Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Kritiek' bruiloft

<<

Anoniem58

Bericht 10 Nov 2013 17:39

Re: 'Kritiek' bruiloft

Ik had een rode jurk, ik heb alleen maar leuke reacties gehad!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 10 Nov 2013 17:43

Re: 'Kritiek' bruiloft

Rood is vast nog wel een beetje geaccepteerd, maar zwart? Het is ook eigenlijk belachelijk dat ik mij daar druk om maak. Als mijn vriend en ik het maar mooi vinden. Maar ja, ik zou het ook fijn vinden dat mijn moeder en schoonmoeder het ook leuk vinden. Maar dat denk ik niet.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 19:29

Re: 'Kritiek' bruiloft

Ik zou het zonde vinden om je tegen te laten houden door de meningen van anderen over je jurk! Bovendien zul je zien dat als je vastberaden voor iets kiest de meesten toch wel bijdraaien (althans, dat zie ik bij Say Yes To The Dress, haha).
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Nov 2013 19:34

Re: 'Kritiek' bruiloft

Isolt > als je juist je er prettig in voelt zul je dat uitstralen en staat de jurk vaak ook echt wel prachtig als het bij je past. Bij iedereen past weer wat anders, en bij jou is het dan misschien een jurk in een apartere kleur.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Nov 2013 21:19

Re: 'Kritiek' bruiloft

Dank je Isolt!

Als jij een zwarte jurk wil moet je dat gewoon doen. Dan voel jij je op je gemak en het fijnste, en dat straal je dan ook uit. Kies je een andere kleur om anderen tevreden te stellen dan voel jij je niet fijn en jij bent juist het belangrijkste ( met je man uiteraard)
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 12:09

Re: 'Kritiek' bruiloft

Mijn kapster is in het zwart getrouwd. Ze was ook best bang voor de reacties van iedereen. Ook haar moeder vond het eerst niets. Later heeft ze dus nog allerlei witte jurken aangehad en toen was het wel duidelijk! Die zwarte jurk kwam er en ze zag er echt geweldig uit! Niemand had het verwacht van haar maar ze straalde.
Dus Isolt: trek aan waar jij je prettig in voelt! Mensen hebben toch altijd wel commentaar maar het is jouw jurk en jij moet je er geweldig in voelen!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem44

Bericht 11 Nov 2013 12:32

Re: 'Kritiek' bruiloft

Natuurlijk moet je het zelf weten, maar zelf vind ik het wel jammer als een bruid niet in het wit is. Alle kleuren jurken kun je elke dag van het jaar aan, maar juist een witte jurk is bijzonder op een bruiloft. Op die manier knal je er echt uit en is het direct duidelijk wie de bruid is. In een zwarte jurk val je eigenlijk niet op bij alle mooie jurken die de rest van je gezelschap draagt, vind je dat niet jammer? Je trouwt tenslotte maar één keer! ... Waarom dan niet voor één keer uitpakken? Ik vind dit soort dingen zó typisch Nederlands!
<<

Anoniem122

Bericht 11 Nov 2013 12:42

Re: 'Kritiek' bruiloft

-ED- schreef:Natuurlijk moet je het zelf weten, maar zelf vind ik het wel jammer als een bruid niet in het wit is. Alle kleuren jurken kun je elke dag van het jaar aan, maar juist een witte jurk is bijzonder op een bruiloft. Op die manier knal je er echt uit en is het direct duidelijk wie de bruid is. In een zwarte jurk val je eigenlijk niet op bij alle mooie jurken die de rest van je gezelschap draagt, vind je dat niet jammer? Je trouwt tenslotte maar één keer! ... Waarom dan niet voor één keer uitpakken? Ik vind dit soort dingen zó typisch Nederlands!


En wie ben jij om te bepalen dat je alleen uit kan pakken in een witte jurk?

Ik denk dat rood of zwart juist bij sommige mensen enorm mooi kan staan, mooier dan wit. Vanmorgen Say Yes To the Dress gekeken, en ging ook over bruidjes die in het rood wilden trouwen. Voor 1 van de vrouwen lagen de rode jurken bven haar budget, dus ze probeerde toch maar witte jurken en het deed gewoon niet zoveel.. Zij droeg altijd rood, het was echt haar kleur. Toen hebben ze voor de zekerheid om te kijken of ze echt in het rood wilde trouwen, een duurdere jurk gepakt, puur om de kleur te kijken en je zag gewoon gelijk een heel ander persoon, die veel meer straalde en je zag gewoon "ja zij moet in het rood trouwen".
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2013 13:00

Re: 'Kritiek' bruiloft

Tja.. of je zet op de uitnodiging dat alle vrouwen júist een wit accent aanmoeten. Knal je er toch uit met je zwarte jurk en weet je direct wie de bruid is, mocht iemand niet weten op wiens bruiloft hij ook alweer was en hulp nodig hebben.
<<

No. 3

Bericht 11 Nov 2013 13:03

Re: 'Kritiek' bruiloft

Je kunt met een zwarte of rode jurk ook uitpakken.

Ik leer inmiddels wel goed met kritiek om te gaan. Mijn schoonmoeder had het pas over de harde muziek die op een bruiloft aanging en dat ze dat echt helemaal niks vond. Toen heb ik toch maar even gezegd dat wij ook een dj inhuren, maar dat we wel zorgen dat mensen die niet van dansen houden net zo'n leuke tijd hebben. En dat het ook niet heel de avond is. Volgens mij pakte ze dat wel goed op. :-)
<<

Anoniem44

Bericht 11 Nov 2013 13:05

Re: 'Kritiek' bruiloft

Dat vind ik dan wél weer leuk inderdaad, Caro, dat je de rest van de genodigden dan een dresscode meegeeft, dat bijvoorbeeld iedereen in het wit is en de bruid in het rood. In alle andere gevallen vind ik het jammer dat de bruid als het ware wegvalt bij haar gasten. Ik heb weleens meegemaakt dat de gasten nog feestelijker gekleed gingen dan de bruid, dat is toch gewoon jammer? Als je de foto's later ook zag, dan kon je echt niet zien wie er nu gingen trouwen, het leek daardoor niet zozeer een bruiloft, maar meer gewoon een feestje.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Nov 2013 13:42

Re: 'Kritiek' bruiloft

Over dat bijna niet herkennen van de bruid: hier vonden 3 zussen het laatst leuk om ook in het lang te gaan, in lichte kleuren zodat de bruid er niet meer speciaal uitsprong tussen die andere meiden in. Ze hadden zelf ook nog een speciale limousine geregeld voor hun eigen vervoer. Dat vond ik wel erg sneu en zeker niet gepast.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2013 13:50

Re: 'Kritiek' bruiloft

-ED- schreef:Dat vind ik dan wél weer leuk inderdaad, Caro, dat je de rest van de genodigden dan een dresscode meegeeft, dat bijvoorbeeld iedereen in het wit is en de bruid in het rood. In alle andere gevallen vind ik het jammer dat de bruid als het ware wegvalt bij haar gasten. Ik heb weleens meegemaakt dat de gasten nog feestelijker gekleed gingen dan de bruid, dat is toch gewoon jammer? Als je de foto's later ook zag, dan kon je echt niet zien wie er nu gingen trouwen, het leek daardoor niet zozeer een bruiloft, maar meer gewoon een feestje.


Ik snap je mening ergens wel hoor. Maar de bruid moet zich er ook goed bij voelen natuurlijk!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2013 13:51

Re: 'Kritiek' bruiloft

rapa nui schreef:Over dat bijna niet herkennen van de bruid: hier vonden 3 zussen het laatst leuk om ook in het lang te gaan, in lichte kleuren zodat de bruid er niet meer speciaal uitsprong tussen die andere meiden in. Ze hadden zelf ook nog een speciale limousine geregeld voor hun eigen vervoer. Dat vond ik wel erg sneu en zeker niet gepast.


Ai... dat lijkt me lullig!
<<

Anoniem44

Bericht 11 Nov 2013 13:55

Re: 'Kritiek' bruiloft

Ja, natuurlijk. Uiteindelijk gaat het daar natuurlijk om, Caro. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind om te zien wanneer de bruid echt onzichtbaar wordt, als het ware.

En rapa nui: deden ze dat dan expres? Leuke vriendinnen heb je dan...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Nov 2013 14:00

Re: 'Kritiek' bruiloft

rapa nui schreef:Over dat bijna niet herkennen van de bruid: hier vonden 3 zussen het laatst leuk om ook in het lang te gaan, in lichte kleuren zodat de bruid er niet meer speciaal uitsprong tussen die andere meiden in. Ze hadden zelf ook nog een speciale limousine geregeld voor hun eigen vervoer. Dat vond ik wel erg sneu en zeker niet gepast.


Wat raar, waarom zou je in godsnaam zoiets doen? Hoe reageerde de bruid erop? Het lijkt mij haast een scenario voor het Familiediner of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

No. 3

Bericht 11 Nov 2013 14:06

Re: 'Kritiek' bruiloft

Het voorbeeld van Rapa Nui zou ik ook niet leuk vinden. Maar... wellicht hadden ze het van tevoren overlegd met de bruid en vond die het juist leuk? Ik kan me bv. van Kate en Pippa herinneren dat ze dat bewust hadden gedaan, dat Kate wilde dat Pippa ook zou shinen. Wat dus ook lukte.
<<

Anoniem237

Bericht 11 Nov 2013 14:25

Re: 'Kritiek' bruiloft

Ik ben in het zwart getrouwd. Ik heb helemaal geen witte kleding en draag ook nooit witte kleding omdat het me gewoon echt niet staat en ik me er heel ongelukkig in voel. Mijn zwarte trouwjurk paste echt bij me.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Nov 2013 18:16

Re: 'Kritiek' bruiloft

Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd!
10-08-2017 ♥
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers