veel inzichten gekregen in hoe andere mensen leven en denken in Nederland. Ik heb echt een eigen kringetje om me heen van niet gemiddelde mensen qua denk en levenswijze, dus dat vind ik heel interessant.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Jun 2019 13:43

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Ik heb veel kennis en kennissen opgedaan hier. Ik vind het heel interessant om verhalen van anderen te lezen en denk daardoor ook meer na over hoe ik zelf dingen wil, doe en zie (over opvoeding, producten, maatschappelijke discussies).

Daarnaast heb ik verschillende vriendschappen dankzij het forum. Sommigen zijn weer verwaterd, dat is jammer, maar ik denk ook passend bij de levensfases. Er zijn ook heel waardevolle vriendschappen gebleven :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem326

Bericht 04 Jun 2019 14:00

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Claire**** schreef:
HollyGolightly schreef:Jetske Ultee producten. Mijn huid is veel mooier nu. Ik weet eigenlijk niet meer wie die tip ergens gaf. Niet eens rechtstreeks aan mij ook.

Haha te snel gelezen. Ik heb inmiddels geen vriendschappen meer van het forum. Al spreek ik nog wel iemand die hier af en toe actief is.

Voel me nu wel een beetje verdrietig dat ik je vriendin niet meer ben haha. Ik begrijp wat je bedoelt.

Naast die dame hierboven heb ik veel inzichten gekregen in hoe andere mensen leven en denken in Nederland. Ik heb echt een eigen kringetje om me heen van niet gemiddelde mensen qua denk en levenswijze, dus dat vind ik heel interessant.


Deze dames hebben snel een afspraak gemaakt hoor. Tijd om de vriendschap weer nieuw leven in te blazen :cheering:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Jun 2019 14:41

Re: Wat heb jij te danken aan het forum?

Bisq schreef:Een baby :love: :love: :love:
En een hele waardevolle vriendschap.

Zo, zoooo mooi dit!

Ik heb vooral veel kennis opgedaan via het forum! En zeker ook kennissen en IG volgers, haha.
Aan het begin vond ik het altijd maar spannend, het idee dat je iemand die je alleen online 'kende' in het echt zou ontmoeten. Maar eigenlijk is het zo leuk en maakt het je leven zoveel rijker dan alleen contacten binnen je eigen oude vertrouwde groepje!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers