Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukenhof combineren met?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Apr 2019 22:57

Keukenhof combineren met?

Volgend weekend ga ik een dagje weg met een vriendin nog als cadeau voor m'n verjaardag. We dachten zelf aan de Keukenhof, lekker kneuterig en we zijn er allebei nog nooit geweest dus prima voor een dagje weg. Alleen betwijfel ik of een hele dag naar bloemen kijken niet beetje te veel van't goede is. Ik denk dat we met een paar uur wel klaar zijn daar, of heb ik't mis? Ik denk dan zelf einde van de ochtend plus lunch en dan zijn we wel uitgekeken daar.

En dan? Wat is leuk om te combineren met de Keukenhof? Ik woon er redelijk vlakbij maar eigenlijk ken ik het stuk ten zuiden van me dus niet echt (het noorden van Zuid Holland zeg maar).

We zouden bij een strandtent in Noordwijk kunnen eten evt, maar dorpje hoeven we niet echt in, daar heeft haar moeder gewoond. We zijn zonder kids dus alcohol mag met mate (ivm terug rijden zal eentje wel de Bob zijn) Ergens een leuke restaurant is ook welkom, maar een eventuele middagvullende activiteit ook.
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 01 Apr 2019 23:48

Re: Keukenhof combineren met?

Paar uurtjes Keukenhof is echt wel zat idd.
Als je toch op de kneuterige Tour bent: combineren met bezoekje Zaanse schans? Kun je daar ook lunchen.

(Maar zelf zou ik t denk ik ook goeie optie vinden om rest dag ergens in lunchtentje/ op terras te zitten hoor :D)
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 02 Apr 2019 05:19

Re: Keukenhof combineren met?

In Noordwijk heb je museum Engelandvaarders, dat is in een bunker. Ben er zelf nog niet geweest maar schijnt leuk te zijn!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 02 Apr 2019 05:27

Re: Keukenhof combineren met?

In Noordwijk kan je lekker eten bij strandtent Witsand
https://www.strandclubwitsand.nl/nl/

En verder zou ik bijvoorbeeld Leiden in gaan als je nog een activiteit zoekt
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 02 Apr 2019 05:44

Re: Keukenhof combineren met?

Ik neem trouwens aan dat je aanstaand weekend bedoeld Marin, het weekend daarop is het corso en dan zit de hele streek bomvol toeristen en het verkeer tussen Noordwijk en Lisse staat dan helemaal vast.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Apr 2019 06:01

Re: Keukenhof combineren met?

Ja ik bedoel dit weekend inderdaad. Heb eigenlijk zelf nog niet eens naar 't weerbericht gekeken, dom haha.
Oh ja corso, komt ook door ons dorp inderdaad, zit na al die jaren nog niet in m'n systeem.

Ah leuk, hier zitten al leuke dingen tussen. Leiden ben ik nog nooit geweest terwijl 't zo dichtbij is, dat is misschien best een optie. En bij lekker weer is een strandtent idd ook geen straf.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 02 Apr 2019 06:06

Re: Keukenhof combineren met?

Leiden is echt een super leuke en mooie stad! (Was er tot ik mijn vriend leerde kennen ook nog nooit geweest :P)
Als je daar anders nog een goed restaurant zoekt zal ik dat eens aan mijn vriend vragen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Apr 2019 07:15

Re: Keukenhof combineren met?

Thanks Sawadee! Ik check nu even met haar wat haar de leukste optie lijkt. Wellicht vraag ik je dan om restaurant tips. Echt goede, dure restaurants hoeft niet hoor, daar zou ik me wat ongemakkelijk bij voelen om dat voor te stellen gezien het haar cadeau is. Maar leuke restaurants zijn altijd welkom.

Weet iemand trouwens of je bij de Keukenhof enigszins kan parkeren of is dat in 't weekend écht een slecht idee en kan je beter zo'n combi bus ticket kopen vanuit Haarlem of leiden? Ik heb wel eens echt enorm in de file gestaan rondom Lisse.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 02 Apr 2019 07:50

Re: Keukenhof combineren met?

Witsand in Noordwijk is iig wel leuk geprijst en gewoon een hele leuke tent en goed eten.

Wat betreft de keukenhof en parkeren, géén idee..
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 02 Apr 2019 18:45

Re: Keukenhof combineren met?

Ik ben twee jaar geleden op zaterdag naar de Keukenhof geweest. Ik was daar al vroeg en kon toen prima parkeren.
Ze hadden er op een veld naast de Keukenhof parkeerplaatsen gemaakt.
Wel moet je denk ik goed opletten dat er geen evenementen in de omgeving zijn waardoor het extra druk is en op tijd gaan is ook niet onverstandig denk ik.

Ik vond de Keukenhof verrassend leuk! Ik ging er met vriendinnen heen. Zo genoemde “oma dates”. Dingen die een beetje een suf/oud bollig karakter hebben. Maar wij hebben ons prima vermaakt!

Wij gingen tijdens een weekend dat ze er allemaal foodtrucks hadden staan. Volgens mij hebben ze regelmatig thema’s ook in het park.

Veel plezier!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Apr 2019 19:30

Re: Keukenhof combineren met?

De Kaag is ook heel leuk kneuterig toeristisch! Is vlakbij.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Apr 2019 11:39

Re: Keukenhof combineren met?

Oké intussen hebben we toch besloten om er een half dagje van te maken, dus na de lunch. Komt ons allebei eigenlijk beter uit. Dus het wordt de Keukenhof en dan daarna nog ergens eten. We neigen naar met het OV gaan en de bus vanuit Leiden pakken en dan 's avonds nog wat in Leiden te eten. Dus tips voor restaurantjes daar zijn welkom!

Edit: Nee laat maar! De treinen rijden helemaal niet naar Leiden dit weekend. Dan vermijden we dus Leiden. Dan wordt het of het strand of Haarlem zelf (en daar hoef ik geen tips voor haha).
Let's discover the world together.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 06 Apr 2019 03:43

Re: Keukenhof combineren met?

Volgend weekend is het bloemencorso. Dus geen aanrader om naar Keukenhof te gaan, wij verwachten volgende week zaterdag 60.000 bezoekers.
Ik zou het even uitstellen.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 06 Apr 2019 03:48

Re: Keukenhof combineren met?

Oh en mocht je vandaag gaan. Kom dan even op mijn paviljoen een wijntje drinken. Ik ben aan het werk tot ca 15.00 uur en sta bij Irene. Ik ga daarna even met mijn kids het park over, het is overigens flower power weekend nu.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Apr 2019 06:31

Re: Keukenhof combineren met?

We gaan morgen Daarom! Ben je er dan ook?
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers