Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paasweekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Apr 2019 22:04

Paasweekend!

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 19 Apr 2019 22:13

Re: Paasweekend!

De laatste taart zit nog even in de oven.
Morgen vieren we de 3e verjaardag van dochter.
Zondag hebben we een lunch met schoonfamilie bij mijn schoonzus.
Maandag komt mijn broertje met zijn gezin hier lunchen met onze oudtante.
En daarna moet ik zeker een week bijkomen.
<<

Anoniem284

Bericht 19 Apr 2019 22:27

Re: Paasweekend!

Morgen hebben we een feest van mijn schoonouders. Ik denk dat we daar even kort heen gaan met D. Zondag gaan we barbecuen. Maandag geen plannen. Nog heel erg ritme vinden hier in huis ;). Dinsdag gaat mijn vriend weer werken. Daar zie ik wel tegenop.

Fijn en mooi zonnig weekend iedereen!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2019 22:31

Re: Paasweekend!

Ik had vandaag al weekend. Vanmorgen met zoontje een stuk gewandeld en boodschappen gehaald. Vanmiddag lekker in de tuin gezeten, auto opgehaald bij de garage en naar de Gamma geweest. Vanavond nog even bij de lammetjes gekeken en een klein stukje gewandeld en verder op de bank gehangen.
Morgenochtend met zoontje naar de opvang, paaseieren zoeken. Morgenmiddag boodschappen doen en even wat in de tuin doen. Morgenavond ben ik alleen thuis met zoontje, als hij naar bed is ga ik lekker relaxen en ik ga denk ik lekkere chips kopen om dan te snacken.
Zondag naar familie, mijn zus is jarig en ze heeft ons en onze ouders uitgenodigd om te gaan lunchen in een restaurant. Daarna nog even mee naar haar huis, en ook nog even langs de ouders van mijn man.
Maandag nog niet echt plannen, we kijken wel even. 's Avonds ga ik asperges klaarmaken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Apr 2019 22:44

Re: Paasweekend!

Morgen gaan we naar een open dag op een kaasboerderij met de kinderen en vrienden.
Voor de rest geen plannen voor het weekend.
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2019 05:43

Re: Paasweekend!

We doen nooit echt aan Pasen

Vanavond gaat de bbq aan mijn ouders komen ook. Overdag huishouden doen
Morgen viert mijn vader zijn verjaardag
Maandag geen idee nog
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 20 Apr 2019 05:50

Re: Paasweekend!

Ik heb vandaag een vrijgezellenfeest, morgen 's ochtends even paaseieren zoeken en zo bij familie en maandag gaan we eieren zoeken en lunchen bij mijn moeder. En dat alles in de verrukkelijk stralende zon! :sunny:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 20 Apr 2019 05:52

Re: Paasweekend!

Vandaag gaan we op kraamvisite bij de buren en vanmiddag komen vrienden met hun zoontje en die blijven ook eten.

Morgen gaan we met z'n viertjes lekker uitgebreid ontbijten en de kindjes mogen eitjes zoeken in de tuin.
Ik wil/moet nog 20km wandelen en 's middags willen we lekker even naar het strand of een stuk fietsen.

Maandag hebben we ook geen speciale plannen. Ik ga 20km wandelen, waarschijnlijk vroeg in de ochtend. En dan zullen mijn man en de kindjes mij ergens oppikken en gaan we lekker nog wat met z'n vieren doen.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 20 Apr 2019 05:54

Re: Paasweekend!

Gisteren lekker in de tuin gezeten met kraamvisite. Zij hebben een zoontje die ongeveer even oud is als onze oudste, dus die twee hebben elkaar perfect vermaakt. ;)

Vandaag gaan we naar een attractieparkje (speeltuin/kinderboerderij etc) in de buurt. Beste vriendin van dochter ook mee. Gezellig. Ze hebben daar ook iets van eieren zoeken vandaag.

Morgen doen we thuis een uitgebreide paasbrunch en verstoppen we wat choco-eieren in de tuin. Rustig dagje hoop ik :D

2e paasdag krijgen we wederom kraamvisite en met hen gaan we naar pannenkoekrestaurant met speeltuintje erbij.
<<

Kira

Bericht 20 Apr 2019 07:14

Re: Paasweekend!

Heeeeerlijk!
Gisterenavond door het bos gewandeld en daarna een film gekeken, zoon is logeren dus had lekker alles voor mezelf.
Lekker geslapen, en straks wil ik even poetsen en boodschappen doen, ik ga even naar mijn ouders, er wordt een parasol geleverd en vanavond hebben we concert en daarna feestavond.
Morgen beetje uitslapen, ontbijten met mijn zoon en bij mijn ouders barbecueën.
Maandagochtend moet ik een mis spelen, en verder niet echt plannen, mijn ouders komen eten en dat was het wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Apr 2019 07:22

Re: Paasweekend!

Vandaag beetje uitbrakken.
Vanmiddag wilde ik eigenlijk m'n kledingkast uitruimen maar moet maar even kijken hoe ik me voel. Er is ook een bosfair in 't bos hier, soort braderie. Misschien wel lekker even de buitenlucht in. Ga ik wel voorstellen aan m'n man als ie up and running is (voorlopig ligt ie nog brak in bed en kijken zoontje en ik de nieuwe Fabeltjeskrant op Netflix).

Morgen paasbrunch/borrel/diner bij schoonouders. Hele dag daar dus eigenlijk.

Maandag brengen we zoontje even bij schoonouders zodat wij samen kunnen sporten.

Dinsdag koffers inpakken en woensdag op vakantie!
Let's discover the world together.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 20 Apr 2019 07:45

Re: Paasweekend!

Zondag paasontbijt en maandag met mijn ouders uit eten.
Carpe Diem
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Apr 2019 07:50

Re: Paasweekend!

Vandaag: rustig dagje thuis, in de tuin zitten en zo eerst een stuk wandelen.
Morgen: verjaardag van m'n schoonmoeder
Maandag: met vriendin lunchen en daarna naar m'n moeder, waar m'n zusje ook komt met de kinderen. Komt een kennis van in de 80 langs en die kan dan de twee nieuwste aanwinsten van onze familie zien.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 20 Apr 2019 07:56

Re: Paasweekend!

Vandaag de bruiloft van mijn zus.
En voor de rest nog geen plannen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Apr 2019 08:07

Re: Paasweekend!

Vanavond komt mijn vriend weer thuis na 8 dagen vakantie. Mijn zoontje is bij oma logeren en die halen we morgen op en lunchen daar eerst met het hele gezin. Maandag nog geen plannen, denk dat we de bbq aansteken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Apr 2019 08:09

Re: Paasweekend!

Vandaag vieren we de verjaardagen van m'n vriend en stiefdochter, lekker in de tuin!
Morgen en maandag nul plannen eigenlijk. Stiefdochter mag morgen wel even eieren zoeken, maar dat is het enige dat we aan Pasen doen.
Misschien dat ik maandag met vriend en dochter nog wel even ergens heen ga, strand ofzo, maar dat zien wel dan wel.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 20 Apr 2019 08:48

Re: Paasweekend!

Heerlijk, deze zonnige dagen. Mijn kinderen zijn uit logeren en ik mis ze eigenlijk best wel. Maar ik heb allemaal leuke borrels én ik loop veel hard om dat alles weer te compenseren :smile:
Gisteren superlekker uit eten geweest en vandaag naar een festival.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Apr 2019 08:54

Re: Paasweekend!

Oh en we gaan varen vanmiddag. Vrienden hebben zichzelf net min of meer uitgenodigd en dat is helemaal prima!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2019 09:12

Re: Paasweekend!

Gisteren was m'n schoonmoeder jarig dus heerlijk gegeten.
Zometeen ga ik met G naar m'n moeder en vanmiddag een paar boodschapjes doen en naar het tuincentrum met m'n moeder en beppe. Daar is een voorjaarsmarkt.
Morgen paasbrunch bij schoonouders en maandag weet ik nog niet. M'n vriend heeft een klus aangenomen en wss kunnen we in de middag nog wel iets doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Apr 2019 09:17

Re: Paasweekend!

Leuke plannen allemaal.

Ik heb geen hele grote plannen. Vandaag bij mijn team kijken net tennissen. Ik speel niet komt ook wel goed uit want bent stront verkouden. Daarna beetje bier drinken met mijn vriend.

Morgen schoonmaken in huis. Net al een klein begin gemaakt, maar alles gelijk gaan doen. Daarin heb ik geen zin. Verder geen plannen.

Maandag ook nog geen plannen. Denk wel iets van studie oppakken, maar meer ook niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 20 Apr 2019 09:33

Re: Paasweekend!

Gisteren moest ik werken en 's avonds op verjaardag.
Ik ga vandaag een fiets ophalen voor mijn zoon en daarna even wat boodschapjes doen en naar de bieb.
Morgen geen plannen. Alleen even iets bakken voor maandag.
Maandag is mijn zoon weer thuis (nu bij zijn vader) en gaan we samen paasontbijten en daarna komen we bij elkaar met de familie om eieren te verven en te zoeken, en lekkere hapjes te eten.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 20 Apr 2019 09:43

Re: Paasweekend!

Mijn broertje is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag met M naar toe. Mijn vriend is de hele dag weg voor sport. Morgen gaan we paasontbijten met zijn drietjes en mag M eieren zoeken in de tuin. Verder nog geen plannen, even kijken of er in de buurt iets te doen is. Maandag viert mijn zwager zijn verjaardag, daar heb ik minder zin in. Mini appartementje (met mini balkon) met waarschijnlijk teveel mensen waardoor M na een uurtje waarschijnlijk behoorlijk overprikkeld is. Hopelijk kunnen we even met haar naar buiten.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem300

Bericht 20 Apr 2019 12:12

Re: Paasweekend!

werken :cry:
heel het paasweekend.
Vandaag tot 16.30, morgen van 15.30 tot de dag erop 10.00 uur.
en dan dinsdag ook weer van 15.30 tot de dag erna 10.00 uur.
maaaaar dan heb ik 1,5 week vakantie :yes: :cheering:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Apr 2019 12:49

Re: Paasweekend!

Vandaag: Wat klusjes in huis gedaan, even de stad in geweest en op het terras gezeten.
Morgen: Brunchen bij mijn ouders, 's middags naar de verjaardag van N. zijn oma, die neemt ons mee uit eten bij een pannenkoeken restaurant.
Maandag: Ik wil even naar een strandje hier in de buurt. En later op de middag komt een kameraad bbq'en.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem279

Bericht 20 Apr 2019 12:53

Re: Paasweekend!

Ik heb serieus nog geen idee. M’n vriend moet werken in de middag en avond, beide paasdagen. We doen beide dagen wel samen een paasontbijtje maar voor de rest van de dag weet ik het nog niet.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers