Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


littekens en de zon

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2019 17:39

littekens en de zon

Oh help het is weer mooi weer en als ik in de zon zit doen mijn littekens door mijn kleding gewoon zeer. En als ik dan kijk op mijn buik is het ook knalrood. Wat is hier aan te doen. Ik heb natuurlijk op mijn buik 12 littekens zitten. Allemaal nog verse de oudste zijn van juli 2017 die doen wel minder pijn/minder rood
Afbeelding
<<

Anoniem279

Bericht 19 Apr 2019 18:17

Re: littekens en de zon

Jeetje wat vervelend! Ik zou ze haast sowieso insmeren met factor 50, ookal draag je kleding erover. Of zeg ik nu misschien iets geks?
<<

Anoniem269

Bericht 19 Apr 2019 19:55

Re: littekens en de zon

Ik heb ook een groot litteken op mijn buik door twee keizersnedes. Bij mij heeft het het ook erg lang geduurd dat ze niet meer dat trekkerige gevoel gaven en rood werden. Je zou er evt gewoon bio oil op kunnen smeren. Heb je dat al geprobeerd? Je hebt het ook van Kruidvat eigen merk. Een zonnebrand help daar niet tegen. Het is gewoon de warmte waar het litteken op reageert.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 19 Apr 2019 20:59

Re: littekens en de zon

Ik heb dit ook. Goed insmeren en toch proberen uit de zon te houden. Bij mij hielp Dermatix om de littekens snel en mooi te laten genezen, maar het grote litteken op m’n pols is na 5 jaar nog steeds niet helemaal rustig.

Edit: er komt natuurlijk geen directe zon op. Ik zou Dermatix proberen, eventueel de pleisters. Dat is het enige middel waarvan bewezen is dat het ook echt werkt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2019 21:16

Re: littekens en de zon

Bedankt ik ga dat eens proberen
Afbeelding
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 20 Apr 2019 07:48

Re: littekens en de zon

Ik smeer het goed in maar ik krijg toch altijd jeuk en pijn op de plekken waar de littekens zitten erg lastig en probeer ze daarom meestal bedekt te houden.
Carpe Diem

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers