Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kiespijn

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Mei 2019 05:53

Kiespijn

Mijn vriend heeft al weken kiespijn. Hij is al 2x naar de kaakchirurg geweest en 3x naar de tandarts maar die kunnen allebei niets vinden. Overdag heeft hij er bijna geen last van maar s’nachts is het drama. Iemand die dit herkent of enig idee heeft wat het kan zijn? We worden er inmiddels allebei een beetje wanhopig van.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 02 Mei 2019 06:48

Re: Kiespijn

Vervelend! Kunnen het z’n oren zijn? Alles staat daar in verbinding namelijk.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 02 Mei 2019 07:32

Re: Kiespijn

Zijn er foto's? Ik heb veel kiespijn in een kies gehad. Wortelkanaalbehandelingen, een keer de vulling via het tandvlees laten verwijderen. Blijkt dat die kies met het puntje in de neusholte zit. Als ik dan verkouden ben of ik verstopte holtes heb, dan doet dat veel pijn.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 02 Mei 2019 07:37

Re: Kiespijn

Mijn man heeft iets soortgelijks gehad, jaren geleden. Dat bleek een ontsteking in zijn kaakkopje. Irritant, gruwelijk pijnlijk maar onschuldig. Ik weet eigenlijk niet meer of hij toen medicatie gehad heeft, of gewoon pijnstilling.

Is hij al bij de huisarts geweest? Anders zou ik daar sowieso eens naartoe gaan.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Mei 2019 19:16

Re: Kiespijn

Ze hebben al 2x foto’s gemaakt maar de kaakchirurg en de tandarts zien daar niets aan. Maandag maar eens langs de huisarts dan, hij is goed verkouden dus het zou daar ook wel door kunnen komen ja. Bedankt voor jullie reacties!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Mei 2019 19:23

Re: Kiespijn

Holteontsteking, bij mij zag tandarts op foto veel snot in mijn holtes. Doet echt heel veel pijn ja.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 03 Mei 2019 19:54

Re: Kiespijn

Ik kan hem alleen maar aanraden om eens een kaakfysiotherapeut te bezoeken. Het heeft mij geholpen, maar uiteindelijk was een wortelpuntoperatie noodzakelijk. Ik mijn geval was het een soort kettingreactie. Ontsteking aan het kaakgewricht, stress, kies getrokken, wortelkanaalbehandeling in andere kies etc. Ik ben er nu na 2 jaar nog steeds niet helemaal af. Verkoudheid lijkt hier ook een rol te spelen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 03 Mei 2019 20:23

Re: Kiespijn

Als hij zo verkouden is, kan ik physiomer strong aanraden. Gebruik ik altijd als ik last heb van mijn holtes. Holtepijn kan wel heel erg doortrekken, ik voel het ook altijd in mijn kiezen/kaakbot. Wel super naar voor hem zeg, hoop dat het snel beter gaat!

Oja, dat hij ‘s nachts last heeft komt misschien doordat er dan meer druk op staat. Misschien helpt het om wat hoger te liggen, op twee kussens bijvoorbeeld.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Mei 2019 19:15

Re: Kiespijn

Bedankt nog voor de tips dames! Het lag niet aan zijn holtes maar het blijkt een vergroeiing aan zijn kaak te zijn. Hij wordt op korte termijn geopereerd dus ik hoop dat het dan over is!

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers