Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem282

Bericht 22 Mrt 2019 20:27

Weekend!

Jaaaa, het is weer weekend! Wat zijn jullie plannen? :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Mrt 2019 20:32

Re: Weekend!

Geen plannen! Ohja morgen gaat m’n oudste proefzwemmen voor zn C.
Ik ben vandaag geopereerd aan m’n rechter ooglid en er zit nu een zwelling die waarschijnlijk een bloeduitstorting wordt. Ik ga zoveel mogelijk thuis blijven dit weekend :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2019 20:33

Re: Weekend!

Ik heb vanmiddag al gezellig geborreld met vrienden en nu ben ik een avondje alleen thuis.
Morgen gaat zoontje even naar de kapper. 's avonds hebben m'n man en ik een diner in de kelder van een wijnwinkel, soort table d'hôtes.
Zondag hebben we nog geen plannen!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2019 20:38

Re: Weekend!

ja weekend was ik aan toe. Maar heb een druk weekend

Morgen moet ik eerst mijn moeder een een vriendin van haar aanmelden voor een wandeltocht. Om 10 uur haalt mijn vader me op en gaan we naar klarenbeek om mijn moeder op te halen die loopt vannacht 80 km.

Zondag is verjaardag van schoonzus niet zoveel zin in. Die mensen hebben nooit drinken in huis ze vergeten altijd boodschappen te halen voor de verjaardag zo bijzonder altijd


fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Mrt 2019 21:03

Re: Weekend!

Haha das wel bijzonder Sarah!

Ik ben morgen vrij, heb nog geen plannen.

Zondag werk ik een dagdienst.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2019 21:10

Re: Weekend!

Huh ja dat is gek. Hebben ze wel wat lekkers te eten of is het echt een glaasje water en niks meer?
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Mrt 2019 21:11

Re: Weekend!

Beterschap UN, hopelijk valt het mee!

Vandaag: was ik al vrij. Beetje huishouden gedaan, boodschappen, de was weggewerkt.
Morgen: naar de voetbal met de jongens. Ze hebben beide een wedstrijd. ‘s Middags lekker niks, beetje aanrommelen. In de avond naar de verjaardag van mijn moeder. Ze was maandag jarig, maar viert het morgen.
Zondag: gaan we de tuin aanpakken. Alles goed schoonmaken, onkruid plukken enzo.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2019 21:20

Re: Weekend!

Marin schreef:Huh ja dat is gek. Hebben ze wel wat lekkers te eten of is het echt een glaasje water en niks meer?



soms een zelfgemaakte taart. Verder water en thee
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2019 21:25

Re: Weekend!

Haha oh jee dan maar hopen dat de taart wel goed gelukt is.
Let's discover the world together.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 768

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 22 Mrt 2019 21:37

Re: Weekend!

Vandaag was ons weekend al begonnen. Vanmorgen had N. zijn behandeling (onder narcose) bij de kindertandarts. Vanmiddag wat in de tuin gewerkt en zometeen komen er nog een paar vrienden borrelen bij ons.
Morgenochtend naar mijn ouders, middag zolder poetsen want de oppas blijft ‘s avonds slapen (wij hebben een feestje).
Zondagmiddag viert mijn peetoom zijn verjaardag.
Maart 2014
Februari 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2019 21:37

Re: Weekend!

Marin schreef:Haha oh jee dan maar hopen dat de taart wel goed gelukt is.

die eet ik toch niet. Neem mijn eigen eten wel mee
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Mrt 2019 21:38

Re: Weekend!

Wat gek Sarah!

Ik heb vandaag genoten van een vrij dag. Treffen met dit weer! Alleen jammer dat ik een dubbele oogstontekig heb opgelopen na het zetten van permanente make-up. Veel last van en ik zie er niet uit.
Morgen en overmorgen moet ik werken. Ik hoop dat het met mijn ogen een beetje te doen is.

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem335

Bericht 22 Mrt 2019 21:39

Re: Weekend!

Ik zou vanavond wat gaan eten met een vriendin, maar ik had geen auto en zij wilde liever in de buurt blijven vanwege een druk weekend dus we hebben het verplaatst aangezien we anders beide ons in allerlei bochten moesten wringen.

Vandaag mijn 'nieuwe'-tweedehands-werklaptop gekregen, nu kan ik weer lekker internetten. Mijn oude was kapot en deze is mij al een jaar geleden beloofd. Hele vooruitgang met mijn oude laptop. Dus ben blij.

Morgen mag ik om kwart over 8 fijn naar de tandarts, weinig zin in. Daarna door tegels uitzoeken voor de achtertuin en dan misschien nog even nieuwe hardloop schoenen kopen. Smiddags misschien nog even langs mijn schoonouders en anders wordt dat zondag.

Zondag geen plannen geloof ik.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Mrt 2019 21:42

Re: Weekend!

UN en Lady, succes met jullie ogen! Hopelijk knapt het snel op!
Sarah, wat een bijzondere gang van zaken voor een verjaardag, haha. Hopelijk is het alsnog gezellig.
Marin, veel plezier morgen!
Wat een verjaardagen ook dit weekend, veel plezier allemaal :)

Ik heb vandaag gewerkt, zo lekker een flesje wijn open trekken met man, toastjes en kaasjes erbij.

Morgen moet ik eerst in de speelotheek werken, daarna ga ik 20km wandelen. Ik wandel met een omweg naar het strand, man en kinderen komen daar ook heen en dan doen we nog een drankje bij een strandtent. 's Avonds lekker op de bank.

Zondag hebben we 's morgens eerst een kinderverjaardag (de 2 kinderen van een goede vriendin werden dinsdag/donderdag 1/3 jaar en ze vieren het samen). Daarna ga ik weer 20km wandelen en 's avonds gaan we uit eten met mijn ouders en zusje. Nog als afsluiting van de wintersportvakantie, toen wij ineens halsoverkop een dag eerder naar huis gingen vanwege een zieke T.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2019 21:48

Re: Weekend!

Oh dat klinkt niet fijn, Lady!
UN, wat moest er gebeuren aan je oog? Sterkte ermee!

Ik ga morgen klusjes in en om het huis doen om het fotoklaar te maken, donderdag worden de foto's voor de verkoop gemaakt. Ook nog even planten aanschaffen.
Zondag ga ik een high tea doen met Islandgirl en nog een vriendin in m'n toekomstige woonplaats.
❤ 7 juni 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Mrt 2019 21:51

Re: Weekend!

Morgen nog een beetje poetsen in huis en 's middags voor een mamma-fiets naar de fietsenwinkel.

Zondag weinig plannen, alleen 's middags naar een verjaardag.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Mrt 2019 22:04

Re: Weekend!

Ik had vandaag al weekend. Ik ben een flink stuk wezen wandelen met zoontje, en 's middags even naar de juwelier geweest om een nieuwe batterij in mijn horloge te laten doen.
Nu hang ik lekker op de bank.
Morgen wat klusjes in huis doen.
Zondag meeting met de zomer 2018 mama's.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 22 Mrt 2019 22:06

Re: Weekend!

Fijn weekend iedereen!

Ik was vandaag vrij, vanalles en nog wat in huis gedaan en vanavond date night met mijn vriend. We gaan zo a star is born kijken. Morgen babyshower van een vriendin en zondag ontbijten in de stad met een andere vriendin.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Mrt 2019 22:35

Re: Weekend!

Ik ben alleen thuis. Ga morgen 2,5 uur hardlopen, en uitrusten. Boodschappen doen en lekker koken voor mezelf. Zondag de kinderen ophalen bij mijn ouders, met het OV ben ik daar haast de hele dag mee zoet.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Mrt 2019 23:00

Re: Weekend!

UN, ik heb te snel gelezen. Jij ook beterschap met je oog!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem317

Bericht 22 Mrt 2019 23:11

Re: Weekend!

Dit weekend gaan we weer verder met de badkamer. We willen het tegelwerk er dit weekend in hebben. Verder staat het huishouden, opruimen en boodschappen doen op de planning. Ook komen m’n ouders en schoonmoeder nog langs. We willen tussendoor nog even bij een vriend in zijn nieuwe huis kijken. Hij heeft vandaag de sleutel gekregen .
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 23 Mrt 2019 02:01

Re: Weekend!

Beterschap UN en Lady, het is zo rot om wat aan je oog te hebben.

Ik werk dit hele weekend, al hoef ik morgen pas om 18.00 te beginnen. Morgen overdag gaan we eerst even boodschappen doen en daarna in de tuin aan de gang. Mijn vader en schoonmoeder komen beide helpen.
Zondag werk ik wel de hele dag.
10.04.17
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 23 Mrt 2019 08:03

Re: Weekend!

Beterschap, Un en Lady!

Mijn weekend begon gister. Ik ging met een collega en mijn dochter op kraamvisite bij een andere collega.
'S Middags ging ik met dochter op de fiets naar de kinderboerderij. Was toch wel enigzins een teleurstelling; geen jonge dieren en de speeltuin was dicht.
Vandaag een rustige dag. Alleen even wat spelletjes halen bij mijn schoonzus, boodschappen doen en misschien, als het lekker weer is, de tuin en tegels onkruidvrij maken.
Zondagmiddag gaan we naar een muziekvoorstelling in Amsterdam voor peuters.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mrt 2019 17:36

Re: Weekend!

UN: hoop dat je snel herstelt; sterkte!
Kris: is het goed gegaan met de narcose? Lijkt me spannend als het om je kind gaat.
Lady: wat vervelend. Klinkt naar en pijnlijk; beterschap!

Verder zie ik leuke plannen voorbij komen! Ik had gisteren al weekend en heb een relaxdagje gehouden. Vandaag geluncht met een vriendin en morgen komt m'n zus borrelen en 's avonds voetbal kijken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Mrt 2019 17:47

Re: Weekend!

Komen leuke plannen voorbij! Veel verjaardagen.

Wij zijn gister laat teruggekomen van vakantie. Kwamen pas om 23.45 uur aan op het vliegveld. Dus voordat we in bed lagen was het 1.30 uur.
Vandaag: hondje opgehaald, wasje gedraaid, hondje weer weggebracht voor een logeerpartij bij mijn vader, en zelf naar Amsterdam gereden. Vriend en ik hebben net ingecheckt in het hotel. Nu even relaxen, straks wat eten, en dan naar Holland zingt Hazes.
Morgen: ontbijten in het hotel, dan weer naar huis, boodschappen doen, hond ophalen en verder niks!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira