Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Getuige mogelijk niet op bruiloft

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Jul 2019 22:06

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

June schreef:Ik heb je een pm gestuurd!

Ja lief! Mooie foto's, mooie vrouw, mooi stel!
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Jul 2019 07:26

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

June, ik ben ook heeeel benieuwd hoe jullie eruit zagen! Gisteren gemist helaas.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jul 2019 10:16

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Ook ik ben benieuwd.

Aangezien dit topic over getuige gaat wil ik wat vragen aan jullie.

Ik ben door mijn broertje via whatsapp gevraagd om getuige te zijn bij zijn huwelijk. Ik wist al dat ze gingen trouwen (op vakantie heeft hij zijn vriendin ten huwelijk gevraagd). Echter op zo'n korte termijn had ik niet verwacht. Waarschijnlijk gaat het niet zo'n groot feest worden, maar ik vond het vrij onpersoonlijk overkomen om dit zo via Whatsapp aan mij te vragen met daarbij de vraag of ik een kopie van mijn paspoort kon doormailen. Ik heb dus een mailtje gestuurd met de kopie en daarbij ook de vraag of hij nog meer verwacht van mij dan alleen een handtekening. Hij weet overigens wel dat ik verder niet veel met trouwen heb, maar dat ter zijde...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jul 2019 10:27

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

En wat is je vraag aan ons?
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 15 Jul 2019 10:30

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Wat is je vraag, Fred? Ik ben het met je eens dat een verzoek via Whatsapp wat dubieus is. Maar allicht geeft je broertje niet zo om bestaande tradities. Alsnog eervol dat hij jou als getuige wil hebben, toch? Ik zou verder niet zoveel waarde hechten aan de manier waarop de vraag is gesteld. Het zou ook zo een actie voor mijn broer zijn en dat is prima, het past bij hem.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jul 2019 10:38

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

O ja, de vraag helemaal vergeten. Of jullie dat ook onpersoonlijk vinden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jul 2019 10:41

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Ja ik vind het wel wat onpersoonlijk ja. Maar ik ken je broer niet en weet niet hoe hij normaal is. Ook weet ik niet op welke korte termijn hij wil trouwen en dus wil hij misschien gewoon efficient zijn door direct de paspoortgegevens te vragen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2019 10:46

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

In tijdsnood is het op zich niet gek natuurlijk.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jul 2019 10:47

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Eind mei heeft hij haar gevraagd en in oktober gaan ze trouwen. Ik vind dat best een korte termijn.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2019 10:48

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Mja, maar het is niet TE kort om even bij je broer langs te gaan en te vragen of hij getuige wil zijn, op zich. Maarja.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jul 2019 10:49

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Ja dat is best kort maar ook weer niet direct volgende week. Ik heb daar verder niet echt een oordeel over. Maar leuk toch dat je mag getuigen voor hun huwelijk?
Let's discover the world together.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 15 Jul 2019 11:57

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Zo heeft mijn man zijn broer en schoonzus ook gevraagd. Nu wonen wij in Brabant en zij in Badhoevedorp. En trouwden wij een maand later al en wisten ze überhaupt door die vraag pas dat we gingen trouwen. Geloof dat hun blijer waren met de vraag op zich en dat ze getuigen waren dan dat ze zaten met de manier waarop het gevraagd is.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Jul 2019 18:01

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Ik weet niet of ik het onpersoonlijk zou vinden. Heeft je broertje wel veel met trouwen, of is het voor hem vooral praktisch? In dat geval kan ik het me wel voorstellen. Trouwen, klein feestje voor de gezelligheid en o ja, dan moeten we wel getuigen hebben. Zoiets zeg maar.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jul 2019 19:07

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Zijn vriendin heeft er meer mee volgens mij. Toen ze het op een verjaardag (we waren toen met mijn ouders de enige gasten) bekend maakten tijdens het foto's laten zien van hun reis ben ik ze ook vergeten te feliciteren. Wellicht speelt dat ook mee dat ze het op deze manier vragen. Dat ze klein vieren ga ik wel vanuit, maar we krijgen binnenkort de officiële uitnodiging dus ik ben benieuwd of dat klopt.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 15 Jul 2019 19:10

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Ik vind het ook wel onpersoonlijk, maar zou het vooral leuk vinden. Je klinkt niet erg enthousiast over de bruiloft en het is ook wel een klein beetje onaardig dat je mensen vergeet te feliciteren.

Ik vind het trouwens best een eigen topic waard ook. Dit topic ging over iets heel anders, haha. Ik hoop dat je genoeg reacties krijgt.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Jul 2019 19:26

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

O ja, sorry June. Ik heb al voldoende reacties gehad dat een eigen topic niet meer nodig is.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 28 Jul 2019 21:51

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

En dan komen jullie zomaar voorbij op Rumag!! :D
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 28 Jul 2019 21:59

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Haha, inderdaad. Ze kwam daarna nog naar ons toe. “Ja, het werd gefilmd. Jullie raakten niet echt van slag.” :laughcry: Ehh nee.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 28 Jul 2019 23:31

Re: Getuige mogelijk niet op bruiloft

Echt mooi. Zonder blikken of blozen 'Hij kan echt wel terug appen hoor!'. Whahahah.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers