Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heerst dit?

<<

Anoniem282

Bericht 14 Mei 2019 16:23

Heerst dit?

Ik voel me erg rot sinds gisteravond: werd misselijk en inmiddels na 1 uur nachtrust en verder alleen maar op bed liggen, heb ik nog steeds zo’n maagpijn. Omdat ik emetofobie heb vind ik dit heel eng en hoopte ik erop dat jullie wellicht weten of dit heerst? Het overgeven was 8 uur lang heel heftig; ik ben alleen nog ontzettend misselijk en naast kleine slokjes water ben ik nog niet verder gekomen dan 1,5 biscuitje. M’n maag is dus vrijwel leeg, maar de angst dat ik na iets gegeten te hebben weer te moeten overgeven is overheersend.

Heb me lang niet zo beroerd gevoeld en hoopte op herkenning/geruststelling.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Mei 2019 16:29

Re: Heerst dit?

Geen idee of dit heerst in jouw omgeving. Sterkte!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Mei 2019 16:29

Re: Heerst dit?

Zowel m'n man, m'n schoonvader als m'n zoon zijn behoorlijk ziek geweest net, ook met veel overgeven. Zou goed kunnen dat het heerst.
Beterschap, hoop voor je dat je niet meer over hoeft te geven!

Eén troost: bij bovenstaande gevallen was het zeer krachtig maar ook kort.
Laatst gewijzigd door Marin op 14 Mei 2019 16:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Mei 2019 16:36

Re: Heerst dit?

Mijn manager had het inderdaad ook. Verder heb ik er nog niemand over gehoord.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Mei 2019 18:53

Re: Heerst dit?

Dank jullie wel!

Zo ervaar ik het ook: zeer krachtig maar kort. Wist niet wat me overkwam opeens.
<<

Anoniem277

Bericht 14 Mei 2019 19:24

Re: Heerst dit?

Ja helaas wel. Hier is het al 2 maanden aan de gang. Steeds als ze er vanaf zijn, neemt de volgende het van school mee en beginnen ze weer opnieuw
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 14 Mei 2019 21:28

Re: Heerst dit?

Bij de instelling waar ik werk zijn twee groepen in quarantaine ivm besmettelijke buikgriep. Dus er gaat wel wat rond.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 15 Mei 2019 09:37

Re: Heerst dit?

Ik ben ook herstellende van een buikgriepvirus. Eerst begon mijn jongste zoon, toen kreeg ik het. Ik heb helaas vorige week enorm veel overgegeven.
M:21072011
J :08012014
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 15 Mei 2019 10:00

Re: Heerst dit?

Ik heb dit afgelopen zondag gehad. Vaak krampen en heel misselijk, gelukkig zonder overgeven. Maar omdat ik crohn heb dacht ik dat het daarvandaan kwam dus zocht er verder niks achter. Maandag was het ook weer over.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2019 10:19

Re: Heerst dit?

Paar weken geleden gehad. Kort maar krachtig idd!
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 28 Sep 2018 11:12

Bericht 15 Mei 2019 10:23

Re: Heerst dit?

Hier drie kinderen die dit ook hebben (gehad). Alle drie begonnen ze 's nachts rond een uurtje of 2 met overgeven. Halverwege de ochtend is het weer voorbij, eind van de middag begonnen ze voorzichtig weer te eten. Zondag had de middelste het, gister de jongste en nu de oudste. Ik ben heel hard aan het duimen dat het mij overslaat, ik moet morgen een training geven...
2009~2011~2014
<<

Anoniem282

Bericht 15 Mei 2019 16:05

Re: Heerst dit?

Zo, was ik weer. Gisteren heb ik bijna continu geslapen nadat het overgeven gestopt was. Nu nog erge maagpijn en slap, maar het is dus herkenbaar voor jullie.

Wat naar Anelisan dat het bij jullie thuis telkens terugkomt. Dan is 2 maanden echt lang!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Mei 2019 18:06

Re: Heerst dit?

Beterschap!
Ik had het zelf donderdag en vrijdag. Terwijl er woensdag nog niks aan de hand was

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers