Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsweekend! Wat ga jij doen?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Apr 2019 15:19

Re: Koningsweekend! Wat ga jij doen?

Daar kan ik natuurlijk niet niet bij aanwezig zijn. Schorre stem morgen denk ik, al zijn klassiekers zijn voorbij gekomen. En hij heeft lekker weekje vakantie gehad.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 27 Apr 2019 15:48

Re: Koningsweekend! Wat ga jij doen?

Wow marsy dat klinkt echt heel leuk!

Ik ben naar de kleedjes markt geweest. En een heel gezellige dag gehad met een vriendin en onze dochters. Mijn vriend moest werken voor Koningsdag. We zijn allebei helemaak af, dus morgen houden we een rustdagje
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Apr 2019 16:12

Re: Koningsweekend! Wat ga jij doen?

Leuk Marsy!!

Wij doen dit jaar niet aan Koningsdag.
Morgen vieren we de 2e verjaardag van E en eigenlijk zouden we daar donderdag alles voor regelen en doen maar m'n oogarts gooide deze planning in de war.

Alles vandaag dus moeten doen en daardoor geen tijd om Koningsdag te vieren.
30-04-2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 28 Apr 2019 06:31

Re: Koningsweekend! Wat ga jij doen?

Wij zijn een weekendje weg.
We hebben gisterochtend 2 uur gezwommen. Daarna lekker geluncht in ons huisje. Daarna bij een waterval hier om de hoek wezen kijken, stukje gewandeld.
Daarna zochten we in de omliggende dorpjes iets Koningsdagachtigs, maar het was uitgestorven. En toen viel dochter in slaap, toen we ergens kwamen (Zutphen).
We zijn de buggy thuis vergeten, dus we konden niks, helaas.
Terug bij de bungalow lekker gespeeld in de speeltuinen en naar de Bollo show geweest. Daarna weer gespeeld en uit eten gegaan. En toen... nog meer gespeeld in de speeltuin.

Vandaag gaan we weer zwemmen, daarna een
huifkartocht maken. Vanmiddag nog naar een zorgboerderij hier vlakbij. En waarschijnlijk nog veel spelen. En op zoek naar een pannenkoekenrestaurant voor vanavond. Morgen nog een dagje, lekker zwemmen en misschien naar Zutphen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers