Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groningen, tips?

<<

Geranium

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 04 Mrt 2019 22:46

Bericht 31 Mrt 2019 22:07

Groningen, tips?

Met mijn oudste dochter ga ik het Pieterpad lopen en ergens eind deze maand lopen we door Groningen. Daar kom ik zelden, dus heb er een extra overnachting / dag gepland. Wat is leuk om te doen of te zien in Groningen met een meisje van 9? We gaan sowieso naar kattencafe Poeslief om wat te eten, dat is het enige dat we tot nu toe bedacht hebben. Tips?
<<

Pitty

Bericht 31 Mrt 2019 22:28

Re: Groningen, tips?

Martinitoren!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 31 Mrt 2019 22:37

Re: Groningen, tips?

Little lovely living is ook perfect voor meisjes van haar leeftijd :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 01 Apr 2019 01:10

Re: Groningen, tips?

Kattencafé poeslief stopt binnenkort. Op z'n kop is ook een Kattencafé die ik persoonlijk fijner vindt.

Little lovely living is inderdaad ook erg tof winkeltje en misschien vooral wat langs de kades lopen? Het is zo'n mooie stad, er is zoveel dat ik het na 9 jaar nog niet goed weet hah
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Geranium

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 04 Mrt 2019 22:46

Bericht 03 Apr 2019 09:18

Re: Groningen, tips?

Bedankt voor de tips! Die winkel ziet er leuk uit en de Martinikerk houd ik ook in gedachten. Zijn er toevallig nog tips om leuk uit eten te gaan? Hoeft niet speciaal op kinderen gericht te zijn, dochter lust veel.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Apr 2019 09:52

Re: Groningen, tips?

Bij little lovely living vooral een drankje doen, vindt ze fantastisch!

Qua eten... er is zoveel leuks! Wat voor soort keuken?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Geranium

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 04 Mrt 2019 22:46

Bericht 03 Apr 2019 21:34

Re: Groningen, tips?

Ja, gaan we doen, mijn dochter is al een wishlist aan het opstellen met behulp van de webshop. Is er een goed aziatisch restaurant? Thais of Indiaas bijvoorbeeld? Of iets dat typisch Groningen is of gewoon leuk of apart?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Apr 2019 21:36

Re: Groningen, tips?

Niet echt Thais of Indiaas maar m'n man en ik hebben laatst erg lekker Aziatisch gegeten bij Konbu Streetfood in de Oosterstraat. Lekkere hapjes/soepen. Ook wel geschikt voor kinderen vind ik. http://konbustreetfood.nl/
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Apr 2019 21:39

Re: Groningen, tips?

Oh en een zakje snoepjes halen bij Droppie, 't zoute shoppie! Volgens mij zit dat schuin tegenover A Little Lovely Company. http://droppiegroningen.nl/

En als kind vond ik het Pannenkoekenschip ook wel echt geweldig. Pannenkoeken op een schip. Vet stoer. Maar kan me ook voorstellen dat je liever wat lekkerders eet ;)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Apr 2019 07:55

Re: Groningen, tips?

Ik denk dat Wadapartja ook wel heel leuk is om te gaan eten met je dochter:

https://wadapartja.nl
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 04 Apr 2019 08:37

Re: Groningen, tips?

Rondje Noorderplantsoen en dan wat drinken bij zondag.
Dot en daar een film kijken, is zo'n grote dome cinema, heel gaaf.
Kattencafe op zijn kop idd, leukere locatie ook in het centrum. Poeslief is best even zoeken wanneer je de stad niet kent.
Het grafisch museum.
Stadswandeling via het VVV kantoor.
Groninger museum.
Bowlen bij de bowling baan in het centrum.
Cappuvino is niet speciaal op kinderen gericht maar ik zie er regelmatig kinderen. Hele mooie zaak met mooi uitzicht over de vismarkt.

Aziatisch: konbu, thai jasmine of de sushi trein aan het Kattendiep.
<<

Geranium

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 04 Mrt 2019 22:46

Bericht 07 Apr 2019 23:34

Re: Groningen, tips?

Wat een leuke plekken om te eten! Wordt nog lastig kiezen, mijn dochter wil naar de sushitrein en ik wil graag naar het streetfoodrestaurant. Verder moeten we maar even kijken hoeveel maaltijden we in anderhalve dag Groningen kunnen persen :) . Bedankt voor alle tips!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Apr 2019 07:11

Re: Groningen, tips?

Haha ja dat wordt een uitdaging. Veel plezier!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers