Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag van vandaag! #4 inspiratie

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 26 Mei 2019 23:06

Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Wie of wat geeft jouw inspiratie? Maakt niet uit op welk gebied.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem279

Bericht 26 Mei 2019 23:47

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Haha, diezelfde vraag stond op m’n theezakje vandaag.
Ik wird eigenlijk geïnspireerd door heel veel verschillende mensen, allemaal weer op een ander gebied.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 26 Mei 2019 23:52

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Haha echt? Wat grappig!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mei 2019 12:21

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Flo schreef:Haha, diezelfde vraag stond op m’n theezakje vandaag.
Ik wird eigenlijk geïnspireerd door heel veel verschillende mensen, allemaal weer op een ander gebied.

Haha ik wilde serieus gaan antwoorden dat de vraag daar dan waarschijnlijk ook vandaan komt, alsof iedereen vandaag hetzelfde pickwickzakje zou gebruiken :nerd: ik voel me dom!

Ik weet niet zo goed waar ik door geïnspireerd raak, of door wie... Ik vind dit een lastige vraag.

♥♥
<<

Geel

Bericht 27 Mei 2019 13:49

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Ik heb een paar vloggers die ik inspirerend vind, vooral op praktisch vlak, qua ideeën in het huishouden en styling enzo. Verder doe ik vaak inspiratie op uit gesprekken met vriendinnen, die gaan dan meer over hoe je iets aanpakt in je leven/hoofd/ideeën. En ik vind de kerk altijd heel inspirerend, en dan nog weer een laag dieper.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Mei 2019 19:10

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Lastig ik zou kiezen voor Michelle Obama hoe zij heeft geleefd voor en na het presidentschap van haar man diep respect!
Carpe Diem
<<

Anoniem317

Bericht 28 Mei 2019 19:19

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Moeilijke vraag. Vaak haal ik inspiratie uit gesprekken die ik met mensen voer. Of uit boeken, van televisie of internet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mei 2019 19:53

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Met name uit artikelen die ik lees, zowel beeld als tekst.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Mei 2019 21:30

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Ik wilde zeggen dat ik geen diepzinnig antwoord heb, dat ik geen rolmodel heb, waardoor ik ernaar streef om dit of dat beter te doen of iets. Maar eigenlijk is m'n zoon wel een bron van inspiratie. Om het beste uit mezelf te halen, om het beste voor hem te zijn. Om vrolijk te zijn, om te knutselen, te bouwen. Om gek te doen enz.

Verder krijg ik wel inspiratie van muziek en het weer; regenachtige dagen geven me onwijs veel inspiratie in de keuken, omdat ik dan graag kook en bak. Terwijl een stralende dag me inspiratie geeft om dingen uit te zoeken, op te zoeken enz.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mei 2019 22:02

Re: Vraag van vandaag! #4 inspiratie

Mijn werk en de situaties die ik tegenkom geven me inspiratie. Evenals de natuur en muziek.

Een goede collega is ook een bron van inspiratie voor me. Hij laat me altijd net wat anders naar situaties kijken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers