Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Persoonlijk stijladvies/shopping

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 23 Apr 2019 20:20

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Ik ben bijna 38 en heb ook nog recente kledingstukken van Vero Moda en Only in mijn kast hangen. Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Ik ga redelijk zakelijk gekleed; kokerrokken, jurken en broeken met een blazer. (Ook veel Steps trouwens).

En nee Marin, ik heb geen moeite om me naar mijn leeftijd te kleden.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Geel

Bericht 23 Apr 2019 21:15

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

O foutje, het was een olijfgroene trui! Staat op pagina 55 van het whjva-topic. Kan mss ook wel leuk op je nieuwe broek. (Ton-sur-ton maakt optisch langer toch, dames die er meer van afweten?)

Maar idd wat jij zegt: als je er niet voor hebt betaald, moet ze ook geen losse opmerkingen plaatsen, tenzij ze het in één oogopslag honderd procent zeker weet. Vind ik dan. En prima dat jij je lekker voelt in donkerblauw en dan eigenwijs kiest om dat toch te dragen. Als je t maar wéét! Ik vind t heel naar en sneu en ongemakkelijk als mensen ten onrechte denken dat ze een bepaald type zijn en daar dan alles op afstemmen. Heb jij dan mooi niet, top!

Ik zat trouwens ook nog te denken: zou bepaald ondergoed niet ook helpen bij een mooiere afkleding? Van die hogere onderbroeken bv? Of heb je dat allemaal al?
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 10:01

Bericht 23 Apr 2019 22:19

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Ik vind de groene broek Je heel goed staan. Ik ken het soort stof niet? Is het heel licht?

Naar aanleiding van jouw topic heb ik vanmiddag ook een personal shopper geboekt. Ik heb een gezond gewicht, maar mijn buikje blijft een issue. Broeken en tops hebben vaak geen mooie pasvorm daar. Daar loop ik tegenaan als ik zelf ga winkelen, waardoor ik uiteindelijk met niets thuis kom. Ik hoop op nieuwe inzichten. Ik wil overigens je topic niet kapen, het heeft me wel over de streep getrokken. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2019 04:05

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Nee leuk juist Tiem! Vooral je ervaring hier ook delen!
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 24 Apr 2019 06:12

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Wat leuk al die foto's, je bent goed geslaagd! Die broeken zijn echt heel mooi, staan je erg goed. Ik ben als spuit 11 ook niet zo van van die witte bloes, maar dat ligt misschien aan de foto. Hopelijk heb je er veel plezier van!

Ik herken het 'probleem' van kleden naar je leeftijd wel. Ik had vooral na mijn bevalling dat ik me niet meer prettig voelde in bepaalde kledingstukken, zelfs toen ik mijn figuur van voor de bevalling weer terug had. Ik vond shoppen ook niks meer aan toen. Ik durfde de sting of de vero moda niet meer in. Toen heeft mijn schoonzus me meegesleept en laten zien dat er ook genoeg te vinden is dat ik 'met mijn leeftijd' prima kan dragen. Het was alleen weer even zoeken naar een nieuwe stijl.
december 2016
juli 2019
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Apr 2019 08:44

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Heeft dat dan niet meer te maken met je kleden nu je een nieuwe rol als moeder hebt?
Ik heb zelf geen moeite met me kleden naar mijn leeftijd. Nou ben ik over het algemeen vrij basic (jeans met een shirt/trui/blouse) en dat kan eigenlijk altijd wel lijkt mij. Wel merk ik dat ik sinds ik moeder ben anders naar kleding kijk zeg maar. Het moet nu niet alleen leuk/mooi zijn, maar ook een beetje praktisch zeg maar. Korte rokjes draag ik bijvoorbeeld niet meer, omdat ik daarin gewoon niet lekker met de kinderen kan spelen en ravotten (niet in het openbaar tenminste, haha). Een rokje boven de knie kan echter natuurlijk prima als je 30+ bent.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2019 09:20

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Nee dat is 't voor mij niet echt. Het komt denk ik meer omdat ik vijftien jaar geleden maat 36 had, tien jaar geleden maat 38 en intussen maat 42. In m'n hoofd heb ik nog 38 of 40 iig. En als tiener en student droeg ik heel veel graphic tees van bijvoorbeeld Abercrombie. Beetje die Amerikaanse tiener look. Dat vind ik inderdaad niet meer kunnen voor iemand met mijn figuur maar ook niet echt voor de leeftijd. Dat ben ik wel echt ontgroeid vind ik. Niet zozeer het moederschap maar wel figuurtechnisch en ook inderdaad toch wel leeftijdsgebonden. Waarmee ik niet bedoel voor iedereen hè maar voor mezelf.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Apr 2019 10:41

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Jeetje Marin, wat heb je slanke benen in die printloze broeken. Heel goed gekozen! Ik vind de top met de strik op de achterkant ook echt heel leuk maar heb het idee dat hij wat te strak zit bij je borsten. De jurk en de broek met print en de blouse vind ik wat minder mooi maar het model van de jurk doet je figuur veel goed. Goed gekozen en slim dat je hem korter hebt laten maken. De schoenen vind ik heerlijk Marin-achtig, leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem317

Bericht 24 Apr 2019 11:56

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Je hebt leuke dingen gekocht. Ik vind vooral de broeken je leuk staan. Ik ben niet zo’n fan van de witte blouse.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 24 Apr 2019 18:41

Re: Persoonlijk stijladvies/shopping

Die broeken staat je echt zo goed! De lengte is echt spot-on. Mooie slanke enkels! En ook je jurkjes vind ik heel erg leuk. Sowieso vind ik een v-hals en zo'n overslag/nadruk op taille mooi bij je staan.

Geslaagd hoor! En wat fijn voor je dat je jezelf er goed in voelt. Ben het eens met Chiq dat dat eigenlijk het allerbelangrijkste is. Ik kan me echt stommer voelen als ik een outfit aan heb waar ik 's ochtends toch niet helemaal achterstond. (Terwijl ik me er twee weken eerder fantastisch in voelde haha). Zo'n momentopname ;)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers