Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


storm buiten..

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 28 Okt 2013 10:38

storm buiten..

Wat doe jij dan met de kids?
Ik las namelijk op fb van een moeder die haar dochter liever niet naar school brengt, ze is bang dat er iets gebeurd...
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2013 10:46

Re: storm buiten..

We gaan zo naar een indoorspeeltuin.
<<

Anoniem123

Bericht 28 Okt 2013 10:46

Re: storm buiten..

Van een beetje wind gaan ze niet dood. S is gewoon mee naar buiten geweest om boodschappen te doen.
<<

Anoniem85

Bericht 28 Okt 2013 10:49

Re: storm buiten..

Ik ben ziek, mijn zoontje ziek, mijn moeder ziek dus geen oppas, we zitten dus binnen vooral vandaag, maar anders Was ik niet thuisgebleven, hij waait niet weg. Ik zou alleen geen boswandeling maken, of onder veel bomen lopen, met taak val gevaar.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Okt 2013 10:55

Re: storm buiten..

Ik hou mijn kind er echt niet om thuis. Heb haar gewoon naar school gebracht. Heb net al boodschappen gedaan, en de jongste speelt nu binnen. Met als anders dus.
<<

Anoniem26

Bericht 28 Okt 2013 10:56

Re: storm buiten..

De storm hier is echt bizar!

Mijn man heeft een presentatie op school vanmiddag en wij gaan mee. Duurt maar even dus daarna gaan we naar ikea en de prenatal :)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 28 Okt 2013 11:03

Re: storm buiten..

zoon is naar het kdv, heb hem met de auto gebracht en mijn vriend heb ik ook naar zijn werk gebracht. Ik moet straks naar mijn werk toe dus vandaar.
M:21072011
J :08012014
<<

ChiQ

Bericht 28 Okt 2013 11:08

Re: storm buiten..

SarahKey schreef:Van een beetje wind gaan ze niet dood. S is gewoon mee naar buiten geweest om boodschappen te doen.


Nou, weet niet hoe hard het bij jou waait maar ik moest net heel even een boodschapje doen en toen waaide de wind zo onder Julian's wagen en kiepte de wagen bijna om, en wij hebben geen licht ding en mijn kind is zelf al 12 kilo bijna. :thumbdown: Ben gewoon met de auto maar geweest daarna, dit doe ik niet.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 28 Okt 2013 11:08

Re: storm buiten..

De oudste is op school en heb net met de jongste boodschappen gedaan. Maar hier valt het wel mee.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem20

Bericht 28 Okt 2013 11:10

Re: storm buiten..

Ik ga straks nog even een stukje lopen, oudste vindt dat volgens mij wel leuk met die harde wind.
<<

Anoniem73

Bericht 28 Okt 2013 11:21

Re: storm buiten..

Ik ga niet weg als het niet hoeft maar moet straks toch even mij ID ophalen en een paar boodschapjes doen.
<<

Anoniem 42

Bericht 28 Okt 2013 11:21

Re: storm buiten..

Het waait hier nauwelijks maar als het dat had gedaan, was ik binnen gebleven. Ik vind dat nog niks voor de jongste als ze in de draagdoek zit.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 28 Okt 2013 11:23

Re: storm buiten..

De oudste is gewoon naar school zie geen reden om haar thuis te houden. Mijn buurvrouw zou iets ook doen allerlei smoesjes om haar kind thuis te houden.
En de jongste wil naar de speeltuin maar dat doe ik niet. Het waait hier heel hard!
<<

Anoniem123

Bericht 28 Okt 2013 11:26

Re: storm buiten..

ChiQ schreef:
SarahKey schreef:Van een beetje wind gaan ze niet dood. S is gewoon mee naar buiten geweest om boodschappen te doen.


Nou, weet niet hoe hard het bij jou waait maar ik moest net heel even een boodschapje doen en toen waaide de wind zo onder Julian's wagen en kiepte de wagen bijna om, en wij hebben geen licht ding en mijn kind is zelf al 12 kilo bijna. :thumbdown: Ben gewoon met de auto maar geweest daarna, dit doe ik niet.


Hier waait het ook flink, ik woon 20 min van de kust vandaan.
Heb met de wagen niets gemerkt, mijn kind is 10 kg, wel werd hij nat door de regen. 'nat' ja idd je word nat :yes:

Maar ik liep wel in de bebouwde kom, straks mag ik rijden over boerenlandweggetjes en daar waait het nog harder.

Als je het niet vertrouwd idd gewoon met de auto gaan.
<<

Anoniem286

Bericht 28 Okt 2013 11:28

Re: storm buiten..

Ik heb haar net naar het kdv gebracht en ben zelf thuis, moet aan school werken. Tegen de tijd dat ik haar weer op ga halen (17:00) hoop ik dat het rustig is. Momenteel is het nu overigens ookr rustig hier
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 28 Okt 2013 11:37

Re: storm buiten..

Het gaat hier ook echt heel hard. Heb al een aantal grote takken voorbij zien komen.. We gaan niet naar buiten als het niet hoeft. Dochter vindt het maar niks, staat de hele ochtend al bij de deur; '''Buiten?''. Hopelijk gaat de wind vanmiddag iets liggen en kan ze met haar papa naar buiten. Om 13 uur gaat ze naar bed en tot die tijd vermaken we ons binnen met spelletjes, een filmpje en samen poetsen!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem57

Bericht 28 Okt 2013 11:44

Re: storm buiten..

Ik ga zo gewoon boodschappen doen met de auto.
Als ze naar school zou gaan ging ze gewoon naar school, ze is niet van suiker.
<<

Anoniem123

Bericht 28 Okt 2013 11:47

Re: storm buiten..

Parel schreef:Ik ga zo gewoon boodschappen doen met de auto.
Als ze naar school zou gaan ging ze gewoon naar school, ze is niet van suiker.


Heel veel basisschool kinderen wel :yes: :wink: Ik woon tegenover een basisschool en ik vind het altijd frappant om te zien dat als er 1 druppeltje regen valt (of dreigt te vallen) meteen heel veel kinderen met auto's worden gebracht.
<<

Anoniem26

Bericht 28 Okt 2013 11:54

Re: storm buiten..

Als ik haar naar de opvang breng en het regent pak ik ook de auto. Waarom zou ik door de regen van fietsen.
<<

ChiQ

Bericht 28 Okt 2013 12:00

Re: storm buiten..

Puggle schreef:Als ik haar naar de opvang breng en het regent pak ik ook de auto. Waarom zou ik door de regen van fietsen.


Nou idd, als je de mogelijkheid hebt, waarom zou je dan toch op de fiets gaan, lekker dom ook. Er waait hier van alles op straat, krijgt je kind t nog tegen zijn hoofd ook.
<<

Anoniem97

Bericht 28 Okt 2013 12:03

Re: storm buiten..

Hier waait het ook heel hard en liggen veel grote takken op de grond. Wij blijven dus lekker binnen.
Gelukkig hoeven we ook niet persee naar buiten vandaag, de boodschappen doe ik morgen of overmorgen wel :)
<<

Anoniem144

Bericht 28 Okt 2013 12:06

Re: storm buiten..

Ja inderdaad, waarom door de wind en regen fietsen,als je een auto voor de deur hebt? Ik hoef vandaag niet weg, en met L zou ik nu ook niet zo snel door dit weer gaan. D is vanmorgen gewoon naar het kdv gebracht door mijn man. Vanmiddag moet 1 van ons ook gewoon boodschappen gaan doen ( met de auto), anders hebben wij nie5s te eten vanavond .
<<

Anoniem261

Bericht 28 Okt 2013 12:07

Re: storm buiten..

Eigenlijk wilde ik even lopend wat boodschappen doen, maar dat stel ik nog maar even uit. Kijk even hoe het vanmiddag is, en anders haal ik het morgen uit m'n werk wel. Voor het avondeten ben ik even de voorraadkast en vriezer ingedoken, dus dat komt wel goed haha. Hier is het sinds een uur echt begonnen met stormen, en zeker die windstoten vind ik niet fijn als ik met M. in de wagen loop.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Okt 2013 12:08

Re: storm buiten..

Wij hebben net de hond uitgelaten. Heb wel de regenhoes hslverwefe over de kinderwagen gedaan. Maar volgens mij waait het nu al weer harder dan net met wandelen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 28 Okt 2013 12:15

Re: storm buiten..

Wij zijn net ook even naar buiten geweest. Maar het waait goed hard. Ruben moest in de wagen want hij kon niet tegen de wind inlopen en was al een paar keer omgewaaid (haha).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom