Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

<<

Anoniem301

Bericht 16 Jun 2020 21:14

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Leuk, ben benieuwd of ze het lekker vindt!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Feb 2021 12:47

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Studie: Hoe vonden jullie de burgers?

Ik wil meer vega eten, maar vind het nog lastig hoor. Vooral mijn man mist het vlees wanneer ik dat weglaat/vervang in bekende recepten.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Feb 2021 13:06

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Ik heb het nog nooit gekocht. Ik kom eigenlijk door de corona nooit meer in de stad. En dit zit ook een beetje in een achteraf stukje in de stad. Maar het zit nog in mijn achterhoofd wil het wel een keer proberen.

Ik eet ook minder vlees als mijn vriend er niet is. Ik heb er niet zo'n moeite mee en zeker als het ergens door heen zit vind ik het wel lekker. Als mijn vriend thuis is maak ik vaak een apart bakje voor mijn dochter en is het ook weer opgelost.

Van garden gourmet hebben ze gegrilde stukjes (zo heet het volgens mij ook) die vind ik echt prima om door de nasi te doen ipv kip.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Feb 2021 13:13

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Oh ja, wij eten bij de bami of nasi tegenwoordig ook vaak de vega saté van Mora, zijn van die bakjes in de vriezer. Echt prima te doen die en ik mis het vlees dan zeker niet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Feb 2021 13:36

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Carrie schreef:Ik heb een lekkere tip voor je dochter. Boekoeloekoe heet het. Hier kun je zelf vega burgers mee maken.

https://www.boekoeloekoe.nl/

Een collega heeft me een zakje gegeven en het is echt heel lekker! Je moet er zelf o.a. ui en ei bij doen en dan kun je 4 burgers maken. Heb zelf gister weer via de site besteld. M’n man die wel vlees eet vindt het ook super lekker.


Ik lees dit nu, wat een leuke tip! Ik ga dat eens proberen!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Feb 2021 13:38

Re: dochter eet geen vlees meer. Tips voor vervangers?

Olíve schreef:
Carrie schreef:Ik heb een lekkere tip voor je dochter. Boekoeloekoe heet het. Hier kun je zelf vega burgers mee maken.

https://www.boekoeloekoe.nl/

Een collega heeft me een zakje gegeven en het is echt heel lekker! Je moet er zelf o.a. ui en ei bij doen en dan kun je 4 burgers maken. Heb zelf gister weer via de site besteld. M’n man die wel vlees eet vindt het ook super lekker.


Ik lees dit nu, wat een leuke tip! Ik ga dat eens proberen!


Ja zou ik zeker doen, het is nog steeds een hit hier in huis! Het is echt superlekker. Studiebol je kunt het ook online bestellen! Echt wel de moeite (vind ik).
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers