Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeder jarig, inspiratieloos

<<

Anoniem291

Bericht 28 Okt 2013 20:56

Moeder jarig, inspiratieloos

Mijn moeder is het weekend jarig en ik weet echt niet wat te kopen :redface: High tea, lunch, musical is nu wel beetje standaard dus ben op zoek naar wat anders. Ze wil heel graag een foto van de kinderen en kleinkinderen, maar die krijgt ze als mijn beugel eruit is dus wat nu? Iemand nog een leuk idee. Mag ook een wat groter cadeau zijn dan doe ik het samen met mijn zus.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 28 Okt 2013 20:58

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Troll beads armband?
Die heeft mijn moeder inmiddels ook. Handig, want zo weet ze elke keer wel wat te vragen ;)
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Okt 2013 20:59

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Wij hebben mijn ouders nu juist een foto van ons vieren gegeven. :) (Tip: op acrylglas af laten drukken, wordt heel mooi!) dus daarmee kan ik je niet helpen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 63

Bericht 28 Okt 2013 21:16

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Een mooi sieraad inderdaad.
<<

Anoniem 3

Bericht 29 Okt 2013 10:23

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Ik zou denk ook voor een mooi sieraad gaan, een armband of een ketting ofzo :) .
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2013 10:29

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Duurt het nog lang voordat je beugel er uit gaat?
Anders zou ik haar daarvoor nu een "tegoedbon" geven en een bos bloemen of een plant.
2014 2016
<<

Roos

Bericht 29 Okt 2013 10:38

Re: Moeder jarig, inspiratieloos

Een dagje naar de sauna met je zus en jou? Of een andere verwendag?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers