Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week (19)!

<<

Geel

Bericht 06 Mei 2019 12:54

Re: Nieuwe week (19)!

Vandaag: ik heb officieel nog vakantie, maar gebruik mijn dag om lessen voor te bereiden en mijn mailbox leeg te werken enzo. M is toch bij mijn man, dus ik heb de tijd.
Dinsdag: vrij, nog wat kleine klusjes in huis doen. Ik heb een soort voorjaarsschoonmaakvirus te pakken, echt te gek!
Woensdag: werken, 's avonds ergens Ajax kijken, ik vind het supertof om te volgen deze keer.
Donderdag: vrij, naar de verloskundige en verder niets bijzonders. 's Avonds lessen voorbereiden
Vrijdag: vrij, 's avonds tv met mijn man.
Zaterdag: mijn man geeft de hele dag rondleidingen in de kerk, dus ik zit een beetje aan huis gekluisterd. Nog geen idee wat ik ga doen.
Zondag: kerk en Moederdag. Even een bosje bloemen brengen bij m'n moesje.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 06 Mei 2019 13:07

Re: Nieuwe week (19)!

Krijg je ook tips over voeding, Marin? Als ik niet goed eet voor ik krachttraining doe, dan kan ik ook naderhand bijna niks meer.

Succes met voorbereiding vandaag, Geel. Je klinkt ontspannen! Jij ook succes, Uffe!
Olifant, sterkte vanmiddag. Hopelijk is het een mooi afscheid.


Mijn week:
Vandaag: vanavond troep opruimen die nog over is van de rommelmarkt gisteren. Een deel gaat naar de kringloop en een deel naar de stort. Vanavond ook nog samen met mijn vriend sporten.
Dinsdag: vroeg werken en eind van de middag een huis bezichtigen. 's Avonds sporten, nog een beetje werken en mijn vriend liefde geven.
Woensdag: Werken en in de avond eten met vriendinnen.
Donderdag: In de ochtend sporten, daarna werken en daarna borrel van werk.
Vrijdag: werken, sollicitatie, fysio, sporten en een vrije avond.
Zaterdag: lunchen met een vriendin en verder nog geen plannen.
Zondag: Mijn vader en stiefmoeder komen rond lunchtijd. Eind van de middag ga ik nog sporten.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mei 2019 13:10

Re: Nieuwe week (19)!

Wow Geel je bent alweer 24 weken zwanger!
June spannend naar een huis kijken! In dezelfde plaats als waar jullie nu wonen?

Vandaag: werken
dinsdag: Bo naar de peuterschool brengen, daarna door op de fiets naar werk.
woensdag: werken, 's avonds hardlopen
donderdag: vrij samen met Bo. In de avond naar boks en bodyfit
vrijdag: werken in de avond geen plannen
zaterdag: hardlopen, of ik ga zondag hardlopen. Verder de weekboodschappen doen, beetje opruimen in huis en daarna met mijn man en Bo en de rest van de familie naar mijn oma, zij is jarig. Daarna gaan we met zijn allen naar een pannenkoekenrestaurant.
zondag: Moederdag, ik ga in de avond uit eten met mijn moeder en mijn man gaat met Bo naar zijn moeder.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 06 Mei 2019 14:01, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 06 Mei 2019 13:16

Re: Nieuwe week (19)!

Klinkt als een leuke week, Carrie!

Nee, we zijn nu aan het zoeken in de geboorteplaats van mijn vriend. We willen graag wat meer familie in de buurt hebben. Daar is een intercitystation en er is veel hei/bos in de buurt, dus dat maakt het een betere keuze dan in de buurt van mijn familie.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mei 2019 13:19

Re: Nieuwe week (19)!

June schreef:Klinkt als een leuke week, Carrie!

Nee, we zijn nu aan het zoeken in de geboorteplaats van mijn vriend. We willen graag wat meer familie in de buurt hebben. Daar is een intercitystation en er is veel hei/bos in de buurt, dus dat maakt het een betere keuze dan in de buurt van mijn familie.

Ah ok, ja die keuze snap ik dan wel!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 06 Mei 2019 13:32

Re: Nieuwe week (19)!

Wat ik nog liever wil, is alle familie onze kant op en dat de huizen hier betaalbaar zijn, maar dat lijkt een wat minder realistische keuze vreemd genoeg :face:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Mei 2019 13:34

Re: Nieuwe week (19)!

June schreef:Krijg je ook tips over voeding, Marin? Als ik niet goed eet voor ik krachttraining doe, dan kan ik ook naderhand bijna niks meer.


Het was ongeveer een uurtje na m'n ontbijt, maar misschien kan ik beter met kwark ontbijten op sportdagen, ipv speltbeschuit. En neem een eiwitshake achteraf en vanavond ook nog kwark.

Succes met de huizenjacht!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mei 2019 13:39

Re: Nieuwe week (19)!

June schreef:Wat ik nog liever wil, is alle familie onze kant op en dat de huizen hier betaalbaar zijn, maar dat lijkt een wat minder realistische keuze vreemd genoeg :face:.


Ah ja, waar je nu woont is natuurlijk wel ontzettend leuk en fijn!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Mei 2019 13:42

Re: Nieuwe week (19)!

Goed bezig Geel, werken op je laatste vakantiedag en ook nog schoonmaakkriebels.

June, succes met de bezichtiging.

Vandaag:Vrij. Ik heb me net beter gemeld, ook al zijn mijn ogen niet helemaal genezen. Vandaag de eerste echte schooldag van onze middelste, wat een heerlijke rustige ochtend heb ik gehad! Ik heb zelfs via Albelli een compleet fotoalbum van hem kunnen maken, over de afgelopen twee jaar. Dat geeft echt rust moet ik zeggen. Vanmiddag nog even boodschappen doen en het doel is om ergens vandaag nog te gaan hardlopen.
Dinsdag:Vrij. In de ochtend heb ik een medische keuring voor mijn nieuwe baan. Morgenavond ga ik een hapje eten met een vriendin en daarna heb ik nog een personal training in de sportschool.
Woensdag:Werken
Donderdag:Werken
Vrijdag:De jongste naar het KDV dus lekker een ochtend voor mezelf. Ga sporten en inkopen doen voor het weekend.
Zaterdag:Taarten maken en hapjes voorbereiden en dan ‘s middags de verjaardagen van D en J vieren.
Zondag:J wordt 1 jaar! We hebben het dus al gevierd en daarom geen grote plannen. Ik hoop nog even te kunnen sporten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Mei 2019 14:37

Re: Nieuwe week (19)!

Hoe vond hij het op school Lady?

Dank je June, spannend een huis bezichtigen!
⁠♡♡♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2019 16:12

Re: Nieuwe week (19)!

Leuk June, ben benieuwd welke plaats het is!
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 06 Mei 2019 16:46

Re: Nieuwe week (19)!

Ik heb een weinig spannende week.

Maandag werken
Dinsdag werken
Woensdag werken
Donderdag mijn moeder komt een dagje langs. We wonen twee uur rijden uit elkaar en donderdag gaan we lekker een dag samen op pad.
Vrijdag mijn schoonvader naar het ziekenhuis brengen voor een operatie en hem weer thuisbrengen
Zaterdag geen plannen
Zondag concert samen met mijn vriend
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 06 Mei 2019 18:11

Re: Nieuwe week (19)!

Bedankt meiden, ik ben heel benieuwd! Ze geven schitterend weer op in ieder geval.

Spannend June!
<<

Anoniem282

Bericht 06 Mei 2019 23:12

Re: Nieuwe week (19)!

Bliss schreef:Guattari, ik ga tijdelijk weer als leerkracht aan de slag in mijn woonplaats tot aan onze verhuizing eind september. Ik ga ondersteuning en ziektevervanging doen in diverse groepen. Even omschakelen weer en ik vind het ook wel weer spannend, dus zal blij zijn als de kop eraf is. Denk dat het daarna wel weer leuk is.


Oh wat leuk! En wat fijn dat het in je woonplaats is; dan heb je hopelijk weinig reistijd. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar met al jouw ervaring komt dat zeker goed. Succes en veel plezier!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers