Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij aan een bruiloftsoutfit!

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 31 Mei 2019 14:09

Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Ik heb volgende maand een bruiloft en ik begin echt een beetje stress te krijgen, ik kan geen kleding vinden. Ik heb al van alles besteld en weer retour gestuurd en ook in de winkels vind ik niets naar mijn zin.

Heeft er iemand zin om met mij mee te zoeken?
Ik wil liefst een rok met een mooie top, of eventueel een blousejurk.
Ik ben maar 1.60 lang, maat 34/36. Ik ben een zomer/herfsttype, dus felle kleuren staan mij niet echt.
Mijn stijl is een beetje romantisch, bloemen of kant hou ik wel van maar is geen vereiste. A-lijn rokken staan mij wel, maar eigenlijk zou ik nog liever een mooie kokerrok met een top willen, maar dat vind ik gauw wat minder feestelijk.
Ik hoop erg dat er hier iemand met originele ideeën is, tips voor merken of webshops zijn ook welkom!
Thnx alvast.
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mei 2019 18:00

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

En een kokerjurk dan? Ik vind dat zelf echt heel feestelijk en draag dat meestal naar een bruiloft. Bijvoorbeeld een mooie kokerjurk van Topvintage.nl. Die heeft alle soorten, maten en dessins.
En Diva Catwalk, ik had het via hun officiële website besteld.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 31 Mei 2019 19:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 31 Mei 2019 18:41

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Chi Chi London heeft hele mooie bruiloftsjurkjes!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 31 Mei 2019 20:27

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Dank voor jullie reacties, ik vind zowel kokerjurken als chi chi london erg mooi, maar dat is nu niet handig omdat ik nog borstvoeding geef.
Dat is dus ook precies mijn probleem, een leuk jurkje is veel makkelijker. ;-)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Mei 2019 20:31

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Dat probleem had ik vorig jaar.. lastig! Alleen zat er bij mij ook nog een dikke net-na-de-zwangerschap-buik in de weg, die hielp ook niet, haha.

Ik zag vandaag in de winkels trouwens best veel jurkjes met overslag of knoopjes. Heb je geen tijd om even een middagje de stad in te gaan?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2019 11:20

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-pink

In dit model kon ik borstvoeding geven.
2015 💙
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 02 Jun 2019 11:42

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Ik heb laatst voor mezelf een hele zoektocht gehouden om een jurkje te vinden voor een bruiloft, heb zoveel websites bekeken. Ik heb uiteindelijk een jurkje bij nelly.com gekocht daar hebben ze ieder geval veel keuze. Bij Asos hebben ze ook veel. Zalando en aboutyou ken je vast wel. In Leiden en Amsterdam zit Honneloeloe, op hun website vond ik wel mooie jurken staan maar weetniet of je iets in die richting zoekt. Bij Nelly en Asos hebben ze geloof ik ook een 'petit' lijn.
Succes met zoeken!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Jun 2019 11:48

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Moesje, kijk eens bij seraphine. Com . Daar hebben ze echt mooie jurken waarin je borstvoeding kunt geven gemakkelijk. Mocht je iets zien. Ik heb nog een kortingscode.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 03 Jun 2019 06:43

Re: Help mij aan een bruiloftsoutfit!

Ik geef ook nog bv en mijn broer is een paar weken geleden getrouwd. Ik had dit jurkje aan met een felgroen jasje: https://www.vantilburgonline.nl/dames/s ... 89890.html
Veel complimenten over gekregen en het ging prima met voeden. Er zijn nu veel overslag jurkjes te koop volgens mij dus ik zou zoiets zoeken.
Ik ben zelf trouwens naar een grote kledingwinkel gegaan en heb me daar laten adviseren. Online kan ik ook altijd niks vinden.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers