Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kwam jij laat achter bij je partner?

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 26 Apr 2019 21:17

Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ik kwam er vanavond (na ruim 6 jaar samen) achter dat mijn man bang is voor muizen. Er rende er 1 langs de schuur, heb hem nog nooit zo hard naar binnen zien rennen :thumbup:
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 27 Apr 2019 07:42

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Dat hij een beugel heeft achter zijn tanden whaha. Je ziet het niet, voelt her niet. Maar ineens op een avond had hij het erover dat zijn beugel was los geschoten. Najaaaa...zoiets zég je toch :smile: ?
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 16:03

Bericht 27 Apr 2019 07:42

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ik kwam er laatst achter dat hij vroeger piano heeft gespeeld.

Dat vond ik best wel verrassend aangezien hij heel groot en breed is en super grote handen (sexy!) heeft dus het is niet echt een piano type. :-)

Laatst was er ook iets, dat ik zei: goh dat wist ik helemaal niet. Maar dat weet ik niet meer.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Apr 2019 07:49

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Mijn schoonmoeder kwam er na 20jr pas achter dat m'n schoonvader helemaal geen sperziebonen lust haha
30-04-2017
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2019 08:33

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Dat hij 3x heeft moeten afrijden :smile: wat een loser.
<<

Anoniem328

Bericht 27 Apr 2019 09:07

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

3x? Wat een loser inderdaad!

Ik wist dat mijn man niet de beste eter was vroeger maar ik kwam er pas laat achter dat hij een tijd lang alleen op appelmoes heeft geleefd :razz:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 27 Apr 2019 12:20

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Bij mijn ex kwam ik er na 2,5 jaar achter dat hij nog een halfbroertje had. Hij had er dan wel geen contact mee (ook niet met zijn vader) maar ik vond het echt heel raar dat hij dat nooit had verteld.
10.04.17
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Apr 2019 20:32

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Wow, 3x afrijden en dan ben je een loser? Wat een onzin.

Ik kan me niks bedenken waar ik laat achter kwam. Misschien komt het nog :smile:

♥♥
<<

Anoniem279

Bericht 28 Apr 2019 08:15

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Elliot schreef:Wow, 3x afrijden en dan ben je een loser? Wat een onzin.

Ik kan me niks bedenken waar ik laat achter kwam. Misschien komt het nog :smile:

Haha, exact dit. Met name de eerste regel trouwens.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Apr 2019 08:16

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ik vermoed dat Olijfje sarcastisch is.

Ik heb geen idee bij mijn man trouwens.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem328

Bericht 28 Apr 2019 08:36

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Burn klopt :wink:
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2019 09:55

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Zeikerds. Mijn man is natuurlijk geen loser, ik vond het alleen zo grappig omdat hij altijd vindt dat ik als een slak doe in de auto en moet doorrijden etc etc. Kwam ik er dus achter dat hij pas na 3x afrijden een rijbewijs kreeg haha.
<<

Anoniem279

Bericht 28 Apr 2019 10:03

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ach, misschien reed hij ook wel te hard en onverantwoord tijdens zijn eerste twee examens en is dat de reden van zakken geweest.

Deze zeikerd mag trouwens hopen dat ze in één keer slaagt, maar ik zie het ook wel gebeuren dat ik er meerdere keren over doe. Vandaar dat ik m’n bedenkingen had bij het woordje loser.
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2019 10:15

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Flo schreef:Ach, misschien reed hij ook wel te hard en onverantwoord tijdens zijn eerste twee examens en is dat de reden van zakken geweest.

Deze zeikerd mag trouwens hopen dat ze in één keer slaagt, maar ik zie het ook wel gebeuren dat ik er meerdere keren over doe. Vandaar dat ik m’n bedenkingen had bij het woordje loser.


Ik bedoel loser juist lief en plagerig, ik vind er helemaal niets van als mensen niet in 1x of in 5x slagen. Hoef ik ook niets van te vinden, want ik vind dit zo’n moment opname. Je kan een wereldrit rijden en de examinator zal je laten zakken op iets kleins, terwijl ik 2 fouten maakte en toch slaagde. Maar op mijn man kan ik altijd zo lekker fitten omdat ik dacht: wát jij rijdt 3x af en zeikt op mij!??
<<

Anoniem304

Bericht 28 Apr 2019 10:35

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ik kwam er vrij laat achter dat mijn vriend kan paardrijden.
Okay als je ouders een fokkerij hebben is het misschien niet heel raar, maar ik had het gewoon niet verwacht van hem haha.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Apr 2019 10:59

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Dat ie spinazie niet lekker vindt. Ik heb het letterlijk jaren gemaakt, toen ik erachter kwam.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 28 Apr 2019 17:55

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Bij de Eiffeltoren deed hij moeilijk over de lange rij, druk, zonde van de tijd, zo bijzonder zou het vast niet zijn. Na even praten kwam eruit dat hij hoogtevrees heeft en er daarom niet op wilde.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Apr 2019 18:34

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Sinds gisteren weet ik dat mijn man een aversie heeft van honden met krullen. En dan denk je dat je iemand kent na 18 jaar verkering.
<<

Anoniem335

Bericht 28 Apr 2019 18:38

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Ik kwam er na half jaar of jaar achter dat mn vriend een heftig ongeluk had gehad. Hij zei; heb je mijn litteken dan nooit gezien (onder zn kaak)? Ik; nee... Vond ik ook laat, inmiddels al 10 jaar samen. Het kwam ter sprake omdat ik zei dat ik nog wel eens graag een helicoptervlucht mee wilde maken, hij zei dat hij bijna in een traumaheli had gelegen.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 28 Apr 2019 22:43

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Dat hij mijn collega was.

We werkten beide als vrijwilliger bij hetzelfde bedrijf. Ik had hem echt nog nooit gezien. :palm:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Apr 2019 08:09

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

SoGood schreef:Sinds gisteren weet ik dat mijn man een aversie heeft van honden met krullen. En dan denk je dat je iemand kent na 18 jaar verkering.

Haha! Nou ja!

Ik kan me eigenlijk niet zo snel iets bedenken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Apr 2019 08:58

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Roodkapje schreef:Dat hij mijn collega was.

We werkten beide als vrijwilliger bij hetzelfde bedrijf. Ik had hem echt nog nooit gezien. :palm:


Was dat toen je elkaar leerde kennen of al tijdens je relatie?
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Apr 2019 22:33

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Toen we al een jaar of 7 samen waren zaten we op een terras in Luik en bestelde hij een hele maaltijd in vloeiend Frans. Ik had geen idee dat hij Frans sprak en zat echt met open mond te kijken.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2019 08:16

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Spencer schreef:Toen we al een jaar of 7 samen waren zaten we op een terras in Luik en bestelde hij een hele maaltijd in vloeiend Frans. Ik had geen idee dat hij Frans sprak en zat echt met open mond te kijken.

Wow, dat zou ik wel sexy vinden.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 30 Apr 2019 08:23

Re: Waar kwam jij laat achter bij je partner?

Haha dat van dat afrijden had ik toevallig van de week. Ik was er van overtuigd dat hij het in 1x gehaald had maar ook hij is een keer gezakt!
⁠♡♡♡
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron