Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel bagage week naar de zon

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Mei 2019 21:14

Hoeveel bagage week naar de zon

Hoeveel bagage nemen jullie mee als jullie een week op vakantie gaan? Mijn vriend en ik gaan een week naar de zon met alleen handbagage en ik ben echt nog niemand tegengekomen die dit niet raar vindt :smile:
Ik heb niet zoveel nodig, we liggen hele dagen aan het zwembad en ik vind het niet erg om 2x hetzelfde jurkje aan te trekken voor die paar uurtjes. Zonnebrand koop ik daar.

Hoeveel nemen jullie mee?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6199

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 22 Mei 2019 21:15

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Joh dat red ik makkelijk met handbagage. En in mijn omgeving wel meer mensen. Maar ik ken ze ook die het niet snappen :P.
Laatst gewijzigd door Joey op 22 Mei 2019 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 22 Mei 2019 21:36

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Mijn eerste probleem zou het badlaken zijn, dat neemt zoveel plek in. Handdoeken enzo krijg je meestal wel in hotel/appartement, maar die mag je dan niet meenemen daarbuiten. Of ben ik de enige die zo braaf is me daar aan te houden? :smile: vriend en ik hebben het jaren geleden wel eens gedaan, toen hebben we samen 1 koffer ruimbagage bijgeboekt.
december 2016
juli 2019
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 22 Mei 2019 21:37

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Red ik op mijn sloffen. Zonnebrand doe ik in andere flacons en neem ik ook mee.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mei 2019 21:43

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Haha ik kan dat niet maar ik neem altijd teveel mee.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Mei 2019 22:09

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Makkelijk!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mei 2019 22:09

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ik zou dat niet kunnen. Ik heb pas geleden een grote koffer gekocht voor de vakantie. 20 kilo red ik soms net. Maar ik heb ook altijd teveel mee. Vind dat knap als je met alleen handbagage kan reizen.

Mijn vorige koffer was al voor de helft gevuld met mijn kussen die moet ik echt mee hebben.
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 22 Mei 2019 23:01

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Wij hebben 8 maanden met alleen handbagage gedaan, 4 continenten dus steeds ander weer. Weekje is een peuleschil, zeker als je naar mooi weer gaat..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem308

Bericht 22 Mei 2019 23:15

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ja joh prima te doen. Ter plekke hooguit een extra handdoek kopen of in hotel gebruiken. Wat heb je nou nodig voor een week.
<<

Anoniem281

Bericht 23 Mei 2019 06:14

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Makkelijk! Wij nemen ook alleen handbagage mee naar Spanje dit jaar. Als ik iets mis, koop ik het daar wel.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 23 Mei 2019 06:21

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Oh ik ben echt zo'n type dat veel te veel meeneemt.. Was al jaloers als mensen t met 1 koffer konden doen, laat staan alleen handbagage
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 23 Mei 2019 10:05

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Voor een echte zonvakantie zou ik ook alleen handbagage doen. Als we bijvoorbeeld gaan duiken of echt op pad gaan hele dagen met bergschoenen of zo die mee moeten dan doen we 1 koffer met z'n tweeën.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2019 10:15

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Wij gaan nu ook een week, en door de strengere regels pasten onze handbagage koffers niet meer. Dus hebben we één koffer voor ons tweeën, dan heb ik iig geen handbagage nodig en kan ik mijn gewone tas aan boord meenemen. Ook prima!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Mei 2019 11:10

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ja hoor, red ik makkelijk. Na 3 dagen zonder bagage in Guatemala doe ik al helemaal niet zo moeilijk meer, hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Mei 2019 15:02

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ik red dat niet hoor. Ik heb al een halve koffer vol met slippers, schoenen en mijn stijltang en toilettas (lenzenvloeistof, elektrische tandenborstel met oplader, mijn eigen sulfaatvrije shampoo, omdat je die op de plaats van bestemming vaak niet meteen kopen) haha! Ik denk elke keer, nu ga ik toch echt wat minder meenemen, maar dan nog zit mijn koffer elke keer veel te vol. Meestal trek ik mijn hardloopschoenen aan in het vliegtuig, omdat die het meeste plaats innemen en neem ik alleen Havaianas en Birkenstocks mee.

Ik pak wel altijd het badlaken van het hotel, nemen we gewoon mee hoor als we ergens anders gaan zwemmen. Of ik koop er een die ik na de vakantie weer daar laat.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Mei 2019 15:26

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht al dat het aan mij lag maar ik heb ook gewoon echt niet zoveel nodig.
We hebben wel een hotel met handdoekenservice maar ik neem zelf nog wel een hamamdoek mee.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 27 Mei 2019 21:05

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Nou ben ik even benieuwd, waarom neem je nog zelf een hamamdoek mee dan? Als ik zeker weet dat ik handdoeken van hotel kan gebruiken bij strand/zwembad vind ik dat wel handig dat ik niks zelf mee hoef te nemen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2019 22:52

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Nee joh, ik heb voor een week meestal 20+ kilo :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 28 Mei 2019 07:32

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ik mis het: ‘i travel light’ gen. Dus ga er maar vanuit dat zelfs een weekendje weg bij mij niet met een handkoffertje lukt.
<<

Anoniem316

Bericht 28 Mei 2019 13:11

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Als het daar warm weer is, de handdoeken zijn geregeld evenals het beddengoed dan moet dit me ook wel lukken. Enige wat ik wel zou hebben is dat ik niet 2 dagen hetzelfde aan wil hebben omdat het daar dus warm is en dus zweten en dat vind ik niet fris.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 28 Mei 2019 13:25

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ik kan trouwens ook slecht kiezen, want als je me een auto geeft om mee te nemen, dan zit de auto afgeladen vol, maar ik ben wel vaker tien dagen weg geweest met alleen handbagage en dat kan prima. Dan dwing ik mezelf om keuzes te maken en op vakantie heb ik ook minder te kiezen. Stiekem best fijn.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Mei 2019 13:39

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Ik neem dan altijd een koffer mee van 20 kilo. Deze zit ook altijd helemaal vol, want heb graag te kiezen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 28 Mei 2019 15:39

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Moet lukken!

Wij gaan ruim 2 weken naar de zon, met 2 volwassenen en 2 kids, en nemen 3 handbagage koffers mee en 1 grote ruimbagage koffer. Ik hoop dat het lukt, haha.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Mei 2019 16:31

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

June schreef:Ik kan trouwens ook slecht kiezen, want als je me een auto geeft om mee te nemen, dan zit de auto afgeladen vol, maar ik ben wel vaker tien dagen weg geweest met alleen handbagage en dat kan prima. Dan dwing ik mezelf om keuzes te maken en op vakantie heb ik ook minder te kiezen. Stiekem best fijn.


Herkenbaar! Hoe meer er mee kan, hoe meer ik meeneem. :palm: Als ik geen handdoeken en beddengoed mee hoef te nemen zou het me wel lukken met alleen handbagage denk. Maar een grote koffer krijg ik ook wel vol. :smile:
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 31 Mei 2019 08:49

Re: Hoeveel bagage week naar de zon

Dragonfly schreef:Nou ben ik even benieuwd, waarom neem je nog zelf een hamamdoek mee dan? Als ik zeker weet dat ik handdoeken van hotel kan gebruiken bij strand/zwembad vind ik dat wel handig dat ik niks zelf mee hoef te nemen.


Omdat ik in ons vorige hotel het idee had dat de handdoeken nog waren doordrenkt met zonnebrand van onze voorgangers. En het past nog makkelijk in m’n koffer :smile:
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers