Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 24 Mei 2019 07:44

Weekend!

Wat zijn jullie plannen?


Mijn weekend is al begonnen.
Zometeen boodschappen doen. En ik hoop dat er zo nog een inhaalles voor zwemles voor de oudste vrij komt. Dan kan ze daar heen vanmiddag.
Morgen met mijn moeder naar de libelle zomerweek.
Voor zondag nog geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2019 09:28

Re: Weekend!

Ik heb ook weekend. Vandaag niet zo veel gepland, alleen vanmiddag m'n stiefdochter uit school halen en begin van de avond waarschijnlijk nog even kijken bij het korfbaltoernooi waar ons neefje aan meedoet. Er doen ook teams van onze school mee, dus misschien moet hij daar wel tegen. Even zien wie ik ga aanmoedigen. :wink:
Morgenochtend moet ik naar de fysio voor dry needling en 's middags wil ik even naar de stad voor nieuwe sportschoenen.
Zondag met m'n vriend en N naar A'dam om te lunchen met m'n moeder en zusje.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem268

Bericht 24 Mei 2019 09:29

Re: Weekend!

Wij gaan naar een foodtruck festival! Ik hoop alleen wel op een zitplek haha!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Mei 2019 09:44

Re: Weekend!

Hier een keer echt een rustig weekend

Straks na mijn werk snel naar huis. Nog even snel de stad in, borduurgaren halen. Ik mis nog een paar kleuren. Daarna boodschappen doen, huis een beetje opruimen en lekker op de bank ploffen en niks doen.

Zaterdag: Misschien in de ochtend is aan de studie doen. Maar na mijn 3 tentamens van afgelopen week totaal geen motivatie en zin. 's Middags competitie tennissen, mijn ouders komen ook kijken.

Zondag: Beetje uitslapen, maar moet toch op tijd naar Lieshout. Daar hebben we om 14.00 een rondleiding door de grote brouwerij van het dorp ( Bavaria) samen met zijn zoontje. Daarna nog wat drinken in het brouwerijcafe. Lekker dagje ontspannen. Misschien later op de dag nog wat prutsen in zijn tuin. Die staat vol onkruid en is compleet verwilderd en ik vind het heerlijk om een beetje in de tuin te prutsen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem291

Bericht 24 Mei 2019 09:55

Re: Weekend!

Vandaag moet ik helaas nog gewoon werken tot 18:30.
Zaterdag: boodschappen doen en misschien naar mijn ouders, maar heb eigenlijk geen zin :confused:
Zondag: 's morgens op kraamvisite bij een vriendin en 's middags naar mijn schoonouders. Zoon moet geknipt worden en ze gaan volgend weekend met vakantie.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Mei 2019 09:56

Re: Weekend!

Ik wil heel graag in alle rust uitzieken dus ik denk dat ik m'n man en m'n zoon er lekker op uit stuur dit weekend.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 24 Mei 2019 09:58

Re: Weekend!

Ik moet vandaag nog werken en dan heb ik dit weekend vrij! Het is lang geleden dat ik een weekend vrij was, dus ik ga er lekker van genieten.

We hebben nog helemaal geen plannen ook, heerlijk.
10.04.17
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2019 10:10

Re: Weekend!

Bliss schreef:Ik heb ook weekend. Vandaag niet zo veel gepland, alleen vanmiddag m'n stiefdochter uit school halen en begin van de avond waarschijnlijk nog even kijken bij het korfbaltoernooi waar ons neefje aan meedoet. Er doen ook teams van onze school mee, dus misschien moet hij daar wel tegen. Even zien wie ik ga aanmoedigen. :wink:
Morgenochtend moet ik naar de fysio voor dry needling en 's middags wil ik even naar de stad voor nieuwe sportschoenen.
Zondag met m'n vriend en N naar A'dam om te lunchen met m'n moeder en zusje.


Hoor het dat neefje ziek is, dus geen korfbaltoernooi vanavond!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mei 2019 10:16

Re: Weekend!

Ik ga lekker naar Groningen waar mijn beide BFF's wonen en daar het hele weekend heel veel wijn drinken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Mei 2019 10:39

Re: Weekend!

Klinkt als een topweekend, Caulfield! :drunken:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mei 2019 11:58

Re: Weekend!

Ik heb er ook ONWIJS veel zin in.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Mei 2019 12:43

Re: Weekend!

mijn weekend is net begonnen. Ga zo naar de kapper, en vanmiddag even het dorp in

Morgen ochtend boodschappen halen met mijn man in de stad. Morgenavond etentje met groepje van het ziekenhuis. even zien hoe iedereen er nu uit ziet

zondag geen plannen nog
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 24 Mei 2019 13:10

Re: Weekend!

Heel veel plezier Caulfield, klinkt als een heerlijk weekend!
Wij hebben niks speciaals in de planning. Maar da's ook wel eens lekker.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Mei 2019 13:17

Re: Weekend!

Ik ben vandaag vrij, vanmorgen wel even een vergadering gehad op het werk. En net wat kadootjes gekocht voor een vertrekkende collega. Zo lekker wandelen met de hond, en hoop vanavond uit eten. Heb m'n vriend net ergens (post van een restaurant hier in het dorp) in getagd, dus even kijken of hij daar ook zin in heeft.

Morgen, zondag en maandag: werken, en verder geen plannen.

Daarna heerlijk weekje vakantie!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 24 Mei 2019 13:44

Re: Weekend!

Marin, beterschap!
Caulfield, klinkt heerlijk, geniet ervan!

Mijn weekend:
Vandaag ben ik ook al vrij. Ik ben naar de markt geweest, heb het huis gepoetst, net een paar kinderen van de klas naar de filmzaal gebracht en die ga ik straks ook weer halen. Er zijn vandaag ook nog een paar mensen langs geweest om kleren van mijn kinderen over te kopen.

Morgen ga ik in de voormiddag met mijn dochter naar de schoenenwinkel voor nieuwe sandalen. 'S middags hebben we een verjaardagsfeestje van de dochter van vrienden. 'S avonds gaan we uit eten met mijn collega's, ex-collega's en onze partners. Zin in! De kinderen slapen dan bij mijn zus.

Zondag de kinderen ophalen en nadien hebben we nog een verjaardagsfeestje van de dochter van nog andere vrienden.
2012 & 2016
<<

widko

Noob

Berichten: 230

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:20

Bericht 24 Mei 2019 13:51

Re: Weekend!

Hier ook vandaag al weekend.

Vanmorgen met mijn zoon de peuter 2 daagse gelopen en boodschappen gedaan. Vanmiddag rusten we lekker uit ik denk vooral in de tuin.

Zaterdag gaan we naar het theater naar de show van masha en de beer.

Zondag nog geen plannen maar die gaan vast nog komen.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Kira

Bericht 24 Mei 2019 17:28

Re: Weekend!

Ik moet straks even een repetitie geven en dan kruip ik op de bank en daarna in bed. Ben echt zooooo moe en ik weet niet echt waarvan.
Morgen moet ik even wat werk voorbereiden, en in de avond ga ik naar een '90 party.
Zondagochtend met de vereniging een communie mis opluisteren en verder heb ik nog geen plannen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Mei 2019 17:31

Re: Weekend!

Zaterdag eerst sporten en dan naar de verjaardag van mijn neefje. Zondag krijgen we kraamvisite van oud studiegenoten van mijn vriend.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mei 2019 17:44

Re: Weekend!

Ik heb m’n zoons dit weekend want m’n man werkt non-stop. Mooi K want ik wil zwemmen en shoppen en geen gemekker aan m’n hoofd. Maar goed ik heb twee schepnetten gekocht vandaag zodat ik ergens met ze kan gaan visjes vangen.
En verder maak ik m’n jongste zindelijk dit weekend dus ik wacht even af hoe het morgenochtend gaat voordat ik met ze naar buiten ga. Tot nu toe gaat het goed (vanaf 11h tot nu geen luier en nog geen ongelukjes).
#teammaple🍁
<<

Anoniem317

Bericht 24 Mei 2019 17:46

Re: Weekend!

Vandaag: gewerkt, bloed geprikt en vanavond blijven we thuis.
Morgen: boodschappen, huishouden en misschien familiebezoek.
Zondag: naar een vriendin en verder nog geen idee.
<<

Anoniem269

Bericht 24 Mei 2019 19:30

Re: Weekend!

Ik heb geen plannen en ik vind het heerlijk. De boodschappen zijn al in huis en ik moet alleen nog een wasje draaien morgen. Even relaxen want dat heb ik echt even nodig.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 24 Mei 2019 19:41

Re: Weekend!

Zaterdagochtend voetbal, ‘s middags verjaardag, ‘s avonds niks.
Zondag naar 112 weekend.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 24 Mei 2019 20:33

Re: Weekend!

Succes UN met de zindelijkheid van je jongste! Hier ging dat bij de jongste ook heel soepel, hopelijk is dat bij jou ook!
2012 & 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 24 Mei 2019 20:44

Re: Weekend!

Mijn weekend begon vandaag.
Ben vanmorgen even naar de stad gegaan en heb boodschappen gedaan.
Vanmiddag kwam er een collega langs en hebben we lekker in de tuin in de zon gezeten, wat gedronken, gekletst en dochter speelde met waterballonnen.
Morgenochtend naar de kinderboerderij, daarna verjaardag van mijn schoonmoeder en 's middags nog ff shoppen. Tenzij we pas laat thuis zijn.
Zondag komen mijn ouders langs alvast voor mijn verjaardag. We pakken vast onze koffers in.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mei 2019 21:26

Re: Weekend!

Snoes schreef:Succes UN met de zindelijkheid van je jongste! Hier ging dat bij de jongste ook heel soepel, hopelijk is dat bij jou ook!

Thanks! Vandaag ging het goed: helemaal droog. Maar wel omdat ik hem dan zo nu en dan op het toilet of de pot zet, zelf zegt hij het niet. Ik heb hem nu ook zonder luier naar bed gebracht, ben benieuwd.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers