Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie al stormschade?

<<

Anoniem187

Bericht 28 Okt 2013 11:40

Jullie al stormschade?

Wij zitten aan de goede kant van Nederland. Het waait hier wel heel hard en ik heb de auto uit voorzorg een straat verder gezet. Auto staat hier onder een boom en voor het huis... Precies op die plek vielen een aantal jaren terug de dakpannen, dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen. As we speak begint het hier nu KEI hard te regenen.

Op twitter, facebook en de telegraaf zie ik echt vele schadefoto's voorbij komen, Amsterdam ligt plat qua trein en tramverkeer. Ook zijn er in Amsterdam al 2 doden gevallen :(

Hebben jullie al schade ondervonden van dit weer? Ik hoop het niet voor jullie...
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 28 Okt 2013 11:43

Re: Jullie al stormschade?

Hier waait het echt hevig. Lijk wel of de ramen straks uit de kozijnen waaien. Volgens mij heb ik geen storm schade. Ik kan de auto maar vanaf 1 kant zien en daar zie ik niks. Ik hoop dat het zo blijft, want ik zou het erg zuur vinden als mijn auto beschadigd zou raken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Patsy

Bericht 28 Okt 2013 11:48

Re: Jullie al stormschade?

Hier gelukkig geen schade. Bij mijn schoonzus is voor de deur een boom omgewaaid, gelukkig de goede kant op. Normaal staan er altijd auto's op de plek waar de boom nu ligt, maar vanmorgen toevallig niet.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 28 Okt 2013 11:51

Re: Jullie al stormschade?

Voor zover ik weet niet.. Maar vanmorgen lag er een trampoline op straat (gelukkig is het een kleine straat met eenrichtingsverkeer) die bij de buren van de oprit was gewaaid, best zonde want de stangen zijn nu verbogen waardoor hij eigenlijk kapot is. Verder heb ik onze tuinstoelen maar in de schuur gezet aangezien er twee halverwege de tuin gewaaid waren :P Maar verder niet 'echte' schade..
Wat als het lukt
<<

Nyx

Bericht 28 Okt 2013 11:53

Re: Jullie al stormschade?

Ze zijn hier aan de weg aan het werk, riolering vervangen e.d., en de borden om het verkeer tegen te houden vallen zo nu en dan om. Mooi gekletter. Snap niet dat ze ze nog continu omhoog zetten, want ze vallen toch wel weer.

Verder ben ik bang dat mijn raampje eruit vliegt. Maar goed, niet echt mijn probleem. Het is het raam van de VvE, hadden ze hem maar eerder moeten repareren.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:33

Bericht 28 Okt 2013 11:55

Re: Jullie al stormschade?

Het is hier een grote ravage. Ons halve dak is kaal, er zijn een paar honderd dakpannen af. De carport is stuk en de schutting is kapot.
2011
2015
<<

Anoniem87

Bericht 28 Okt 2013 12:00

Re: Jullie al stormschade?

Ik ben de deur nog niet uit geweest, wel op het balkon. De auto staat wel onder bomen, dus vrees het ergste. Gelukkig zijn we goed verzekerd. Verder hebben we (nog) geen schade, maar we wonen dan ook in een flat.
<<

Anoniem187

Bericht 28 Okt 2013 12:01

Re: Jullie al stormschade?

Jeetje Didi, wat heftig!
<<

Anoniem17

Bericht 28 Okt 2013 12:04

Re: Jullie al stormschade?

Wow Didi, wat heftig! Ik ben nu in Den Haag en hier waait het wel flink, maar ik heb niet het idee dat het een enorme storm is. Mijn moeder belde net wel dat de schuur was ingestort bij oma, dus daar is het wel flink heftig!
Oh, ik hoor net dat de A12 is afgesloten wegens stormschade, dus ik denk dat ik de boel een beetje onderschat vanaf m'n kantoortje.
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 19 Feb 2014 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 3

Bericht 28 Okt 2013 12:04

Re: Jullie al stormschade?

Oh Didi, wat een schade zeg!

Voor zover ik weet, is er hier geen schade. Maar ik zit op m'n werk, en ben dus niet thuis..
<<

Patsy

Bericht 28 Okt 2013 12:09

Re: Jullie al stormschade?

Wat heftig, Didi.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:33

Bericht 28 Okt 2013 12:15

Re: Jullie al stormschade?

Ja vind het maar eng. Ik kan m'n vriend ook niet bereiken. Ik woon in het noorden van Friesland en het gaat er hier echt heel heftig aan toe.
2011
2015
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Okt 2013 12:31

Re: Jullie al stormschade?

Helaas wel. De dakpannen vliegen hier van ons dak en vallen kapot op de grond en achterhuis ligt onze schutting er bijna hit.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 28 Okt 2013 12:50

Re: Jullie al stormschade?

Ja helaas wel de trampoline dacht dat een keer zwemmen ook een leuk was. Lag zo in de sloot :-(
De dakpannen gaan van de huizen bomen waaien om niet normaal.

Voor de trampoline wilde ik verzekering al bellen wachtijd mega lang!!
<<

Anoniem187

Bericht 28 Okt 2013 12:52

Re: Jullie al stormschade?

meisjesmama schreef:Ja helaas wel de trampoline dacht dat een keer zwemmen ook een leuk was. Lag zo in de sloot :-(
De dakpannen gaan van de huizen bomen waaien om niet normaal.

Voor de trampoline wilde ik verzekering al bellen wachtijd mega lang!!


Ja, met jou 294839491 anderen vrees ik. Balen!
Lees op twitter dat ze mensen wel vragen om NIET te bellen tenzij het schaden aan huizen/auto's betreft. Dus al het andere materialistische mag even wachten. Snap ik eigenlijk ook wel..
<<

Anoniem331

Bericht 28 Okt 2013 13:07

Re: Jullie al stormschade?

Nog niet... maar ik vraag me af waarom ik de droogmolen niet even naar binnen heb gezet!
<<

Anoniem331

Bericht 28 Okt 2013 13:09

Re: Jullie al stormschade?

Didi schreef:Ja vind het maar eng. Ik kan m'n vriend ook niet bereiken. Ik woon in het noorden van Friesland en het gaat er hier echt heel heftig aan toe.



Ik woon ook daar, gaat mal even he?
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 28 Okt 2013 13:09

Re: Jullie al stormschade?

Hier ook grote ravage. Bomen op huizen, onderweg naar huis ik weet niet hoeveel omgewaaide bomen tegen gekomen, omgewaaide schuttingen, stoplicht van de paal af gerukt, krakende gebouwen en de schroten van de buren liggen hier in de tuin. Hoor de brandweer af en aan gaan. Vond het echt griezelig op straat. Zelf gelukkig nog geen schade. ..
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Okt 2013 13:12

Re: Jullie al stormschade?

Ik geloof dat het hier nu wat minder bgint te waaien.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem85

Bericht 28 Okt 2013 13:18

Re: Jullie al stormschade?

Het waait hier best hard, maar niet extreem. Woon in Gelderland, bij de Duitse grens.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2013 13:19

Re: Jullie al stormschade?

Hier valt het voor zover ik zie allemaal nog wel mee. Ik zie zelfs geen afgewaaide takken enzo. Maar ik ben dan ook nog niet naar buiten geweest.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:24

Bericht 28 Okt 2013 13:34

Re: Jullie al stormschade?

Ik woon ook in het hoge noorden bij ons .zijn de boeidelen van ons huis der afgevlogen voor en achterhuis, de trampoline dacht dat hij kon vliegen 2 meter veder op ondanks dat ik der veel bakstenen op de rand had gelegd. De tuinstoelen, bloembakken en potten , A haar loop fiets zijn weggewaaid. Ik zag binnenhuis dat onze kar ging rijden heb snel paar stenen achter de wielen gelegt ga ik weer staan valt der precies een dakpan bij mij langs op de grond die vloog bij de buren der af.Voor de rest heel veel takken op de oprit en achterhuis
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem9

Bericht 28 Okt 2013 13:38

Re: Jullie al stormschade?

Op de grens Groningen/Friesland is het al wat minder hard gaan waaien, al hoorde ik net op het nieuws dat het ergste tussen 14:00 en 15:00 zou gaan plaatsvinden. Ben benieuwd.

Schade tot nu toe hier is dat de hoes van mijn scooter verdwenen is, terwijl die compleet verankerd lag. Verder is het schuurtje van de buren kapot gewaaid. De zijkant staat aan onze kant van de tuin. Vrees dat we er zelf wat aan moeten gaan doen, zijn nogal oude mensjes naast ons die het geen hol interesseert :P

Voor de rest zijn er in dorp diverse bomen om en in de omgeving veel schade.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 28 Okt 2013 13:48

Re: Jullie al stormschade?

Hier waait er net een grote tak van ongeveer 3 meter recht voor de voordeur op de grond.
Hopelijk blijft het daarbij!
10.04.17
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 28 Okt 2013 14:01

Re: Jullie al stormschade?

Hier was de stroom uitgevallen, het hele dorp zat zonder stroom. Tis net weer gerepareerd.
19-12-2012
04-07-2015
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers