Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Persoonlijk stijladvies/shopping

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Apr 2019 14:20

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je foto’s.
2016
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 17 Apr 2019 14:24

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Oooh, klinkt goed Marin! Toch broeken van travelstof, fijn zijn die hè? Weet je toevallig van welk merk die broeken zijn?
Je klinkt heel enthousiast, leuk! Ik ben heel benieuwd naar foto's. Fijn ook dat een coupeuse alles gaat vermaken, dan zit het vaak toch net wat mooier.

Soms werkt het heel goed om eens andere dingen uit de rekken te pakken dan de dingen je je normaal gezien zou passen. Ik moest, in de winkel waar ik werkte, altijd alles wat binnenkwam doorpassen om te kijken of de pasvorm goed was. De kledingstukken waarvan ik op voorhand dacht dat dat niks voor me zou zijn waren soms verassend leuk.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Apr 2019 14:29

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Ja wat grappig Katrien en zeker omdat je er dan zelf toch wel kijk op lijkt te hebben als je zelf een winkel werkt.

Ehm nee het duizelt een beetje merknamen die mij allemaal niets zeiden. Oh ja even op de website gekeken, deze winkel was het. Cambio heb ik geloof ik wat van gekocht, Japan TKY, La Fee Maraboutée geloof ik, jurkje van La Salle in elk geval, oh en de witte blouse is van Zenggi. Is echt als abracadabra voor mij, die merken maar de personal shopper werd er erg enthousiast van.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 17 Apr 2019 14:37

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Haha, snap ik hoor. Mooie merken iig! La Fée Maraboutée is een prachtig merk, mooie stoffen en dessins. Cambio verkoopt hele mooie, goedzittende broeken. Ik heb geen idee of ze ook wat anders verkopen dan broeken eerlijk gezegd.

Als ik de site bekijk lijkt met me echt een winkel voor jou, stijlvol en klassiek maar wel modern.

Fijn dat het je zo goed bevallen is.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 17 Apr 2019 15:37

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Klinkt goed, Marin!
Ik ben erg benieuwd naar de foto’s.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem317

Bericht 17 Apr 2019 16:00

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Klinkt in ieder geval goed. Ben benieuwd naar de foto’s.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2019 16:32

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Leuk Marin! Wat is travel stof precies?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 17 Apr 2019 16:44

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Cotton schreef:Leuk Marin! Wat is travel stof precies?

Studio Anneloes zegt daarover dit:
De Travel kwaliteit is een heel bijzondere stof. Het is een kettingbreisel van polyamide en elasthan. Deze stof wordt ook veel in de sportindustrie gebruikt vanwege haar speciale en vooral unieke eigenschappen, zoals ademend, snel drogend, duurzaam, slijtvast, pillingvrij, easy care oftewel makkelijk wasbaar, eco vriendelijk, extra comfort stretch, kreukvrij en UV beschermend.
Vanwege de unieke stretch van de travel kwaliteit is het draagcomfort erg hoog en daarom ook zo geliefd! De vrouwelijke vormen komen prachtig uit en het zit super comfortabel. De naaigarens die gebruikt worden om de kledingstukken te produceren bevatten minder stretch dan de stof zelf, om deze reden adviseren wij het kledingstuk zorgvuldig aan en uit te trekken. Zo voorkom je namelijk dat de garens eventueel breken. Bijvoorbeeld op het been waar vaak siernaden gebruikt worden, en bij de zoom van de rokken en jurken.

Polyamide (PA) is een synthetische stof met aardolie als basis, die veel voor lingerie en sportkleding wordt gebruikt omdat het niet statisch is, vorm behoudt en het transpiratievocht naar buiten toe transporteert waar het dan verdampt. Het is fijn om te weten dat polyamide vrij duurzaam is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld katoen. De Italiaanse polyamide/lycra jersey ''travel'' stof die wij gebruiken, wordt geproduceerd op een milieuvriendelijke manier, waarbij energiebesparing, afval- en vervuilingsreductie centraal staan en wordt geproduceerd met het Europese Ecolabel.





@ Marin: wat leuk dat je zo tevreden bent en dat het ook leuk was! Ik kan me voorstellen dat het je ook energie heeft gekost inderdaad, maar ik ben benieuwd naar de foto's.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Apr 2019 12:02

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Hier zijn de kleren! Ik heb geen make up hoor enzo en de blouses moeten nog worden gestreken dus daar graag doorheen kijken.

Als eerste twee paar schoenen, sneakers en ballerina's.
Afbeelding

Donkerblauwe broek van travelstof met een witte blouse.
Afbeelding

Top met lichtblauwe streep met korte mouwen en een strikje op de achterkant
Afbeelding
Afbeelding

Soort Hermes print broek
Afbeelding

En een olijfkleurige broek van travel stof met een blauwe blouse (ook die stof geloof ik, zit iig zalig) vraag aan jullie: blouse eruit of erin?
Afbeelding

Afbeelding

Jurkje met een print waar ik direct weg van was.
Afbeelding
Afbeelding

En er komt nog een rood jurkje aan maar dat vermaken duurde wat langer.
Let's discover the world together.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 23 Apr 2019 12:44

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Heel erg leuk Marin! Kleed mooi af allemaal, goed geslaagd zo :)

Blouse erin trouwens, sowieso, altijd. En je blousje weer even strijken ;)
Smile, it's free!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 23 Apr 2019 12:45

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Erin!
Mooie kleding, daar ga je plezier van hebben. Ik vind dat blousje met strik erg leuk, de outfit met donkergroene broek en je roze sneakers. Jurkje staat je ook goed.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Apr 2019 13:15

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Jurkje en donkergroene broek vind ik echt super gaaf!!!

Ik.zou de blouse erin doen trouwens. En die streepjes top staat er vast ook super op.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 23 Apr 2019 13:18

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Zeker blouse erin! Ik vind alleen de witte blouse niet zo flatteren, verder mooi! Broeken zitten je ook heel mooi & jurkje staat je leuk! :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem300

Bericht 23 Apr 2019 13:40

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

wat een leuke kleren allemaal, staat je allemaal erg goed.
Blouse erin.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2389

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 23 Apr 2019 13:51

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Wat leuk dat je de kleding showt! Vind vooral het jurkje je heel mooi staan!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Apr 2019 13:54

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Ik vind het laatste setje met de olijfkleurige broek echt heel mooi staan!!! En absoluut blouse er in
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Apr 2019 13:55

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

En de witte blouse is misschien wat te wijd?
Even goed strijken en wat verder in de broek.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Apr 2019 14:03

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Salome schreef:En de witte blouse is misschien wat te wijd?
Even goed strijken en wat verder in de broek.


Hij hoort wijd! Is wel zelfs maat kleiner, maat M terwijl ik L of XL heb zodat ie wat beter afkleed. Moet zeker wel gestreken worden ja. Is zo'n heerlijke kraak blouse.
Ik heb van die vrouw geleerd om t onderste puntje in 't midden te pakken en dat in de broek te steken.

Goed om te weten van de blauwe blouse erin. In die outfit ga ik morgen vliegen, met de olijfgroene broek. Ben heel benieuwd hoe dat zit met zo'n vlucht. Wel met donkerblauwe Adidas sneakers eronder. Dat kan toch wel?

't jurkje en de strik top zitten ook al in de koffer!
Laatst gewijzigd door Marin op 23 Apr 2019 14:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Apr 2019 14:05

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Blouse erin, leuk! En verder staat het je erg goed.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Apr 2019 14:21

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Kan zeker met sneakers. Juist! Maakt het net wat vlotter denk ik.

Ben het wel eens over die witte blouse. Ik snap het concept van een oversized model, maar dan moet je het ook wel zo dragen. Ik zou er een kanten top (in jouw kleurpallet) onderdoen en een knoopje extra open aan de bovenkant. Wie weet nog iets verder in je broek en juist de zijkanten dan weer lekker los laten.

De top met strik vind ik juist het minst. Vond hem wat ouwelijk ogen. Het jurkje ook wat, maar model staat je goed!

Voel je je lekker in de kleding? Dat is ook belangrijk!!
Laatst gewijzigd door Caro op 23 Apr 2019 14:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Apr 2019 14:22

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Lekker veel geshopt, heerlijk!

Ik ben geloof ik niet zo positief als mijn voorgangsters. De witte blouse vind ik te wijd, en complimenteert je figuur niet, ik snap niet dat een styliste/stijladviseuse je deze bloes heeft aangeraden.
Deed ze ook iets met kleurtypes, ja toch? Deze blouse lijkt me ook veel te wit. De broek eronder vind ik leuk!

De top met strik vind ik best leuk, leuk detail zo op de achterkant!

De zwartwit broek vind ik qua model wel leuk staan, ook hier voor mij weer de bevestiging dat ik die witte blouse niet geslaagd vind.
De olijfkleurige broek vind ik qua kleur en stof erg mooi, en zeker de blouse erin ja! En
volgens mij is dat olijfgroene wel jouw kleur!

De jurk vind ik qua model heel goed bij je lichaam passen, alleen de kleuren vind ik niet zo geslaagd en vind de jurk erg ouwelijk, hij maakt je veel ouder dan je daadwerkelijk bent.

Wat vind je er zelf van allemaal?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Apr 2019 14:38

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Ik vind 't zelf heel leuk! De jurk ben ik echt verliefd op. Die is wat korter gemaakt om 'm wat vlotter te maken. Ik vind 'm zelf niet ouwelijk ogen daardoor.

De blauwe broek vind ik heerlijk en superleuk. De blauwe blouse ook. Zij wilde eigen voor een beetje geel/limoen kleur gaan maar ondanks dat het goed stond vond ik de kleur vreselijk. Toen ik deze blauwe aanpaste werd ik zelf helemaal blij.

De broek met print en olijfgroene broek vind ik nog wel spannend maar ik had ook aangegeven dat ik niet alleen maar veilig blauw (blauw is m'n favoriete kleur) wilde dus dit durfde ik wel aan. Wel beetje spannend nog dus, maar wel leuk passend en niet te erg afwijkend van wat ik leuk vind.

Zij vond mij een zomertype Carrie, ipv herfst, maar ze heeft geen uitgebreide kleur sessie gedaan, immers heb ik daar ook niet voor betaald.

Ik denk dat de witte blouse niet goed tot z'n recht komt op de foto's. In't echt vind ik 'm heel leuk staan, beetje wijd maar ook afkledend. Maar ik was ook geïrriteerd op m'n man omdat ik vond dat ie geen goede foto's maakte haha.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Apr 2019 14:45

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Lekker bezig geweest Marin!
Het gestreepte shirtje vind ik leuk met die strik. En zo te zien passen deze broeken idd mooier dan de broeken die je al had. Staat me iets van bij dat die vaak een beetje raar zaten bij het kruis (kan ook aan de foto's liggen) en dat zie ik bij deze niet zo!
De blauwe blouse inderdaad met een puntje instoppen, leuk!
De witte blouse vind ik op de foto's niet het mooiste model voor je, maar een foto kan natuurlijk heel erg vertekenen. Heb ik ook bij meerdere blousjes en zo. Bekijk je het in de spiegel en staat het heel leuk, ziet het er op de foto maar raar uit. Stom is dat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Apr 2019 15:06

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Marin schreef:
Salome schreef:En de witte blouse is misschien wat te wijd?
Even goed strijken en wat verder in de broek.


Hij hoort wijd! Is wel zelfs maat kleiner, maat M terwijl ik L of XL heb zodat ie wat beter afkleed. Moet zeker wel gestreken worden ja. Is zo'n heerlijke kraak blouse.
Ik heb van die vrouw geleerd om t onderste puntje in 't midden te pakken en dat in de broek te steken.


De witte blouse heeft knoopjes tot onderaan. Als ik zelf zo'n blouse aan heb en deze in mijn broek stop dan staat dat ook niet zo geweldig vind ik. Door het knoopje gaat het naar voren en bol staan. Dan krijg je dat pofferige effect wat ik ook op jouw foto zie. Die stop ik dus wat verder in.
Als ik een blouse aan heb zoals jij op die olijfgroene broek. Dan stop ik ook alleen maar een puntje in.

Fijne vakantie! Geniet van je nieuwe kleren.
2016
<<

Anoniem301

Bericht 23 Apr 2019 15:12

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Gelukkig ben je zelf wel tevreden Marin!

Oh wilde nog even zeggen dat ik de broeken inderdaad echt een hele vooruitgang vind vergeleken met je andere broeken in het kruis enzo.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers