Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rugzak

<<

Anoniem308

Bericht 20 Mei 2019 21:41

Rugzak

Welke rugzak heb jij?

Ik heb nu een dakine wonder maar die vind ik wat onhandig vanwege maar 1 klein vakje. Ik zoek iets dus met meerdere vakjes. En qua inhoud net iets groter(die is 15L)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Mei 2019 21:47

Re: Rugzak

Ik lees mee. Ik gebruik nog steeds mijn eastpak van de middelbare school :angel:
Maar de rits is stuk. Ik wil een nieuwe voor mijn verjaardag.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mei 2019 21:53

Re: Rugzak

Ik ben onlangs ook van m'n Dakine overgestapt op een nieuwe rugzak omdat ik deze toch wat te klein vond.
Ik heb de North Face Vault gekozen, in deze kleur:
https://www.coolblue.nl/product/814955/ ... kokom.html

Die exacte kleur is dus niet meer leverbaar maar het model volgens mij wel. Hij is duidelijk groter dan de Dakine, er kan ook echt heel in, zoals laatst naar Spanje als handbagage: IPad in een grote kinder iPad hoes, ereader, klein luiertasje, speelgoed, wat toiletartikelen en wat elektra kabels enzo en vast nog wel meer. Maar best heel veel dus! Binnenkort moet daar ook nog een 14 inch laptop bij haha.

Maar op zich tevreden over deze dus. Ruim, fijne vakjes, van die water pockets vind ik altijd belangrijk en ik wil graag zo'n borst clip.
Laatst gewijzigd door Marin op 20 Mei 2019 21:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 20 Mei 2019 21:53

Re: Rugzak

Ik kwam een aantal modellen tegen waarvan ik denk hee die zijn leuk

De dakine campus
The north face vault
The north face Jester
<<

Anoniem308

Bericht 20 Mei 2019 21:55

Re: Rugzak

Handig voor jullie reis Marin :) daar wil ik hem ook voor.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mei 2019 21:58

Re: Rugzak

Daar heb ik 'm ook voor gekocht! En vast getest naar Rome en Spanje. Tot nu toe bevalt ie goed dus. Alleen is ie nog een beetje stug in de banden.
Let's discover the world together.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 20 Mei 2019 23:00

Re: Rugzak

Ik heb de Jester. Ik vind hem erg ruim en daardoor perfect voor op vakantie ook.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem281

Bericht 21 Mei 2019 12:52

Re: Rugzak

Ik heb een Dakine Campus van 33l. Vind het een onwijs fijn ding, maar voor dagelijks gebruik eigenlijk weer iets te ruim. Ik gebruik 'm deels voor Tobias (paar luiers, doekjes en een verschoning) maar ook voor de boodschappen. Vind 'm vooral ideaal voor tripjes en korte vakanties. Ik krijg er iig een hoop ingepropt.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Mei 2019 13:07

Re: Rugzak

Ik heb een Fjallraven Kanken rugzak in legergroen, deze is 16ltr dus weinig winst ten opizchte wat je niet hebt en daarom misschien niet helemaal wat je zoekt.

Ik gebruik hem vooral als ik met de kinderen ben, vooral omdat we de kinderwagen steeds minder gaan gebruiken, dus als soort van luiertas, een mapje met luiers, billendoekjes, luierzakjes en een verschoningsmatje zit er standaard in, meestal ook een Dopper met water en de draagzak, dat past allemaal makkelijk. Er zit wel een vakje in voor een tablet, een voor vak en twee zijvakjes voor een drinkfles of iets dergelijks maar geen klein vakje voor losse dingen, dat laatste vind ik wel jammer.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 21 Mei 2019 13:35

Re: Rugzak

Ik gebruik al jaren de topaz 18. Hij weegt slechts een paar honderd gram, dus zeer comfortabel omdat je dan geen hoog startgewicht hebt. Daarnaast kan je hem groter en kleiner maken.
Deze heb ik https://www.bergfreunde.nl/boreas-topaz ... gKJr_D_BwE
<<

Anoniem308

Bericht 21 Mei 2019 13:45

Re: Rugzak

Goede tips allemaaal. Vanochtend even bij bever geweest en ik twijfel nog een beetje.

The north face rugzakken zijn allebei wel echt groot. Die zal ik in het dagelijks leven amper gebruiken daardoor. Neig dus meer naar een rugzak van 20-25 liter nu.

Vond de eastpack extra floid ook erg mooi en de fjalraven high coast.
<<

Anoniem273

Bericht 22 Mei 2019 17:59

Re: Rugzak

Ik heb een Doughnut, heel blij mee. Veel vakjes, een laptop/tablet vakje en ziet er leuk uit, vind ik ;)

Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 24 Mei 2019 22:50

Re: Rugzak

Ik heb deze:

https://www.wehkamp.nl/venice-rugzak-roze-16245701/

Deze uitvoering is bij Wehkamp uitverkocht, maar hij is er in veel meer uitvoeringen. Ik vind hem erg prettig.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers