Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 24 Mei 2019 21:29

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:
Snoes schreef:Succes UN met de zindelijkheid van je jongste! Hier ging dat bij de jongste ook heel soepel, hopelijk is dat bij jou ook!

Thanks! Vandaag ging het goed: helemaal droog. Maar wel omdat ik hem dan zo nu en dan op het toilet of de pot zet, zelf zegt hij het niet. Ik heb hem nu ook zonder luier naar bed gebracht, ben benieuwd.

Oh wow dat je dat durft! Mijn dochter is nu 8 maanden zindelijk, maar de nachten durf ik nog niet aan. Ze slaapt overigens nog in een babybed dus dat weerhoudt me ook wel dat ze niet zelf uit bed kan komen. Niet dat ik het idee heb dat ze in een groot bed plots zindelijk zou zijn snachts.

Heeft L. al vaker een droge luier gehad snachts?
2012 & 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Mei 2019 21:37

Re: Weekend!

Ja bijna altijd, want hij drinkt niks :laughcry: Eindelijk eens een voordeel aan dat malle gedrag van hem.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 24 Mei 2019 21:47

Re: Weekend!

Oh haha! Nou dan snap ik het wel, dat is dan het enige voordeel aan het niet drinken :)
2012 & 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Mei 2019 06:03

Re: Weekend!

Mijn weekend is al voor de helft voorbij, moet morgen werken;)
Meiden van vriend zijn er:)
Vandaag familiedag en morgen is er in t dorp mei'se mert (markt door heel t centrum, altijd heel gezellig, en druk) en daarna dan werken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 25 Mei 2019 19:54

Re: Weekend!

Elroya schreef:Mijn weekend is al voor de helft voorbij, moet morgen werken;)
Meiden van vriend zijn er:)
Vandaag familiedag en morgen is er in t dorp mei'se mert (markt door heel t centrum, altijd heel gezellig, en druk) en daarna dan werken


Oh ja! Was even vergeten dat we uit hetzelfde dorp komen. Al jaren niet meer geweest, op de Mei'se mert. Veel plezier!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Mei 2019 22:06

Re: Weekend!

Kreeft schreef:
Elroya schreef:Mijn weekend is al voor de helft voorbij, moet morgen werken;)
Meiden van vriend zijn er:)
Vandaag familiedag en morgen is er in t dorp mei'se mert (markt door heel t centrum, altijd heel gezellig, en druk) en daarna dan werken


Oh ja! Was even vergeten dat we uit hetzelfde dorp komen. Al jaren niet meer geweest, op de Mei'se mert. Veel plezier!

Ja haha, en nog steeds niet weten wie je bent :palm:
Oh wij vinden de mei'se meet zo gezellig, lekker struinen. Vind t bijna jammer dat ik late dienst heb
Jij nog uiteten geweest? En waar :angel:
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 26 Mei 2019 12:35

Re: Weekend!

Vrijdagavond zijn we naar vrienden van ons gegaan. Zaterdag gezellig gewinkeld en vandaag de hele ochtend rondgelopen op de Fotofair. Nu voor de buis voor F1 :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Mei 2019 14:55

Re: Weekend!

Wij hebben een rustig weekend. Gisteren heb ik mijn ouders even ergens afgezet en verder wat in het huishouden gedaan. Vanmiddag zijn we ergens een ijsje gaan eten en nu lekker op de bank voor de tv :)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 26 Mei 2019 20:19

Re: Weekend!

Elroya schreef:
Kreeft schreef:
Elroya schreef:Mijn weekend is al voor de helft voorbij, moet morgen werken;)
Meiden van vriend zijn er:)
Vandaag familiedag en morgen is er in t dorp mei'se mert (markt door heel t centrum, altijd heel gezellig, en druk) en daarna dan werken


Oh ja! Was even vergeten dat we uit hetzelfde dorp komen. Al jaren niet meer geweest, op de Mei'se mert. Veel plezier!

Ja haha, en nog steeds niet weten wie je bent :palm:
Oh wij vinden de mei'se meet zo gezellig, lekker struinen. Vind t bijna jammer dat ik late dienst heb
Jij nog uiteten geweest? En waar :angel:


Jaaa vrijdag, we zijn bij Square geweest, was lekker!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron