Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Theaterseizoen 2019/2020

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Jan 2020 00:12

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Vanavond naar het Nieuwjaarsconcert van jeugdsymphonieorkest De Vuurvogel uit Zwolle pianist Harold Kooij, 4 zangeressen van school de Meander en Barbara Lok geweest. Al bijna traditie en ook vanavond weer volop genoten van vooral Italiaanse klassieke muziek, filmmuziek, muziek uit de Efteling en bv Games of Thrones.
AfbeeldingAfbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 11 Jan 2020 23:19

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik ga morgen naar WWRY. De laatste show met Anastacia. De recensies zijn inderdaad niet heel positief, dus ik heb gemengde gevoelens.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jan 2020 14:32

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Veel plezier Girli! Misschien vind jij het wel leuk?

Ik ben gisteren naar mijn man begrijpt me nietgeweest van Victoria Koblenko, Anouk Maas en Tanja Jess. De eerste helft vond ik erg leuk. Ook echt wel een aantal keer flink gelachen. De tweede helft viel me een beetje tegen. Niet echt meer een toevoegende waarde en ook lang niet zo grappig meer.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jan 2020 22:29

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Winegum schreef:Veel plezier Girli! Misschien vind jij het wel leuk?
Ik vond uiteindelijk de zang erg goed, maar ik stoorde me aan de accenten van de hoofdrolspelers en ik vond het dansen echt niet synchroon. Zeker ruimte voor verbetering. Wel vond ik het gaaf om Anastacia (weer) te zien! Eigenlijk is haar rol niet heel groot.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 15 Jan 2020 22:53

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Vanavond naar cabaretière Janneke de Bijl geweest met haar debuutvoorstelling Zonder zin kan het ook. Was goed, zaten leuke dingen tussen. Ging iets te snel achter elkaar door af en toe maar daar is het ook een debuut voor.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 16 Jan 2020 13:59

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik heb voor april kaartjes voor Jesus Christ Superster in Concert. Blij dat dat na een paar jaar weer is teruggekomen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem294

Bericht 18 Jan 2020 00:30

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Winegum schreef:Ik ben gisteren naar mijn man begrijpt me nietgeweest van Victoria Koblenko, Anouk Maas en Tanja Jess. De eerste helft vond ik erg leuk. Ook echt wel een aantal keer flink gelachen. De tweede helft viel me een beetje tegen. Niet echt meer een toevoegende waarde en ook lang niet zo grappig meer.


Ik vond de tweede helft ook een beetje flauwtjes. Erg jammer!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 18 Jan 2020 10:42

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Wij zijn nu in het theater bij een voorstelling van Woezel en Pip
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 21 Feb 2020 23:25

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Eergisteren ben ik naar zolang er leven is;Hendrik Groen geweest. Een mooie voorstelling.
En ik ben net terug van Kinky Boots en ik vond het echt geweldig en een aanrader als je hiervan houdt.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 22 Feb 2020 08:34

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik vond kinky boots ook geweldig en vond wat ik erover gezien heb op tv niet geweldig.. dus ik had mijn twijfels, maar ik ben om :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 23 Feb 2020 18:20

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Is er al iemand naar Tina the musical geweest? Ik ben nog niet overtuigd na wat ik heb gezien op tv. Daarnaast vind ik het jammer dat Nurlaila understudy is. Haar stem is niet mijn smaak.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Feb 2020 18:26

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Over twee weken ga ik naar Hendrik Groen. Ben benieuwd!

Ik ben naar Tina geweest! Ik vond hem echt meer dan prachtig. Super!
Ik had Nurlaila en ik vond haar juist super goed. Nou vind ik haar stem sowieso erg prettig, dus dat maakt al wel verschil. Maar ik zou er zo nog eens heen gaan. Echt een van de betere voorstellingen waar ik de laatste tijd ben geweest!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 27 Feb 2020 22:48

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Vanavond naar het Scapino Ballet geweest met barokspektakel Pearl. Fantastisch, zo goed qua alles: dans, schitterende kostuums, licht, meeslepende muziek van o.a. Vivaldi. Ik ga niet vaak naar een balletvoorstelling toe. Snap het soms niet zo, soms te modern maar dit was goed qua alles.

https://youtu.be/wufhspgjsrY

https://www.scapinoballet.nl/nl/voorstellingen/pearl

https://youtu.be/apGGag2QLaI
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 28 Feb 2020 22:27

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Vanavond naar Elke Vierveijzer geweest. Genoten van haar mooie liedjes die ze allemaal zelf schrijft. Zo knap. In de kleine zaal, half gevuld. Ze verdient echt meer en ben heel benieuwd hoe ze verder groeit qua repertoire

https://youtu.be/xRKMo36xdjE

https://www.ilovetheater.nl/elke-vierve ... het-leven/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 01 Mrt 2020 12:11

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik ben bij Tina geweest en vond het een mooie indrukwekkende show.

Iemand bij Lazarus geweest? Er zijn veel goede recensies, maar is het ook leuk als je niet echt wat van David Bowie en zijn muziek weet? Lees dat het verder gaat waar een film van hem stopte, maar heb die film niet gezien.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Mrt 2020 21:11

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Achter een steen gelegen :palm: ik dacht dat Tina over meidenblad Tina ging :palm: Hoorde commercial op de radio en weet nu pas dat dit over Tina Turner gaat.

Gister avond naar Stukjes geweest van Frederique Spigt met Corrie van Binsbergen.

https://youtu.be/WZXOP8lU03A

https://www.frederiquespigt.nl

Van hun site:
Twee door de wol geverfde theaterdieren. Samen met twee jonge honden. Frédérique Spigt en Corrie van Binsbergen en co. Een caleidoscopische voorstelling. Verhalen. Poëzie. En filmpjes. Veelkleurige muziek. Filosofische beschouwingen. Over zin en onzin. Persoonlijke anekdotes. En hier en daar een lied. Welkom in de wereld. Van Frédérique Spigt & Corrie van Binsbergen. Met: Mark Nieuwenhuis (trompet, beats, elektronica) en Tijmen Veelenturf (viool, toetsen)

Van te voren geen idee wat ik kon verwachten. Avontuurtje in theater voor 10 euro inclusief glas wijn. Maar volop genoten. Apart, meeslepend, veelzijdig, muzikanten die goed waren en er lol in hadden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Mrt 2020 09:28

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik ben verleden week naar Los geweest. Ik vond ze weer heel erg leuk!
En aankomend weekend ga ik naar goodbye norma jeane. Ben heel benieuwd hoe die zal zijn.

Lazarus trekt me niet, Jorja. Ik ken David Bowie eigenlijk helemaal niet, dus weet inderdaad niet of het leuk is. Maar de recensies zijn inderdaad wel heel erg goed.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Mrt 2020 23:12

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Ik weet niet of het hier echt gepast is maar vind dit wel de meest logische plek om het neer te zetten. In verband met gerelateerd aan het theater en concerten. En omdat we dat nu toch langere tijd moeten missen.

Geen idee of iemand anders er op te wachten zit maar ik vind dit zelf wel een erg fijn en mooi initiatief. Ik zit nu namelijk al wel te luisteren en te kijken naar het eerste concert. En het geeft me rust, kalmeert me en ontspant me. Ook belangrijk in deze vreemde tijd.

Tip: van het Concertgebouw. https://www.facebook.com/Concertgebouw/ ... 198362262/

Music is more important than ever. That is why we joined forces with concert halls across Europe. We share the best music every night at 20:00. Join us on a digital musical journey through Europe.

Tonight we kick off with the last concert Mariss Jansons conducted in The Concertgebouw. Dvořák's beloved 9th Symphony 'From the new world' by Symphonieorchester des Bayerischen Rundfunks, recorded one year ago on 22 March 2019.

Heb jij nog tips voor dit soort dingen plaats ze hier.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem316

Bericht 24 Mrt 2020 00:10

Re: Theaterseizoen 2019/2020

<<

Kira

Bericht 24 Mrt 2020 11:19

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Oh wat interessant dit!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Mrt 2020 19:48

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Maandagavond = Scapino avond! Zolang de theaters dicht zijn streamen we elke maandag om 20:30 uur een voorstelling, film of documentaire van of over Scapino. Gratis natuurlijk en hier op Facebook.

We beginnen direct met een knaller: TING! Opgenomen in 2016 in de Ferro Dome en vorig jaar uitverkocht huis in Koninklijk Theater Carré en Luxor Theater. Dans, muziek van nits en circus komen op én boven een draaiende piste samen tot een betoverend schouwspel.

Dus zet het in je agenda: maandag 23 maart – 20:30 – TING! =》 Ting is nog tot 29 maart terug te zien.

https://www.facebook.com/282336204560/p ... =null&vh=e
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 28 Mrt 2020 23:52

Re: Theaterseizoen 2019/2020

Door documentaires word je meegenomen naar alle mooie en minder mooie plekken die onze wereld te bieden heeft. Nu fysiek reizen even op zich moet laten wachten, biedt IDFA je de kans om vanaf je bank de meest bijzondere plekken en mensen op aarde te ontdekken.

Op de site van IDFA staan meer dan 300 documentaires die gratis te bekijken zijn. Dus, zet je Netflix serie even op pauze en laat je meeslepen door de meest fantastische, ontroerende en overweldigende films. Ga naar http://www.idfa.nl
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers