Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaan slapen na late dienst

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Mei 2019 10:40

Gaan slapen na late dienst

Ik weet even niet goed onder welke pijler, dus vandaar algemeen gekozen

Voor degene met late dienst, gaan jullie meteen naar bed?
Ik heb zelf late diensten tot half 11, kan dan redelijk meteen naar bed, maar wil dan nog wel ff op mn telefoon kijken (Ja heel slecht) en/of lezen)
Vriend heeft late diensten, tot een uur of 1, of 3, en kan dan niet meteen naar bed. Binnen het uur is hij niet boven, en ik vind dat zelf best lang. Deze week was hij pas om 3uur thuis, en ligt dan pas om 4 uur/half 5 in zijn bed. Op zulke tijden denk ik wel eens, moet je echt zo lang beneden zitten om 'tot rust te komen' (hij kijkt dan veelal tv).
Ik was benieuwd hoe dat bij anderen was
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Mei 2019 11:23

Re: Gaan slapen na late dienst

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar als dit voor je vriend nodig is, prima toch :)
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mei 2019 11:29

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik heb dan wel nooit late dienst, maar vind het na een werkdag ook prettig om een uurtje ‘bij te komen’.
Na een hele dag tussen (dementerende) mensen is dat ook gewoon nodig in mijn geval.
Waar zit voor jou het probleem? Dat ie niet naar bed komt of dat ie de volgende dag langer blijft liggen?
<<

Anoniem268

Bericht 18 Mei 2019 11:37

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik had ook altijd wel een uurtje nodig na een late dienst en zelfs na een nachtdienst keek ik altijd even tv voordat ik ging slapen. Direct slapen lukte bijna nooit, wat echt frustrerend is als je laat -> vroeg moet werken.
<<

Anoniem300

Bericht 18 Mei 2019 11:51

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik had ook wel altijd een uurtje nodig om.te ontspannen hoor voor ik naar bed ga na een late dienst.
Nu draai ik slaapdiensten (late dienst, slapen en vroege dienst)en moet zeggen doordat ik niet nog naar huis hoef te rijden scheelt wel ik val daar sneller in slaap.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 18 Mei 2019 11:56

Re: Gaan slapen na late dienst

Mijn man heeft late dienst tot 23 uur. Hij komt meestal rond 2 uur pas in bed.
Ook na een nachtdienst gaat hij pas 2 uur later slapen.
Soms brengt hij zoon naar school maar vaak ook niet en dan gaat hij ook pas om 9 uur naar bed. Hij is dan om 7 uur thuis.
<<

Anoniem308

Bericht 18 Mei 2019 12:04

Re: Gaan slapen na late dienst

Mijn avonddienst duurt tot kwart voor 12, ben dan 20 min later thuis ongeveer. Ik ga meestal rond 1 uur naar bed. Even een serie kijken, douchen en bijkomen.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 18 Mei 2019 12:56

Re: Gaan slapen na late dienst

Avonddienst duurt hier tot half 12 dus ben meestal rond 12 uur thuis. Dan zit ook nog ff beneden en als man de volgend dag moet werken gaan we redelijk vlot naar boven waar ik dan nog ff relax en wat op mijn telefoon doe. Meteen slapen lukt meestal niet. Rond 1 uur probeer ik wel echt te gaan slapen omdat de kinderen de volgende dag weer op tijd wakker zijn of naar school/KDV moeten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 18 Mei 2019 13:41

Re: Gaan slapen na late dienst

Avonddiensten duren bij ons tot 12 uur en voordat ik thuis ben is het 1 uur. Ik kan dan ook echt niet meteen slapen, ik heb echt nog wat tijd voor mezelf nodig. Dat kan een uur zijn, maar meestal 2 uur. Hangt er ook vanaf of ik de volgende dag vrij ben, of dan weer een iets vroegere dienst heb (of dezelfde dienst).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Mei 2019 15:33

Re: Gaan slapen na late dienst

Popcorn schreef:Ik heb dan wel nooit late dienst, maar vind het na een werkdag ook prettig om een uurtje ‘bij te komen’.
Na een hele dag tussen (dementerende) mensen is dat ook gewoon nodig in mijn geval.
Waar zit voor jou het probleem? Dat ie niet naar bed komt of dat ie de volgende dag langer blijft liggen?


Indirect dat laatste. Ik laat hem vrij in zijn eigen dingen, zal ook niet zeggen dat hij eerder naar bed moet. Maar had t zelf fijner gevonden als hij iets eerder naar bed gaat zodat hij idd ook iets eerder eruit komt. Dan zie ik hem langer:) en omdat t voor mij dus niet echt helemaal herkenbaar is
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 18 Mei 2019 16:12

Re: Gaan slapen na late dienst

Onze avonddiensten duren tot 23:00 uur. En nu is dat iets anders door zoon zijn laatste voeding. Maar ik bleef voorheen dan ook wel echt op tot een uur of 1. Ik moest echt even tot rust komen in mijn hoofd. Zeker omdat die diensten erg druk zijn aan het einde(vaak ook pas rond half 12 weg op mijn werk) anders schrik ik in de nacht wakker van onverwerkte dingen of die ik dan vergeten zou zijn.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Mei 2019 17:58

Re: Gaan slapen na late dienst

Toen ik nog late diensten had tot 23u kon ik niet meteen naar bed. Dat werd vaak pas 1 a 2u omdat ik eerder toch niet kon slapen.
Had dan ook echt even tijd nodig on m’n dag te verwerken en iets voor mijzelf te doen (Tv kijken of lezen), dus herken daarin je vriend wel eigenlijk.
Juli 2019
<<

Anoniem298

Bericht 18 Mei 2019 19:46

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik ga ook niet gelijk naar bed als ik thuis kom na een late dienst. Meestal ben ik rond 00.30 uur thuis, het wordt dan zo 01.30 uur voor ik in bed lig. Ik drink nog even wat, reageer op berichtjes waar ik eerder die dag niet aan toegekomen was en meestal merk ik na een uurtje dat ik toch wel moe word en dan ga ik naar bed. Ik kan soms langer blijven liggen de volgende ochtend, soms ook niet. Dat is lastig (en vermoeiend, maar dat uur eerder naar bed gaan helpt niet, omdat ik dat uur alsnog wakker lig.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Mei 2019 06:11

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik werk met een late dienst tot 23.30 en ben meestal rond 23.45/24.00 thuis. Vaak gaat mijn wekker de volgende ochtend rond 7.00. Ik blijf dus meestal niet lang bekenden hangen. Meestal doe ik nog even een snel rondje social media en forum en ga dan naar bed.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2019 06:38

Re: Gaan slapen na late dienst

Als ik een late dienst had, was ik rond middernacht thuis. Vaak lag m'n man dan al in bed maar soms nog wel wakker. Ik ging wel eigenlijk altijd direct naar bed maar ging dan nog even lezen om tot rust te komen.
Let's discover the world together.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 19 Mei 2019 06:54

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik ga na een late dienst ook niet meteen slapen. Meestal drink ik even wat beneden en dan ga ik wel naar bed maar in bed ga ik dan nog een uurtje tv kijken. Als ik wil kan ik wel meteen slapen maar ik slaap dan heel onrustig en dan word ik ook niet lekker uitgerust wakker.
2010 2012
<<

Kira

Bericht 19 Mei 2019 07:55

Re: Gaan slapen na late dienst

Als ik repetitie heb gehad ben ik rond 22.30 thuis. Meteen naarbed kan ik niet maar om 6u gaat wel de wekker. Ik blijf dan maximaal een uurtje op en ga dan toch naar bed. Meestal val ik na rustig liggen wel in slaap.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 19 Mei 2019 22:14

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik werk regelmatig tot 23.00 en ben dan pas rond 23.45 thuis. Kan dan nooit meteen slapen. Ga altijd nog even rustig op de bank zitten en daarna even douchen dus dan ga ik pas rond 1 uur naar bed. Probeer het niet te laat te maken want de volgende ochtend gaat de wekker weer om 7 uur.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 20 Mei 2019 08:33

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik ben rond 22.30 thuis na een late dienst. Ik kan echt niet meteen naar bed en slapen dan. Ik ga dan meestal tussen 00.00 en 00.30 naar bed en dan lukt het redelijk om in slaap te vallen. Ga ik eerder naar bed ga ik alleen maar liggen draaien en ben ik heel onrustig en val ik dus ook heel onrustig in slaap wat echt niet fijn is.
Dus ik snap je vriend ook heel goed. Ik zou willen dat ik net zoals jij meteen in slaap kan vallen na een late dienst, helemaal als ik de volgende ochtend weer een vroege heb, maar ik heb echt nog veel te verwerken voordat ik kan gaan slapen.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2019 08:39

Re: Gaan slapen na late dienst

Mijn vriend 'moet' inderdaad ook minstens een uur even niksen als hij laat thuis is uit het werk.
<<

Anoniem271

Bericht 20 Mei 2019 10:23

Re: Gaan slapen na late dienst

Ik heb 5 jaar ook late diensten gewerkt (het laatst was tot 02:30u). Als ik daarvan thuis kwam kon ik nooit meteen slapen. Ik ging altijd douchen en dan nog wat lezen of zo of een serie kijken. Gelukkig hoefde ik de volgende dag maar zelden vroeg uit bed, maar ideaal was het niet.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers